Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ei voi olla yhtään erossa lapsistaan?? Taas peruuntui tyttöjen ilta...

Vierailija
07.11.2010 |

Tuota iltaa ollaan jo pitkään suunniteltu ja vaivalla löydettiin kaikille sopiva aika ja paikka. Tarkoitus oli siis käydä syömässä ravintolassa (ilman lapsia siis) ja vaihtaa kuulumisia jne.

Nyt sitten kun tuohon on aikaa enää pari viikkoa niin yksi äiti ilmotti/ehdotti, että eikö voitais tavata vaikka heillä, kun ei hän raaski jättää lapsiaan isän hoitoon, ovat niin pieniä vielä (tämän äidin nuorin on 2v). Lisäksi vaihtoi vielä päivämäärän ja se ei sovi kolmelle meistä ja seuraava mahdollisuus on taas vasta kuukausien päästä.

Harmittaa, ois ollu niin ihana nähdä taas ystäviä pitkästä aikaa ja nyt se sitten peruuntui tai jos toteutuu niin sinne tulee vain murto-osa, mitä alunperin piti tulla.

Tämä oli jo toinen peruuntuminen kun viimeksi todella moni oli sairaana ja siksi sitten siirrettiin myöhempään ajankohtaan ja taas siirtyy :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi, kun puuttuu yksi kuin useampi

Vierailija
2/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei vaan kehtaa sanoa, että mies ei halua olla yksin lasten kanssa. Jospa ukko on kokonaan lähtenyt teille tietymättömille. Surullisia asioita joita ei kehdata tunnustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi pärjäävän isänsä kanssa. Onkohan tuossa nyt jotain muuta takana?

Vierailija
4/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te muut ette voineet tavata. Olisitte myös tavanneet tuolla toisella kokoonpanolla sitten tämän äidin luona.

Taitaa tällä äidillä olla vain tekosyy. Miehellään taitaa olla alko-ongelmaa tms.

Vierailija
5/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä äiti oli ehdottanut tuota heillä oloa ja että lapset sais ottaa mukaan, niin useampikin sanoi, että menevät tämän äidin luo hänen ilmottamanaan päivänä.

ap

parempi, kun puuttuu yksi kuin useampi

Vierailija
6/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen päivät töissä, niin illalla on tosi kiva olla niiden lasten kanssa. Ne on vaan mulle tärkeämpiä kuin muu sosiaalinen elämä. Haluaisin toki nähdä myös vanhoja kavereita, mutta tuntuu liian pahalta ettei sit kerkiäis nähdä lapsia koko päivänä. Siksi mäkin kutsun mieluiten ihmisiä meille kotiin.

Vierailija
7/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen päivät töissä, niin illalla on tosi kiva olla niiden lasten kanssa. Ne on vaan mulle tärkeämpiä kuin muu sosiaalinen elämä. Haluaisin toki nähdä myös vanhoja kavereita, mutta tuntuu liian pahalta ettei sit kerkiäis nähdä lapsia koko päivänä. Siksi mäkin kutsun mieluiten ihmisiä meille kotiin.

niin on minusta hieman inhottavaa vesittää se suunnitelma muiltakin.

Vierailija
8/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan varmasti pärjää heidän kanssa. Tosin tämä äiti on kyllä taipuvainen siihen, että ajattelee, ettei miehensä pärjää lasten kanssa, vaikka oikeasti pärjää hyvin.

ap

luulisi pärjäävän isänsä kanssa. Onkohan tuossa nyt jotain muuta takana?

Vierailija
9/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut todellinen syy! Näitä mammoja riittää minunkin tutuissa;) Oikea syy on se, ettei mies suostu olemaan lasten kanssa yksin. syynä voi olla myös ongelmat parisuhteessa. epäluottamusta tai jotain muuta. valitettavasti näiden naisten miehet usein harrastavat itse ja viettävät myös miesteniltoja. naiset sitten uhrautuvat, lihovat, masentuvat. pitäkää ihmeessä se tyttöjenilta sovittuna iltana. parempi että yksi jää pois kuin useampi.

Vierailija
10/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuvitteli vipittömästi esittävänsä paremman suunnitelman siitä, miten tavata kavereita menettämättä lasten tapaamista siltä päivältä? Selvästi teidänkin porukassa oli myös muutama muukin, jotka halus saada lapset mukaan.

