tuleeko häämme mielestänne kalliiksi?
Elikkäs vietämme vuoden päästä häitä ja nyt haluaisin mielpiteitä pitopalvelun hinta-tasosta verrattuna palveluihin eli mitä tuolla hinnalla saa.
Vieraat: aikuisia 33 ja lapsia kahdeksan joista kaksi on seitsemän ja loput kuusi alle 3v.
Tälle henkilömäärälle seisovapöytä jossa on alkupaloja, lämmin pääruoka, kakku ja konvehteja. Sisältää yhteensä 18 eri ruokalajia.
Alkoholittomat ruokajuomat.
Hinta sisältää siis sen tilan vuokran, tarjoilun, ruuat,astiat, siivouksen sekä pöytäliinat ja hieman koristelutarvikkeita esim. kynttilät.
Tämän kaiken saisi siis hintaan 2300€
Jos teillä on siis kokemusta tälläisestä niin kertoisitteko kannattaako hyväksyä pitopalvelun tarjous :)
Kiitos etukäteen vastauksista :)
Kommentit (8)
on yleensä 25-30e/henkilö, ja siihen vielä mahdollisesti tarjoilut, kakku, pöytäliinat, tilavuokra yms. päälle.
Ei toi teidän tarjous kallis ole, mutta halvemmallakin ovat toiset selvinneet.
ei kuulosta kalliilta. On tosin eri asia, onko juhlat Helsingin seudulla vai muualla suomessa, jossa kuvittelen olevan halvempaa. Omissa häissäni oli suurin piirtein saman verran vieraita ja pitopalvelu maksoi kyllä enemmän. En tarkkaan muista kuinka paljon.
kuulostaa kalliilta, mutta olen ehkä jäävi sanomaan mitään, koska omat häämme tuli maksamaan noin 600e ja siihen sisältyi ruuat, kakut, koristelut, juomat, lautaset sun muut sekä itse juhlapaikka. Noh, me teimme kyllä kaikki ruuat ja kakut itse mikä toi säästöä. Varsinaista tarjoilua ei ollut, mutta palkkasimme erään kaverimme auttamaan itse juhlien ajaksi.
Huomioiko pitopalvelu lapset eli siis maksaako lasten ruokailu yhtä paljon kuin aikuisten vai saako sen yleensä halvemmalla ?
t.AP
kuulostaa kalliilta, mutta olen ehkä jäävi sanomaan mitään, koska omat häämme tuli maksamaan noin 600e ja siihen sisältyi ruuat, kakut, koristelut, juomat, lautaset sun muut sekä itse juhlapaikka. Noh, me teimme kyllä kaikki ruuat ja kakut itse mikä toi säästöä. Varsinaista tarjoilua ei ollut, mutta palkkasimme erään kaverimme auttamaan itse juhlien ajaksi.
ruoka, kakku yms tarveaineet??? bändiä? missä häät vietettiin? vieraitten lukumäärä???
Me pyysimme juuri tarjouksia pitopalvelufirmoilta, ne oli laskettu 60 aikuisvieraan mukaan. Tarjoukset olivat n. 2500-3000 euron luokkaa, tosin ruokalajeja ei kyllä ollut noin montaa kuin teillä (vaan n.6-8 alkuruokaa, pääruoka ja kakku). Yhdessä tarjouksessa paikan vuokra sisältyi hintaan, kuten myös astiat, tarjoilijat, pöytäliinat, koristeet) yht. 2800 euroa. Tämä siis 60 aikuiselle.
Lapset alle 12v puoleen hintaan, alle 3v ilmaiseksi.
Kannattaa vaikka vertailun vuoksi pyytää muutamasta muusta firmasta tarjouksia, meille ainakin lähettivät tarjouksensa muutamassa päivässä!
ruoka, kakku yms tarveaineet??? bändiä? missä häät vietettiin? vieraitten lukumäärä???
Siihen on laskettu kaikkien ruokalajien tarveaineet (salaatit, pääruuat, lisukkeet, jälkiruoka joihin kuului mm. kaksi kakkua, kaksi voileipäkakkua ja muuta pikkunaposteltavaa illaksi), juomat (jotka haettiin Virosta), astiat, koristeet (meillä teemana Halloween, joten löytyi mukavasti koristeita, joitakin tehtiin myös itse). Häät vietettiin isäni työpaikan mökkipaikalla, joten pääsimme siinäkin melko halvalla. Bändiä ei olut vaan soitatimme itse sellaista musiikkia, joka oli enemmän minua ja miestä. Vieraita oli 34 joista 12 lapsia.
ei kuulosta kalliilta. On tosin eri asia, onko juhlat Helsingin seudulla vai muualla suomessa, jossa kuvittelen olevan halvempaa. Omissa häissäni oli suurin piirtein saman verran vieraita ja pitopalvelu maksoi kyllä enemmän. En tarkkaan muista kuinka paljon.