Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jouluvalmistelut etenee teillä?

Vierailija
09.11.2010 |

Meillä onkaikki hyvällä mallilla. Jouluverhoja jo ikkunoissa, joulun laatikkoruoat jo valmiina pakastimessa. Joulukortit tehty. Uudet perunat valmiina myös pakastimessa.

Muutamia valoja jo viritelty. Joulumaisemasta yksi valmiina. Lahjalista hyvällä mallilla. Samoin joulun menuu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään Floridaan mun vanhempien luokse

Vierailija
2/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varasin juuri meille kahden viikon matkan taikkuun jouluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaan odotellaan joulukuun 19. päivää, että päästään pois täältä kylmästä ja pimeästä ja ennenkaikkea älyttömästä jouluhysteriasta. Palataan sitten kun tilanne kotimaassa normalisoituu.

Vierailija
4/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tarte stressata, voi loppu vuoden vaan oleskella ja nauttia talvesta ilman mitään jouluvalmisteluja.

Kukin tyylillään...

Vierailija
5/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin seuramatkoilla! Ja psst, muuten paljon halvemmalla.

Vierailija
6/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tossa ne lentoliput on tietsikkapöydällä! Tosin vaan paperiversiot mut kyl niissä lukee destination: Thailand.

En viitsi nyt tarkempia tietoja tähän laittaa ettei kukaan tunnista.

t. 3

Vierailija
7/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka pitää maksaa kuukautta ennen ja aina on sitten niitä jotka syystä tai toisesta eivät sitä matkaa halua/pysty maksamaan ja peruvat matkan. Kannattaa siis seurailla matkatoimistojen sivuja jos haluaa vielä jouluksi matkalle... Ja tosiaan, matkalle pääsee myös omatoimisesti.

Vierailija
8/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki edes ole lähdössä Suomesta liikkeelle.

Vierailija
9/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta joulusisustusta lainkaan. Kynttilöitä on esillä muutenkin.

Ruokia tehdään sitten lähempänä ajankohtaa sen mitä tehdään. Iso osa ostetaan valmiina.

Joulukortteja emme lähettele.

Jouluvalojakaan ei harrasteta.

Vierailija
10/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja olen tekemässä ja ideat on hujanhajan pääkopassa.

Vanua löysin jo yhtä lahjaa varten ihan puhtaalla säkällä, teen yhdelle prinsessalle pienen pehmeän laukun.

Tänään keksin että teen pihaharjaan serviettikuvioidun lahjan ja niitä menee muutamaan paikkaan. ;)

Yhdet valot on ikkunassa, yksi on hajonnut kaapissa. Jouluverhoja en tohdi vielä laittaa ja jotenkin noi vanhat on ällöt, tekis mieli hankkia uudet.

Joululaatikoita en ole tehnyt mutta alotan kyllä tässä kuussa. Hajoan kasaan jos ne jää tekemättä ajoissa!!

Joulukortteja ei olla tehty. Niissäkin kokoajan ideat vaihtelee ja nyt ei ole sitten ideaa ollenkaan mielessä. Äsken oli mutta heitin sen just romukoppaan.

Lapset saa jotain tehdä siinä. Alkaa olemaan jo mukavan isoja. Ensi vuonna ei varmaan tartte paljoa itse osallistua! AAAH!

Jaa, pipareita harkitsin tuossa jo että voisi tehdä; niitä on kiva syödä reippaasti ennen joulua.

Ostettiin yks paketti meinaan jo kaupasta muksujen kanssa.

Jouluna niitä ei sitten enää halua kukaan syödä kun on muutakin herkkua. Ja tammikuussa ei enää kukaan tuttukaan niitä ota jos tarjoaa.

Viime vuonna tein piparkakkutaloa ja pipariksi meni, olin viimesilläni raskaana ja jätin hommaa kokoajan myöhemmäksi ja myöhemmäksi. Ja kun epäonnistuin surkeasti niin söin se suruuni.. :D

Vierailija
11/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pakko kommentoida ap:n ruokia, nyt jo pakkasessa??? Mahtaa maistua hyviltä aattona....

Vierailija
12/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa lähteä aurinkolomalle on SEURAMATKAT?

:=DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
13/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluvalmistelut vasta joulukuussa! Lahjoja voin jo vähän katsella, jos joku kiva osuu eteen, mutta en varta vasten vielä niitäkään.

Vierailija
14/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja pulkassa jo kauan sitten.

Verhoja ei vaihdeta.

Valoja ei laiteta - mies ei tykkää.

Kortit olleet valmiina 2 kk.

Mies vastaa jouluruoista, joten en puutu siihen. Jälkiruoat ja muut makeat laitan minä, mutta vähän lähempänä joulua.

Taaperon kanssa kuuntelemme Fröbeleiden joululevyä ( ;

Vierailija
15/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ennen joulua vielä vaikka kuinka monta tärkeämpää juhlaa ja valmistelua. Ei tosiaan ole vielä jouluvalmistelujen aika.

Vierailija
16/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en kotiakaan koristele. Toki sitten kun aletaan sitä kotona viettämään (eli ei olla mummillani jouluaattona, jota vanhuuden ja yksinäisyyden takia emme viitsi muualla olla), niin lapset saavat koristella kodin kuten tahtovat. Eipä nuo vielä edes osaa kaivata mitään kummoista koristelua. Lapset siis 3-v. ja 2 kk.

Mutta joulukortit on tilattu, pari lahjaa ostettu ja muillekin jo lahjat mietitty. Ruoat hoitaa minun äitini ja viemme ne mennessämme mummille. Eli teoriassa minun joulu on lähes valmis.

Vierailija
17/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pakko kommentoida ap:n ruokia, nyt jo pakkasessa??? Mahtaa maistua hyviltä aattona....

Pakastin aika kylmällä. Ruoat valmistettu osissa eli ei kaikkea pakastettu yhdellä kertaa.

Maku on taivaallisen hyvää. Ne on valmiiksi paistettu kypsiksi. Näin on tehty jo vuosia meillä.

AP

Vierailija
18/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ennen joulua vielä vaikka kuinka monta tärkeämpää juhlaa ja valmistelua. Ei tosiaan ole vielä jouluvalmistelujen aika.

Nautin joulusta ja sen valmistelusta. Muita juhlia ei tässä ole mihin tarvitsisi itse panostaa. Satsaan jouluun. Nautin tästä kaikesta.

Vierailija
19/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmisetelun aloittelu näin aikaisin, kuulostaa aika omituiselta ;)

Vierailija
20/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä ole tehty mitään joulun eteen. Ehtiihän täsäs vielä.