Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö se menee työelämässä?

Vierailija
07.11.2010 |

Aloitin juuri uudessa työpaikassa, sain työn kaverin kautta. Kaverini on siis osaston esimies, ja edennyt tosi nopeasti urallaan.

Tämä kaverini on siviilissä tosi mukava ja ystävällinen, ja sellainen on myös töissä julkisesti. Mutta järkytyin, kun jäimme kahden. Kaverini alkoi haukkua työkavereitaan, esimiestään jne.

Näinkö uralla todella edetään? Eli haukutaan toisia oman aseman pönkittämiseksi? Ja jäin myös miettimään, mitä kaverini puhuu minusta muille?

Ei siis ole kyseessä mikään paras kaveri, mutta olen pitänyt häntä aina mukavana ja reiluna tyyppinä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen stressaantuneena. Joskushan toki aihetta onkin moittia muita, selän takana se on "turvallisinta".

Vierailija
2/3 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hetken kaverin firmassa töissä ja tosiaankin olin aina pitänyt reiluna (vaikkakin suorasanaisena) ihmisenä. No, oli sitten töissä niin järkyttävää käytöstä, että lopetin hommat melko pian - huusi alaisille ja toiselle omistajalle, puhui töykeästi asiakkaille jne. Ja firma mainosti itseään asiakaspalvelun ammattilaisena ;). Oli juu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hetken kaverin firmassa töissä ja tosiaankin olin aina pitänyt reiluna (vaikkakin suorasanaisena) ihmisenä. No, oli sitten töissä niin järkyttävää käytöstä, että lopetin hommat melko pian - huusi alaisille ja toiselle omistajalle, puhui töykeästi asiakkaille jne. Ja firma mainosti itseään asiakaspalvelun ammattilaisena ;). Oli juu...

En tietenkään ole ajatellut mennä mukaan, kun en tykkää puhua ihmisistä paskaa selän takana (vaikka nythän teen niin :D). Mutta ihan hyvä kuulla tällaisesta kokemuksesta.

Tämä kaverini on kyllä tosi mukava alaisilleen ja työkavereilleen, siis kasvotusten. Mutta selän takana tuli aika hurjaa tekstiä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän