Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän kylmä taas!

Vierailija
08.11.2010 |

Ja iho kutisee ja niska on jo jumissa vaikkei pakkastakaan ole vielä kauheasti.

Vuosi vuodelta talvikuukaudet tuntuvat raskaammilta. Pitäisi muuttaa jonnekin lämpimään maahan mutta rahaa ei ole.

Tulis tätä vuonna oikein lauha, lauha ja lämmin talvi! Oikein ennätyslämmin. Semmonen, ettei edes olisi pakkastakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tuskin maltan odottaa aamulenkkiä tuossa ihanassa pakkassäässä. Kouluikäiseni lähtivät hymy huulilla pyörillä kouluun ja huomista myräkkää odotetaan jo innolla. Suksikelejä odotellessa :)!

Vierailija
2/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opeteelut viime vuosina pukeutumaan oikein kylmään, ja mulla on auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkujen ja neuleiden alla mutta ei ne riitä.

Kylmemmällä laitan villipitkiksetkin farkkujen alle. Mutta käytännössä yhtä tyhjän kanssa. Iho kutisee mielettömästi jopa puuvillan alla.

Sisällä mulla on kaksikin paitaa villatakin alla ja kahdet huosut ja sukat ja sisäkengät. Silti kärsin kylmästä.

Että ei ole vika siinä, että yrittäisin pärjätä narutopissa.

t.ap

Vierailija
4/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät kutita iholla - eivät miestänikään, joka kutisee tosi helposti. Jos ei silkkivillakaan sovi, niin kannattaa kokeilla jotain urheilukauppojen lämpökerrastoja. Puuvilla ei mun mielestä toimi niin hyvin pitkiksissä. Mä käytän myös fleecehousuja kotona sekä ulkoillessa tuulihousujen alla. Sisällä mulla on usein lämpösukat ja useammat villasukat tai lampaannahkatossut. Kaulassa käytän lämmintä huivia, ranteissa villa- tai fleecerannekkeita ja joskus kietoudun vielä fleecevilttiin. Ulkoillessakin suosin kerroksia, ja pakkasille ehdottomat jalkineet on huopikkaat.

Jos sulla ei ole vaatteista apua paleluun, niin kannattaa käydä lääkärillä. Sulla voi olla vaikka kilpparivaivaa.

Vierailija
5/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin tuon kaipuun lämpimiin maihin. Itselläni ei sitä ole, vaikka olenkin vilukissa. Mutta minä pärjäänkin ihan mainiosti, kun vain puen lämpimästi. Olenkin nyt aikuisena oppinut ostamaan untuvatakkeja ja pitämään toppahousuja. Lapinreissuilta ostan lämpimiä karvahattuja ja kintaita.

Mutta oli juu kylmää aamulla. Ja meinasi tulla hässäkkä kouluunlähdöstä, kun piti talvitakkia etsiskellä ja toisaalta pestä kengistä viime viikon savikurat, kun poika vähän kävelee ojia pitkin... Aina pitäisi valmistautua jo illalla, mutta kyllä me ehdittiin, kun jätettiin pienempi kotiin odottamaan. Sille en enää ehtinyt löytää talvihaalaria, kun se ei ollutkaan eteisen kaapissa vaan "piilotettuna" yläkertaan.