Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ei voi olla yhtään erossa lapsistaan?? Taas peruuntui tyttöjen ilta...

Vierailija
07.11.2010 |

Tuota iltaa ollaan jo pitkään suunniteltu ja vaivalla löydettiin kaikille sopiva aika ja paikka. Tarkoitus oli siis käydä syömässä ravintolassa (ilman lapsia siis) ja vaihtaa kuulumisia jne.

Nyt sitten kun tuohon on aikaa enää pari viikkoa niin yksi äiti ilmotti/ehdotti, että eikö voitais tavata vaikka heillä, kun ei hän raaski jättää lapsiaan isän hoitoon, ovat niin pieniä vielä (tämän äidin nuorin on 2v). Lisäksi vaihtoi vielä päivämäärän ja se ei sovi kolmelle meistä ja seuraava mahdollisuus on taas vasta kuukausien päästä.

Harmittaa, ois ollu niin ihana nähdä taas ystäviä pitkästä aikaa ja nyt se sitten peruuntui tai jos toteutuu niin sinne tulee vain murto-osa, mitä alunperin piti tulla.

Tämä oli jo toinen peruuntuminen kun viimeksi todella moni oli sairaana ja siksi sitten siirrettiin myöhempään ajankohtaan ja taas siirtyy :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osalla olis kuitenkin tarve jutella tyttöjen kesken. Ehkä valvoa pitempään jne. mikä ei lasten kanssa kyllä onnaa. Tarpeet on niin erilaiset naisilla. Tyttöjen ilta ei minustakaan ole sellainen, missä pyörii lapset mukana. Silloin lapsia on tosissaan otettava huomioon, muuten niilläkään ei ole kiva olla, ja jos lapsia on koko aika palveltava/ohjattava, aika menee siihen, ellei ole käytössä jotain tilaa, missä lapset saa leikkiä ja joku muu vahtii niitä. Jospa hankkisitte jostain jonkun lapsen vahdin tai kaksi jos lapsia on kymmeniä. Tällöin naiset voivat jutella rauhassa ja halukkaat lähteä jatkamaan jonnekin.

Vierailija
22/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaisia ystäviä, me käydään mun parhaan kaverin kanssa kerran kuussa radalla pyörähtämässä,ollaan kummatkin äitejä, se on mielenterveydelle kaikkein tärkeintä,nähä muutakin elämää kun lapsia.

Ja voin kehasta et poika oli kuukauden ikäinen kun ekan kerran menin baanalle,jäi isänsä hoitoon, juu kerran kuussa meen radalle,isä hoitaa, on mahtava hoitaja lapsellemme.

Nyt menemme joulun alla miehen kanssa hotelliin ja yön keikalle,ja mummi ja vaari tulee tänne hoitaa poikaa :)

Viihde on hyväksi myös äideillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiettyyn ikään tullessa ne on kyllä pelkkänä korvana, että voi unohtaa rennot keskustelut tyttöporukalla jos siinä on tusina korvapareja sivussa kuulemassa...

Vierailija
24/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loput juhlivat sitten kotona jonain toisena päivänä. Ei sota yhtä kaipaa eikä iloa ole ilman viinaa.

Vierailija
25/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut todellinen syy! Näitä mammoja riittää minunkin tutuissa;) Oikea syy on se, ettei mies suostu olemaan lasten kanssa yksin. syynä voi olla myös ongelmat parisuhteessa. epäluottamusta tai jotain muuta. valitettavasti näiden naisten miehet usein harrastavat itse ja viettävät myös miesteniltoja. naiset sitten uhrautuvat, lihovat, masentuvat. pitäkää ihmeessä se tyttöjenilta sovittuna iltana. parempi että yksi jää pois kuin useampi.

Ja minunkin mieheni toimii paljon lasten kanssa. Mikäs siinä niin kaun kuin ovat vahdittavinani (=olen pois max 2h ja päiväsaikaan). Miehellä alkoholiongelma. Ja tyttöjeniltoihin en käytännössä voi lähteä, sillä siitä seuraa muuten kauhea mustasukkaisuusraivari. Mies itse kulkee työporukan kanssa, myös naisseurassa mieten sattuu. Sanoo tutuille eten minä halua mennä/ettei minlla ole kenen kanssa mennä...

Ja kukaan tutuista ei arvaisi alkoholiongelmaa tai tuota kotiin "pakottamista". Älä AP lähde väittämään että voisit tietää miehen olevan kelvollinen hoitamaan lapsia yksin iltamyöhään tai että kaverisi olisi edes helppo lähteä miehen puolesta.

Vierailija
26/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuorin oli sillon luonnollisesti pienempi mitä nyt.

Eli vaikea uskoa, ettei tämä isä nyt pärjäisi lasten kanssa. Varmaksi en tietenkään voi tietää.

ap

ei ollut todellinen syy! Näitä mammoja riittää minunkin tutuissa;) Oikea syy on se, ettei mies suostu olemaan lasten kanssa yksin. syynä voi olla myös ongelmat parisuhteessa. epäluottamusta tai jotain muuta. valitettavasti näiden naisten miehet usein harrastavat itse ja viettävät myös miesteniltoja. naiset sitten uhrautuvat, lihovat, masentuvat. pitäkää ihmeessä se tyttöjenilta sovittuna iltana. parempi että yksi jää pois kuin useampi.

Ja minunkin mieheni toimii paljon lasten kanssa. Mikäs siinä niin kaun kuin ovat vahdittavinani (=olen pois max 2h ja päiväsaikaan). Miehellä alkoholiongelma. Ja tyttöjeniltoihin en käytännössä voi lähteä, sillä siitä seuraa muuten kauhea mustasukkaisuusraivari. Mies itse kulkee työporukan kanssa, myös naisseurassa mieten sattuu. Sanoo tutuille eten minä halua mennä/ettei minlla ole kenen kanssa mennä...

