Mikä ihme mieheeni on mennyt (seksiasiaa)
Meillä on 9kk ikäinen vauva jota vielä imetän.Aina kun olemme sänkypuuhissa miehen kanssa niin kiihottuu lisää siitä kun ruiskuttaa tisseistäni maitoa suuhunsa ja itsensä päälle.
Itse olin aluksi vaivautunut.nyt en tiedä mitä ajatella
Tänäänkin kun oltiin pojan p'äiväuniaikaan niin että minä olin pällä niin mies alkaa karjumaan että ruiki kulta mun päälle maitoa.anna mulle maitoa.ruiki kulta aah ruiki..
ihmetteli myös että miksei toisesta tissistä maitoa tule.no ei varmaan kun poika sen tyhjemnsi käydessään päiväunille
sairasta vai ei.mitä mieltä olette.
Meillä myös kolme lasta ennestään mutta aiemmin minulta ei maitoa tullut joten on uusi asia.
T:Hämmentynyt mamma
Kommentit (24)
ja on ihan innoissaan, kun niistä on alkanut tulla maitotippoja. En ole ajatellut asiaa mitenkään pervona. Jotenkin samaan aikaan eroottista ja hellyttävää, että mies tykkää tissimaidosta, itse kun en ole kiinnostunut sitä juomaan.. :)
miehen seksileikkeihin. Omasta tissistään mies voi puristella ihan mitä haluaa.
Kyllä sitä maitoa riittää vaikka sitä vähän miehellekin ruikkaisi. Tuolla ajatusmaailmalla myös tissit kuuluu imetykseen ei ukon puristeltavaksi, sperma lapsen siittämiseksi, persereikä ulostamiseen...
Seksissä kaikki on sallittua, jos molemmille se on ok
miehen seksileikkeihin. Omasta tissistään mies voi puristella ihan mitä haluaa.
Kyllä sitä maitoa riittää vaikka sitä vähän miehellekin ruikkaisi. Tuolla ajatusmaailmalla myös tissit kuuluu imetykseen ei ukon puristeltavaksi, sperma lapsen siittämiseksi, persereikä ulostamiseen...
Seksissä kaikki on sallittua, jos molemmille se on ok
mies voisi lopettaa touhun.
Kuvottavaa. Tuli heti mielikuva lehmästä joka makaa miehen päällä ja mies lypsää maitoa utareista ja voihkii kiimoissaan.
mutta fantasiansa kullakin ;)
Kuvottavaa. Tuli heti mielikuva lehmästä joka makaa miehen päällä ja mies lypsää maitoa utareista ja voihkii kiimoissaan.
mutta fantasiansa kullakin ;)
kalapuikkoviiksillä. Amen! Olen antanut ylen. Täydellinen tyhjennys.
tulla mun kanssa vessaan. Sitten kun alan pissiä, alkaa karjua, että ruiskuta mamma tännekin sitä virtsaa!
MITEN NIIN PROVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
miks HITOSSA täällä AINA huudetaan provoa kun joku ihan OIKEASTI kysyy jotain mielipidettä
Voin kertoa että ei ole provo.kokeilunhaluinen toi mies on aina ollut seksiasioissa mutta tää maitohommeli on uutta ja hämmentävää minulle :/
asiallisia vastauksia toivon ja provon huutelijoille info.PYSYKÄÄ POISSA
T:Ap
toisaalta mulla ei varmaan pitäis pokka, joten meillä luultavasti menis nauruksi koko homma. Jos homma on sulle ok niin antaa palaa!
jos mies ei ole aiemmin tavinnut/halunnut petipuuhiin ylimääräistä kiihoketta.
Jos olisi oma tilanne niin aivan varmasti kysyisin että mikä homma tää on ja joutuisin valitettavasti laittaa stopin ruiskutteluille koska en itse sellaisesta kiihottuisi, päin vastoin.
Jos teillä on kolme lasta, voin olettaa että olette olleet pitkään yhdessä. Miksi et pysty kuitenkaan keskustelemaan asiasta miehesi kanssa? Sieltä vastauksen saisi paremmin kuin täältä. :)
maitohan näyttää vähän spermalta, ja sitä on yleistä ruikkien naisen naamalle ja muualle, onkohan miehelläsi joku fetissi saada päälleen spermaa. Tuskin sille kelpaisi tavallinen piimä ihan purkista?
sen ääneenlausuminen seksin yhteydessä veisi minulta halut ikuisesti.
jos mies ei ole aiemmin tavinnut/halunnut petipuuhiin ylimääräistä kiihoketta.
Jos olisi oma tilanne niin aivan varmasti kysyisin että mikä homma tää on ja joutuisin valitettavasti laittaa stopin ruiskutteluille koska en itse sellaisesta kiihottuisi, päin vastoin.
