Alisalle toinen nimi
tai toinen ja kolmas. Halutaan Alisan olevan nimenomaan ensimmäinen nimi.
Kommentit (11)
mutta olikin poika :)
Itse mietin toisiksi nimiksi mm. Josefiinaa, Adalmiinaa, Vilhelmiinaa, Katriinaa.. Alisa Iisa Josefiina taisi jossain vaiheessa olla aika pitkään ehdolla.
Mia Maria
Ida Erika
Sara Minerva
Iida Ilona
Pinja Peppiina
Eva Viola
Aava Matilda
....mitä tyyliä??
Alisa Veronica
Alisa Tuulia
Alisa Inkeri
Tykkäisin eniten jos löytyisi pitkä toinen nimi jolloin kolmatta ei tarvitsisi ollenkaan, esim. Adalmiina tai Vilhelmiina miellyttäisi molemmat.
Esim. Veronica on meidän makuun liian 'hieno', vaikkakin kaunis.
Jos tulee kolme nimeä, ainakin toinen saisi olla aika simppeli, esim. Alisa Anna jotain.
Tuulia on oma toinen nimeni ja sitä itse asiassa mietimmekin. Kiva kuulla että joku oli sitä ehdottanutkin eli sopisi.
Kiitokset ehdotuksista, lisää saapi ehdotella :)
vai onko liikaa -isa loppuja? Mä haluaisin antaa lapselle toiseksi nimeksi Loviisan, koska sitä on suvussani. Etunimeksi ei tosin tulisi Alisa. Mutta nyt pitäisi vielä raskautua, ja sitten saada tyttö :)
tytär on Aliisa Emilia, toiseksi nimeksi mietittiin myös Eveliinaa ja Onervaa, mutta mies sai valita :)
Eveliinan ja Josefiinan voisi lisätä suosikkeihin. Miksei Anna Oliviakin.
Loviisaa itse asiassa mietimme ensimmäiseksi nimeksi, mutta Alisan kanssa on mielestäni liian samanlainen.
Lilja toisena nimenä voisi sopia. Oli itse asiassa mun ehdotus ensimmäiseksi nimeksi, mutta ei sopinut miehelle. Voisi mennä läpi toisena :)
Emilia on jo suvussa, muuten kiva.
Kumpi muuten parempi, Alisa vai Aliisa?
Alisa Enni Amanda
Alisa Julianna
Alisa Kerttu Kaarina