Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden oireet hävisi - kokemuksia?

Kommentit (9)

1/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ainoat oireet menkkojen puuttumisen lisäksi lievä väsymys ja lisääntynyt ruokahalu, joita en edes itse huomannut aluksi. Ei mitään muuta. Ja terveet pojat syntyi kummallakin kertaa.

Vierailija
2/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne oli täällä. Mulla oli todella lievät oireet (vain väsymys ja rintojen arkuus), sitten eräänä päivänä ne pienetkin oireet, olisko ollu 7 tai 8 viikolla hävisi ihan kokonaan. Menin hädässä varhaisultraan ja sanoin syyksi että kaikki oireet on poissa eikä ole ollenkaan sellainen olo että olisi raskaana. No siellä ne sydänäänet vahvoina sykkivät :) Nyt ollaan rv 11+1 ja perjantaina tuo virallinen eka np-ultra. Eli kyllä, kokemusta on ja fakta on se ettei kaikilla ole juuri mitään oireita. Jokaisen tilannehan on aina omansa, mutta fakta on se että oireettomuudesta sinänsä ei tarvitse olla huolissaan :)

Hymyin,

huhti & toukko

LA 31.5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5 onnistunutta raskautta, enkä olisi plussauksen aikana tienny mistään muusta olleeni raskaana kuin menkkojen poisjäänti:) Sitten alkoi jotain TOSI lievää... väsytti, vilutti. Ja kaikki oireet katosi sitten juurikin tuossa 6 vkon paikkeilla. Ja juuri kutened. sanoi, oireettomuudesta ei tarvitse eikä kannata olla huolissaan, kaikki menee kuitenkin omalla painollaan:) Ihanaa odotusta!

mami ja veikko 33+4

Vierailija
4/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista vastauksista! Nyt sain vähän mielenrauhaa tähän hermoilevaan mieleen. : ) Pitää vaan malttavaisena odotella ultraa ja onhan se niinkin, ettei tässä itse voi muuta tehdä kuin luottaa, että kaikki menee hyvin. Huhti ja mami, tsemppiä odotukseen!

Vierailija
5/9 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitat mielesi, niin hoidat itseäsi parhaiten:) todellakin tiedän että se ei aina ole niin hirveän helppoa! Mutta kuten itsekkin totesit, mihinkään et voi vielä itse vaikuttaa... niitä kaikenlaisia "oireita" ja kremppoja kyllä tulee, enemmän tai vähemmän:)) kiitos tsempeistä. Tule vaikka tähän ketjuun kertomaan mitä ultrassa näkyi...

mami

Vierailija
6/9 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa minunkin puolestani!

Itselläni on nyt menossa rv 7+3 ja mulla on oireet kanssa melko vähäiset joskin jotain oireilua on.

Ehkä kuukausi sitten kärsin viikon, kaksi etovasta olosta, aamupala ei maistunut. Sitten se lähti ihan yks kaks pois. Nyt ruoka on maistunut hyvin, lähinnä kuitenkin kaikki raikas ja terveellinen.

Rinnat aristavat ja väsyttää. Janottaa, pissattaa ja selkä on nyt alknut olemaan ikävän kipeä.

No onhan tässä tietenkin oireita, mutta välillä nekin aina häviävät. Kai se vaan on niin tapauskohtaista.

Vierailija
7/9 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt rv 21+1 ja mun alkuraskaudessa kokemat oireet pahoinvointeineen ja suoranaisine oksenteluineen ei kestäneet lopulta muutamaa viikkoa kauemmin, helpottivat ja katosivat jo ennen kymppiä.

Nyt tässä puolessa välissä mentäessä on tullut semmoisia oireita mitä ei ollut alkuraskaudessa, mieliala heittelee - tai no lähinnä mulla on skaala alavireisestä täysparkuun - ja alkuraskauden väsymys taisi olla pientä sen rinnalla miten uni nyt maistuu! Hullut unet kyllä taitavat olla siinä taustatekijänä, sillä yöunet eivät varsin virkistä kun unet on niin levottomia (sisällöltään). Ja ajoittain tulee vieläkin semmoisia kuvotuksen aaltoja.

Mutta tässä välissä tosiaan oli pitkähkö jakso, ettei mitään oireita tuntunut. Kyllähän se mullakin huolta aiheutti, mutta toisaalta on muistettava, että mikäli mitään tuntemuksia ei ole niin se tarkoittaa että kaikki olis hyvin koska sitten jos kaikki ei ole hyvin niin kyllä se itsestään ilmoittaa.

Vierailija
8/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikkoja nyt 5+4 ja rinnat olleet (lähinnä nännit) kokoajan kipeät! Viimeyönä kaikki hävisi ja aamulla ei särkenyt enään yhtään! Tuli hirveä pelko että mitä tämä on! Täytyy vain toivoa parasta ja luottaa että maha pysyy mukana!

Vierailija
9/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden oireet ovat hävinneet lähes kokonaan ja ne loputkin vähäiset voisi helposti kuitata mielikuvituksen piikkiin. Minulla on nyt menossa rv 7. Ihanaa kuulla että tämä oireettomuuskin voi on täysin normaalia.