Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Syyssäteet maanantaihin+++

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-iltaa!

Mae76: Ihan samaa tänään itsekin naureskelin, eli meidän limatarkasteluille ja muulle vauvatouhulle. Vielä jokin aika sitten olin itse ihan kummissani, että ihanko tosiaan nämä ihmiset keskustelevat tällaisia... mutta nyt tuntuu, että miten kukaan voi elää vauvakuumeessa ilman tällaista foorumia! Varsinkin, kun meikäläisen vauvakuumeesta tietää tasan oma mies (hyvä, että edes hän).

Ja tässä gallupeihin vastauksia:

Minä törsään useimmiten sikakalliisiin urheiluvälineisiin. Olen jo etukäteen päättänyt, että jos meille vauva tulee, niin sitten hankitaan markkinoiden parhaat vaunut. Ne olis vähän niinkuin mun ainoa liikuntaväline sitten (ihan loogista, eikö?) =) Ja kenkiin törsään myös. Nykyään olen tehnyt itseni kanssa diilin, että aina kun uudet tulevat taloon, vähintään yhdet pitää viedä Uffaffaa-laatikkoon.

Miehen kanssa olemme olleet 4,5 vuotta yhdessä ja kesällä mentiin kihloihin. Naimisiin sitten ensi keväänä. Toivottavasti muistutan hääpäivänä enemmän lumipalloa (valkoisessa hääpuvussani) kuin nyt!

Jaa mutta nyt nukkumaan. Jännittävää viikkoa kaikille, etenkin testailijoille! Maailma on erilainen vauvakuumeisen silmin...

Vierailija
22/22 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuluttelen aikaa töissä yövuorossa ja lueskelen tarkkaan kaikkien viestit. Hehee, on niin hauskaa lueskella teidän juttuja, kun huomaan, että en oo ainut joka miettii jokaisesta pienimmästäkin merkistä, että jokohan tää nyt ois sitä... raskausoireita?

Itselläni on ollut hurja vatsakipu koko päivän, ihan alavtsassa sellanen viiltävä kipu, muutaman kerran päivän aikana oon jo toiveekkaana miettinyt oisko tää nyt sitä...? ;)

Tää on vasta ensimmäinen kierto, kun yritetään ja pillereitäkin oon syönyt, et tuskinpa meillä heti tärppää, mut mä oon vaan ite kuumeillut jo niin kauan ja jo tää, et alettiin nyt vihdoin yrittämään pikkukakkosta on mulle niin suuri juttu, et välillä meinaan unohtaa, et se vauva täytyis ensin saada sinne mahaan. Mä välillä huomaan, et ajatukset on jo aivan siellä, että sitten kun se kakkonen syntyy ja sitten kun ja sitten kun ja mä en vielä edes oo raskaana!

G: Tuhlaan hurjasti rahaa meidän esikoiseen (poika 1,9-vuotta), mutta se raha ei mee hukkaan vaan ne on aina niin tarpeellisia juttuja (joskus tietenkin tulee osteltua myös jotain vähemmän tarpeellistakin). Ja sisustukseen on mennyt myös viime aikoina rahaa, kun ollaan loppukesästä ostettu ihan oma rivitalo asunto.

G:Yhdessä ollaan oltu 4,4-vuotta ja kihloissa kohta 3-vuotta. Emme ole naimisissa vielä, mutta odottelen kosintaa... ehkä joskus kymmenen vuoden päästä, kun meillä on varaa pitää häät... :)

Hyvää yötä kaikille syyssäteille ja toivotaan kaikille vauvaisia ja pumpulin pehmeitä unia... Huomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla