Eikö suihkussakäynti ole paljon helpompaa
kuin pestä erikseen naamaa, alapäätä, kainaloita, jalkoja jne.?
Eihän sinne suihkuun tarvitse asumaan jäädä, käy pikaisesti. Itse olen atoopikko ja käyn pikaisesti suihkussa 2krt/pv. Saippualla pesen päivittäin vain kainalot, kädet ja jalat. Naama puhdistusmaidolla. Ja hiukset pesen kerran päivässä. Ei kuivu iho yhtään, kun ei jää asumaan kuumaan suihkuun.
Kommentit (5)
jalkapohjat, alapään, naaman, kainalot, kädet jne. eivät kyllä oikeasti peseydy lainkaan. Ovat haisuleita mutta luulevat etteivät haise. Samaa sakkia, joka vaihtaa lakanat kuukauden-kahden välein.
Ihan yhtä kaua siinä menee aikaa. Ja mieluiten pesen alapääni vessareissun yhteydessä. Menee pesut tavallaan hukkaan jos ensin menen suihkuun ja kohta aamukahvin jälkeen pitääkin jo mennä vessaan.
Kainalot on helppo pesaista, kun vaihtaa paitaa. Varpaat myös pesaisee ihan hetkessä. Ja naama on kiva huuhtata heti herätessä ja illalla taas puhdistan meikit erikseen. Käsiä pesen muutenkin monta monituista kertaa päivässä.
Kokosuihkuun menen kun pesen hiukset.
Jalat tulevat puhtaaksi siinä kun muuten peseytyy ja suihkuttaa.
Joo kai. Mutta en mä kainaloita ja jalkoja pesekään joka päivä, naaman ja alapään vain. Suihkuun meno on rasittavaa, pitää riisuutua jne. Ja on inhottavaa tulla suihkusta pois kun palelee ja on märkä ja kylmä olo.