Vierailija
11/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi halunnut dokata aikuisten seurassa. Nyt sit joudutkin "vaan" olemaan ja juttelemaan ystäviesi seurassa sivistyneesti. Miks ne lapset nyt niin häiritsee. Eix ne pennut leiki kuitenkin keskenään?

Vierailija
12/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa hoitovapaalla ja osa työttöminä. Eli ei tuostakaan ole kyse.

Ja ajatus tosiaan oli, että saatettais ottaa vähän alkoholiakin, mutta ei sitä sillon voi ottaa, jos on lapsia vahdittavana. Muutenkin se on aivan eri olla lasten kanssa jossain kylässä kun ihan vaan aikuisten kesken.

ap

Vierailija
13/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi halunnut dokata aikuisten seurassa. Nyt sit joudutkin "vaan" olemaan ja juttelemaan ystäviesi seurassa sivistyneesti. Miks ne lapset nyt niin häiritsee. Eix ne pennut leiki kuitenkin keskenään?

miksi hermostua niin kauheasti jos pari muuta ei pääse?

Siis en ymmärrä ollenkaan, miksi te muut ette tapaa alkup. suunniteltuna päivänä, onko tämä mamma joku ylipappi, joka määrää muidenkin puolesta tapaamisajat, vai kertooko ap muunneltua totuutta?

Vierailija
14/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee lähinnä siihen lasten vahtimiseen ym. se aika, koska jos kaikki ottavat lapsensa mukaan niin siellä on lähemmäs 30lasta ja useampi alle 1v. Tuon ikäiset kun ei vielä leiki keskenään.

Minä siis oikeasti kaipasin sitä, että saisi jutella ystävien kanssa rauhassa, ilman että tarvis olla silmät selässäkin kun on lapsia vahdittava.

ap

Vierailija
15/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäisestä päivästä ja sanoneet tälle envoijättäälapsianihetkeksikään-mammalle, että voi voi, mutta kaikille muille sopii tämä, joten ehkä sitten ensi kerralla pääset säkin.

Mä en oikeasti tajuu sitä, että jos ollaan sovittu kavereiden kesken joku suunnitelma, niin jotkut primadonnat sitä sitten haluaa ruveta muuttelemaan ja sotkemaan kun HEILLE sopisikin joku muu paremmin...

Jos ei äiti-ihminen pysty jättämään lapsiaan lasten oman isän hoiviin yhdeksi illaksi, äidillä on paha mt-ongelma.

Vierailija
16/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoa vaan suooaan, että ei tule mitään kun on niin paljon lapsia, että perutaan koko homma niin minä tekisin tai no itse jättäytysin ainakin pois.

Vierailija
17/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin menemättä sit kokonaan

Vierailija
18/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen iltaan ja ehdotti eri paikkaa ja aikaa, jonne saisi lapsetkin tuoda niin hän oli saanut useamman puolelleen, että vois olla kiva nähdä lasten kanssa, vaikka alunperin sovittiin, että nähdään ilman lapsia, jotta saadaan puhua rauhassa.

Ja sitten nämä, jotka olivat jo luvanneet mennä tämän äidin luokse niin sanoivat, etteivät varmaankaan tule ravintolaan.

Eli jos tuo tyttöjen ilta toteutuu niin meitä on siellä paljon vähemmän. Ei tuo tietysti estä sitä toteuttamasta, mutta sen suhteen ei olla vielä tehty lopullista päätöstä.

ap

miksi hermostua niin kauheasti jos pari muuta ei pääse?

Siis en ymmärrä ollenkaan, miksi te muut ette tapaa alkup. suunniteltuna päivänä, onko tämä mamma joku ylipappi, joka määrää muidenkin puolesta tapaamisajat, vai kertooko ap muunneltua totuutta?

Vierailija
19/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuvitteli vipittömästi esittävänsä paremman suunnitelman siitä, miten tavata kavereita menettämättä lasten tapaamista siltä päivältä? Selvästi teidänkin porukassa oli myös muutama muukin, jotka halus saada lapset mukaan.

Mutta saletisti mua harmittais jos oltais _tyttöjenillasta_ sovittu. On se ravintolassa käyntikin harvinaista herkkua.

Tv:alkoviestin kirjoittaja.

Vierailija
20/33 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä äiti-lapsi kerhossa kerrotte, että kuinka hauskaa teillä olikaan tyttöjen illassa ilman lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi