Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, tiputteko tyhjän päälle jos miehenne yhtäkkiä ottaisikin eron?

Vierailija
08.11.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän selviytyisi ilman minua.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
2/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin palaan töihin aiemmin kuin olin suunnitellut. Vai lasketaanko mua kotiäidiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä yhteiskunta sitten elättää

Vierailija
4/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on opiskelija, ollaan jo "tyhjän päällä".

Vierailija
5/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi jäämässä hoitovapaalle. (meillä nyt monta muutosta yhtäaikaa ja haluan keventää lasten taakkaa jättämällä edes uuteen päiväkotiin menon myöhemmälle. Siis jo taloudellisesti tarkoitat niin tuleehan tässä vaikeuksia, mutta en nyt tyhjän päälle putoa. Ja henkisesti tämä on lähinnä helpotus.

Vierailija
6/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kovin suurta tulojen menetystä tapahdu.

Vierailija
7/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta yhteisen omaisuutemme arvo on n. 400 000 e, josta saisin puolet. Todennäköisesti eläisin ensin vuokralla, kunnes löytäisin töitä (korkeakoulututkinto), jotta voisin sitten ostaa asunnon lainalla + säästöillä.

Vierailija
8/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs mies se sellainen olisi joka perheensä jättäisi noin vain oman onnensa nojaan.

Niin ja eihän Suomessa kokonaan tyhjän päälle putoa kukaan, aina on tuet ja avut olemassa.

Vierailija
9/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytäisiin asunto ja kumpikin saisi siitä oman osansa. Oma osani on jo velaton, koska avioituessamme minulla oli enemmän omaisuutta. Meillä on tästä paperit tehtynä.

Töitä voisi olla hidas saada näinä aikoina, mutta korkeakoulututkinto löytyy ja ennen kotiin jäämistäni palkkani oli 3400 euroa - ihan hyvä siis.

Tulisi varmaan yhtishuoltajuus, joten asuttaisiin osan aikaa lapsen kanssa jossain kaksiossa tai kolmiossa kahden ja osan aikaa tekisin töitä PALJON :)

Vierailija
10/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kotiäitinä 11 vuotta nyt ja tarkoituksena olis jatkaa. Mulla on eläkesäästösopimus mihin menee rahaa joka kuu. Asutaan omistusasunnossa, josta suurin osa velkaa.

Eron tullen kämppä myyntiin ja voitot puokkii. Saisin varmaan n 25t. Sen turvin yrittäisin selvitä kotona vielä vuoden, jotta lapsille tulisi pehmeä ero ja sitten hoitoalan töitä tekmeään huonoilla palkoilla.

Mutta tosi köyhiä ollaan nytkin. tänään just mul oli aamulla 5e rahaa. Palautin pulloja ja tuon viis eurosen kanssa sain ostettua ruokatarpeita tyhjään jääkaappiin.

Vierailija
11/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja meilläpäin eronnut mies joutuu elättämään ex-vaimoaan ja lapsiaan, kunnes joko vaimo menee uusiin naimisiin tai kun lapset täyttävät 18 v.

Menisin kyllä itsekin siinä tapauksessa töihin ja ihan hyvin pärjättäisiin varmasti.

Vierailija
12/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt niin leveästi eletä nytkään, joten ei sen niin väliä olisi.

Lapset varmaan jäisivät asumaan isälle, koska hänellä on varaa tarpeeksi ison asunnon vuokraan.

Itse tuskin löytäisin töitä, olen sen verran sairas, etten pysty palaamaan töihin, joista minulla on kokemusta. Ehkä pääsisin jonkinlaiseen kuntoutukseen tms.

Vierailija
13/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä sieltä selviän omille jaloilleni.

Vierailija
14/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja meilläpäin eronnut mies joutuu elättämään ex-vaimoaan ja lapsiaan, kunnes joko vaimo menee uusiin naimisiin tai kun lapset täyttävät 18 v.

Menisin kyllä itsekin siinä tapauksessa töihin ja ihan hyvin pärjättäisiin varmasti.

Selvästikin ajateltu naisen asemaa. Mikä maa?

Vierailija
15/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on opiskelija, ollaan jo "tyhjän päällä".

Vierailija
16/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperheessä ollessaan koskaan...

Vierailija
17/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies joutuu elättämään lapsiaan ja ex-vaimoaan jopa siihen asti, kunnes lapsilla on oma koulutus.

Vierailija
18/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuisin aikalailla tyhjän päälle, emotionaalisesti ja materiaalisesti.

Työpaikka kylläkin odottaa kunhan palaan sinne kotihoidontuelta. Kyllä täällä Suomessa olo on aika turvattu kun on kaikki tukisysteemit...

Vierailija
19/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin ajateltu naisen asemaa. Mikä maa?

Mutta onhan siellä perheverotuskin, mikä minusta on parempi kuin Suomen malli.

t. ohis1

Vierailija
20/28 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuskin halveksuttaa!