G: Jos mies tienaa vähemmän kuin vaimo- ärsyttääkö?
Kommentit (6)
niin ei harmittaisi, mutta jos vaimo tienaisi yli 5000 euroa ja mies vaikka 2000 euroa niin sitten varmaan ukkoa ainakin vituttaisi.
Tosin en tajua miksi kukaan noin pitkälle päässyt nainen edes menisi kimppaan jonkun minipalkkaisen idioottimiehen kanssa.
ainakaan itseäni, meillä minä tienaan n. 1200e kuussa enemmän kuin mies, miehen palkka n. 2000 e joten hän on tuo minipalkkainen idiootti ;) Ja kaiken lisäksi hän on tällä hetkellä lomautettuna, joten tulot ovat vähän vielä pienemmät.
Tosin omat tuloni on "vain" n. 3200 eikä se 5000.
Meillä on joka tapauksessa yhteiset rahat, sillä ei ole väliä kumpi sitä rahaa enemmän yhteiseen kassaan tuo. Pääasia on että sitä tulee sen verran että toimeen tullaan.
Minä tienaan enemmän kuin mieheni (vajaat 5000 vs. vajaat 4000). Rahat ovat yhteisiä, joten en näe ongelmaa? Tunnen kyllä useita miehiä, joille tilanne saattaisi olla hankala. En kyllä ymmärrä, että miksi.
Minä tienaan reilut 5000, mies reilut 3000. Ei ongelmaa, tosin toki olisi kiva, jos miehen vaativasta työstä maksettaisiin vähän paremmin eli sikäli ärsyttää, mutta tämä asetelma jossa minä parempituloinen ei todellakaan ärsytä. En ole niin vanhanaikainen. :)
Ehkä tämä onkin isompi ongelma alemmin koulutetuissa perheissä, joissa perinteiset luolamiesarvot ovat vielä kunniassaan.
Miestä vai vaimoa?
Meillä mun mies tienaa mua vähemmän. Ärsyttää tietysti sikäli, että jos tienais yhtä paljon kuin minä, voitais asua leveämmin ja paremmalla alueella - mutta ei nyt varmaan ärsytä yhtään sen enempää kuin jos tilanne ois toisin päin ja minä tienaisin miestä vähemmän.