2 keskenmenoa peräkkäin, onko muita? :(
Onko kohtalotovereita? Syksyllä 2005 luonnollisesti alkanut raskaus päättyi keskenmenoon viikkoja oli 9. Nyt inseminaation avulla raskaus alkoi ja päättyi parin päivän päästä kauheaan vuotoon, ultrassa todettiin kohdun olevan tyhjä.
Kommentit (2)
Katselin viestiäsi pari viikkoa sitten ja mietin, et mitenkähän mulle käy. Sitten sain toisen PASin tuloksen, joka oli taas plussaa, kuten viime kerrallakin. Ja nyt voin vastata, että täällä on joku jolla on toinen keskenmeno peräkkäin. Olo on tosi kurja, tuntuu niin väärältä, kun kaikki menee ensin hyvin ja sitten parin viikon päästä alkaa se kauhea kipu ja vuoto, joka vetää maton jalkojen alta ja saan olon aivan tyhjäksi ja turraksi.
Usko vielä pakkasessa oleviin kahteen olkeen ei ole kovin suuri. On jo valmiiksi sellainen olo, et miten ne voisi olla kunnollisia, kun jo kaksi siirtoa peräkkäin kuolee pois.
Voimia sinulle sinne, missä ikinä oletkin. Mä yritän pinnistellä täällä ja kuunnella ahdistus musaa ja syödä suklaata, kun ne tuntuvat olevan ainuat asiat, jotka tuovat hetken lohtua.
Mitäs jos tulisit tuonne keskenmenopuolelle juttelemaan. Siellä meitä on monta kohtalotoveria, vaikka palsta ei olekaan aina kovin aktiivinen. Itse palstailen oikeastaan vaan siellä puolella, kun takana on 4 keskenmenoa... En koe tämän lapsettomuuspuolen juttuja enää niin omiksi vaikka lapsettomuudesta toki meilläkin on kysymys (yritystä, tutkimuksia ja keskenmenoja takana 3,5 vuotta). Nyt hoidot eivät ole meillä ajankohtaisia vaan meillä tutkitaan syytä toistuviin keskenmenoihin. Oikeastaan meillä onkin päällä nyt suositus olla yrittämättä raskautta. Tuolta keskenmenopuolelta olen saanut vastaanottaa, jakaa ja antaa paljon tukea samassa tilanteessa olevilta/oleville. Siellä on myös linkki yahoon toistuvat keskenmenot-palstalle.
Itse olen saanut suruuni paljon lohtua aiheeseen liittyvistä runoista, joita mulle onkin kertynyt aika liuta. Lähinnä netistä oon niitä etsinyt. Laitan tähän kaksi löytämääni, Sinulle, toivottavasti saat niistä hiukkasen lohtua.
-------
Missä lapseni juoksee?
Kirmaa keskellä niittyjen
keikkuu varsilla kukkien.
Kera kaikkien niiden lapsien
joita äidit odottivat iloiten.
Ovat lapset nuo osa
kaikkeutta suurta
ei heillä ole murhetta, huolta.
Vain täällä - päällä maan,
elon suruja ja ikävää
kannetaan.