Saako terveyskeskuksesta ekan kierrukan ilmaseksi?
Kommentit (28)
Täällä Pohjois-Karjalassa ainakin maksaa.
Ite otin sen hormonikierukan ja 158e..aika suolainen
Täällä Pohjois-Karjalassa ainakin maksaa. Ite otin sen hormonikierukan ja 158e..aika suolainen
minusta tuo ei ole hinta eikä mikään. Oletko laskenut paljonko pillerit maksavat viidessä vuodessa? Plus sitten säästö siteissä jne (itse en tarvitse kuin yhden pikkuhousunsuojan n kolmessa kuukaudessa...)
Näin ainakin oli minun kohdallani ja koska suunnitelmissa oli 2. lapsi parin vuoden aikana, niin kierukkaa ei kannattanut laittaa.
No siis jos on ekan synnytyksen jälkeen ottanut, niin tokan jälkeen ei ilmaiseksi saa. Mutta itse en ekan jälkeen ottanut, joten nyt tokan jälkeen saan sen ilmaiseksi. Eli ensimmäinen kierukka ikinä on synnytyksen jälkeen ilmainen, riippumatta synnytyksen järjestysluvusta. Näin ainakin minulla.
Täällä Pohjois-Karjalassa ainakin maksaa. Ite otin sen hormonikierukan ja 158e..aika suolainen
minusta tuo ei ole hinta eikä mikään. Oletko laskenut paljonko pillerit maksavat viidessä vuodessa? Plus sitten säästö siteissä jne (itse en tarvitse kuin yhden pikkuhousunsuojan n kolmessa kuukaudessa...)
Mieluummin maksaisin kolmessa erässä :D
Näin ainakin oli minun kohdallani ja koska suunnitelmissa oli 2. lapsi parin vuoden aikana, niin kierukkaa ei kannattanut laittaa.No siis jos on ekan synnytyksen jälkeen ottanut, niin tokan jälkeen ei ilmaiseksi saa. Mutta itse en ekan jälkeen ottanut, joten nyt tokan jälkeen saan sen ilmaiseksi. Eli ensimmäinen kierukka ikinä on synnytyksen jälkeen ilmainen, riippumatta synnytyksen järjestysluvusta. Näin ainakin minulla.
Edelleen ei ole täällä. Riippuu paikkakunnasta
Vierailija - 08.11.10 10:26 (ID 11470635)
Noissa viesteissä puhuttiinkin että näin Helsingissä. Siinä ihan ekassa viestissä tässä "sananvaihdossa" oli mainittu. Että saa lukea kunnolla ennen kuin alkaa kiukuttelemaan!
aloitus oli "Saako terveyskeskuksesta ekan kierrukan ilmaseksi?" Näin :)
Edelleen ei ole täällä. Riippuu paikkakunnasta
Vierailija - 08.11.10 10:26 (ID 11470635)
Noissa viesteissä puhuttiinkin että näin Helsingissä. Siinä ihan ekassa viestissä tässä "sananvaihdossa" oli mainittu. Että saa lukea kunnolla ennen kuin alkaa kiukuttelemaan!
-vuotopäiviä enemmän
-vuotoa enemmän
-vaikutus perustuu steriiliin tulehdukseen kohdussa
-nikkeliallerkikoille ei sovi!