Jos teillä on kolme lasta, voin olettaa että olette olleet pitkään yhdessä. Miksi et pysty kuitenkaan keskustelemaan asiasta miehesi kanssa? Sieltä vastauksen saisi paremmin kuin täältä. :)
mutta ei tuota tulosta.Ei kuulemma mahda mitään kun se on hänestä niin kiihottavaa.itsellä into seksiin on alkanut jo hieman hiipua tuon vuoksi
12v oltu yhdessä.mies nyt 38 ja minä 30v
sille kyllä laitoin stopin heti alkuunsa kun pari kertaa yöllä heräsin siihen että mies lussuttaa sitä maitoa tissistä.eihän se häntä varten ole :/ ja rinta pitää sit putsata ennenkuin voi vauvan suuhun laittaa
poika herää vielä kerran yössä syömään
sen ääneenlausuminen seksin yhteydessä veisi minulta halut ikuisesti.
asia esitetään muodossa "voinko laueta päällesi?". Jos siis mies on kohtelias eikä vaan ruikkase.
Ihan ihme settiä. Mitä siinä maidossa oikein on?
Oletko syönyt jotain tavatonta?
Olen suunniltani, onnistuit jo toisen kerran nostattamaan verenpaineeni kattoon tähän aikaan illasta.
Millainen setämies miehesi oikein onkaan. Lipooko hän maitoa kalapuikkoviiksiltään?
Onhan tuo järkyttävää mikäli maidot menee viiksivallulle. Järkyttävintä tässä on se, että imetät vielä. Eikö kannattaisi jo siirtyä tavalliseen maitoon, niin lapsikin kiittää.
Normaalisti imetystä lopetellaan jo 6kk iässä. 9kk jössikkä pärjää jo normimaidolla ja kiinteillä.
T: 11cm mies
Ihan ihme settiä. Mitä siinä maidossa oikein on?
Oletko syönyt jotain tavatonta?
Olen suunniltani, onnistuit jo toisen kerran nostattamaan verenpaineeni kattoon tähän aikaan illasta.Millainen setämies miehesi oikein onkaan. Lipooko hän maitoa kalapuikkoviiksiltään?
Onhan tuo järkyttävää mikäli maidot menee viiksivallulle. Järkyttävintä tässä on se, että imetät vielä. Eikö kannattaisi jo siirtyä tavalliseen maitoon, niin lapsikin kiittää.Normaalisti imetystä lopetellaan jo 6kk iässä. 9kk jössikkä pärjää jo normimaidolla ja kiinteillä.
T: 11cm mies
mieheni ei ole viiksivallu :) ei edes omista partaa :D
ja toiseksi juu toki poika pärjäis jo tavallisellakin maidolla ja juokin tavallista maitoa tissihörppyjen ohella ja kiinteitä menee normaalisti MUTTA haluan imettää ainakin 2v saakka jos mahdollista kun nyt kerrankin tulee sitä maitoa.
kolmea aiempaa en imettänyt laisinkaan :/ kun maitoa ei tullut
p.s vikksekästä ja partaista miestä en katselis päivääkään :)En voi sietää miehellä moisiä ylimääräisiä härpäkkeitä.
tuo on teidän molempien mielestä ok ja kivaa, niin sitten kaikki on hyvin. Ei mitään väliä mitä muut ihmiset teidän seksileikeistänne ajattelevat!
En osaa tuota pervona enkä mitenkään pahana pitää, mutta jos se häiritsee sinua (ja saa sinut ajattelemaan mitä muut sinusta tai teistä ajattelevat), sinun on varmaan juteltava miehesi kanssa.
Ihan ihme settiä. Mitä siinä maidossa oikein on? Oletko syönyt jotain tavatonta? Olen suunniltani, onnistuit jo toisen kerran nostattamaan verenpaineeni kattoon tähän aikaan illasta. Millainen setämies miehesi oikein onkaan. Lipooko hän maitoa kalapuikkoviiksiltään? Onhan tuo järkyttävää mikäli maidot menee viiksivallulle. Järkyttävintä tässä on se, että imetät vielä. Eikö kannattaisi jo siirtyä tavalliseen maitoon, niin lapsikin kiittää. Normaalisti imetystä lopetellaan jo 6kk iässä. 9kk jössikkä pärjää jo normimaidolla ja kiinteillä. T: 11cm mies
Kuinkahan laaja tämä sun "yleensä imetystä lopetellaan jo 6kk iässä" -tutkimusotoksesi mahtaa olla? Mä en nimittäin tunne ketään, joka kokonaan olisi lopettanut imetyksen siinä vaiheessa, siis jos maitoa vaan on tullut. Ne, jotka ovat lopettaneet, ovat kitkuttaneet imetystä väen väkisin siihen asti, vaikkei maitoa juuri ole tullutkaan. WHO:n suositus länsimaissa on täysimettää 6kk ja osittaisimettää 2-vuotiaaksi. Kehitysmaissa osittaisimetyksen jatkamista suositellaan jopa 4-vuotiaaksi asti, koska sillä pystytään turvaamaan lapselle helpoiten riittävä ravinnon ja ravintoaineiden saanti paremmin kuin tavallisella ruualla. Toki kehitysmaissa äidit kärsivät näin pitkistä imetyksistä (siis ne, jotka oikeasti noin pitkälle imettävät), mutta niinhän äidit yleensä lastensa vuoksi tekevät.
Kiinteille vaan. Ei kukaan terve juota maitoa enää noin vanhalle. Älyttömintä olisi jatkaa 2v asti.