Ja kukaan tutuista ei arvaisi alkoholiongelmaa tai tuota kotiin "pakottamista". Älä AP lähde väittämään että voisit tietää miehen olevan kelvollinen hoitamaan lapsia yksin iltamyöhään tai että kaverisi olisi edes helppo lähteä miehen puolesta.

Vierailija
27/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene sinäkin. Ei tuolla tavalla saa teilata alkuperäistä päivää. Jos olisi kyse siitä, että ei halua jättää lapsia, olisi tietenkin pyytänyt heille samana päivänä. Nyt on selvää, että miehelle on tullut menoa tai ovat saaneet kutsun toisaalle mutta ei kehda kertoa asiasta suoraan.

Onpa outoa, että on saanut taakseen muitakin kavereita. Minua ärsyttäisi suunnattomasti suunnitelmien vaihtumiset ilman kunnollista syytä enkä todellakaan hyvällä katselisi, jos muut kaverit peesaisivat. Saattaisinpa jopa sanoa vähän pari totuuden sanaa. On iteskästä vaihtaa kaikkien muiden puolesta päivää ja jopa niin, että se ei kaikille sovi, vaikka se edellinen päivä sopi. Kaverisi käyttäytyy törkeästi ja itsekeskeisesti ja jonkun varmaan se pitäisi hänelle sanoakin...

Toivottavasti lukee palstaa...

Vierailija
28/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä teiltä muilta suostua perumaan. En ymmärrä, olisihan tämä yksi saanut sitten jäädä kotiin jos ei halua tulla.

Vierailija
29/33 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun soitti kaikille yksitellen ja oli itse päättänyt päivämäärän varmistamatta ensin, että se sopisi kaikille. Kun tästä sanoin niin tämä äiti suuttui, hänestä oli kuulemma hyvä idea, että nähtäiskin lasten kanssa. Joo, pitäis tyhmemmänkin ymmärtää, että jos lapsia olisi lähemmäs 30 yhteensä ja useampi alle 1v ja 1v ikäisiäkin jonkin verran niin se aika menee niiden lasten kanssa eikä siinä pysty keskustelemaan samalla tavalla kun jos oltais pysytty alkuperäisessä suunnitelmassa.

Soitin eilen vielä näille kavereille ja kyselin, ketkä olisivat tulossa alkuperäisenä päivänä ja ilman lapsia ravintolaan niin nyt sitten olisi kuitenkin tulossa kaikki, paitsi tämä äiti, joka ei voi jättää lapsia isälle ja sen lisäksi eräs toinen alustavasti perui, heillä saattaa olla juhlat just samaan aikaan.

Ilmeisesti toteutuu myös se lasten kanssa tapaaminen tämän äidin luona, en vaan tiedä menenkö sinne itse, koska kun lapsia on paljon ja suuri osa pieniä niin se aika menee lasten vahtimiseen.

ap

niin mene sinäkin. Ei tuolla tavalla saa teilata alkuperäistä päivää. Jos olisi kyse siitä, että ei halua jättää lapsia, olisi tietenkin pyytänyt heille samana päivänä. Nyt on selvää, että miehelle on tullut menoa tai ovat saaneet kutsun toisaalle mutta ei kehda kertoa asiasta suoraan.

Onpa outoa, että on saanut taakseen muitakin kavereita. Minua ärsyttäisi suunnattomasti suunnitelmien vaihtumiset ilman kunnollista syytä enkä todellakaan hyvällä katselisi, jos muut kaverit peesaisivat. Saattaisinpa jopa sanoa vähän pari totuuden sanaa. On iteskästä vaihtaa kaikkien muiden puolesta päivää ja jopa niin, että se ei kaikille sovi, vaikka se edellinen päivä sopi. Kaverisi käyttäytyy törkeästi ja itsekeskeisesti ja jonkun varmaan se pitäisi hänelle sanoakin...

Toivottavasti lukee palstaa...

Vierailija
30/33 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi homehtukoon kotona lasten kanssa sen(kin) illan, te muut voitte pitää hauskaa. Tämä kaverinne kuulostaa sellaiselta tapaukselta, että hänellä ei ole elämää ilman lapsia, joten saattepa jättää lapsista jauhamisen tyttöjen illaltanne, kun tämä yksi ei ole paikalla. ;) Ja sitten ne menee sinne äiti-lapsi-tapaamiseen jotka haluaa.

Vierailija
31/33 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaveri oikein asuu?! Jos jo lapsia on lähemmäs 30 ja aikuiset päälle! Ja itse en moiseen lähtisi, järkkyä! Mahtaa ola vipinää ja vilskettä, mutta olen päikkärissä itse töissä, joten en vapaalla todellakaan lähtisi moiseen "tyttöjen iltaan."

Vierailija
32/33 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä voi lasten hoitoa luottaa kenellekään muulle!

Vierailija
33/33 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yksi nyt pudoteta pois siitä joukosta, jos on kerran suunniteltu nimenomaan tyttöjen iltaa ilman lapsia? Perusteetkin on hyvät, muille ei sovi se ehdotettu uusi aika.

Voihan osa porukasta mennä sitten lapsineen (kai ne muut saa ottaa lapsensa sinne mukaan myös?) kylään tälle kaverille, joka ei kerran halua tyttöjen iltaan osallistua.

Ei tuosta oikein voi vetää edes hernettä nenään, jos ei kerran itse halua osallistua, saa kai muut mennä silti aikuisten kesken ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi