Kuinka usein haluat/saat seksiä?
Kommentit (34)
olen saanut viimeksi lähes 2 vuotta sitten. :( Olen nätti ja nuorekas, eronnut yh., joka ei harrasta yhden illan suhteita eikä olen löytänyt tarjokkaista sitä elämänsä miestä. Olen siis ilman.
Olin ilman neljä vuotta - alastomia miehiä näin Dressmanin mainoksessa... Se oli kamalaa, mutta ajattelin samoin kuin sinä - ja olin samanlainen kuin sinä.
Kerran sitten päätin, että nyt loppuu tämä. Iskin ravintolasta miehen - toki tunsin häneen kummaa vetoa. Well, vuosi siitä ensimmäisestä yhteisestä yöstä ja meille syntyi tyttönen. Olemme naimisissa.
Haluan HYVÄÄ seksiä joka päivä, saan niin paljon kuin haluaisin huonoa.. :/ Mieheni on liian herkkä laukeamaan, ei kestä kuin 1-5 minuuttia seksi hänen kanssaan, valitettavasti.
Omaa en halua, mutta toistakaan en saa kovin usein -- viimeksi 5 viikkoo sitten :(
saisin uskoakseni aina halutessani. Harrastetaan harvemmin kuin toinen toivoisi.
Mistä te kehitätte ton libidonne???!!! Kertokaa!!!
saisin uskoakseni aina halutessani. Harrastetaan harvemmin kuin toinen toivoisi. Mistä te kehitätte ton libidonne???!!! Kertokaa!!!
Vaikka olen muodoiltani kovin naisellinen, veikkaisin, että minulla on mieshormonia enemmän kuin haluttomammalla mammalla.
Rakastan miestäni palavasti. Kun rakastan, rakastan sata lasissa ja haluan myös seksiä sata lasissa ( : Mutta kyllä suuret tunteetkin vaikuttavat asiaan...
Ajattelen seksiä usein - monta kertaa päivässä. Kuten monet miehet.
N45, joka haluaisi joka päivä, mutta saa paaaljon vähemmän
ja meillä tosiaan harrastetaan seksiä lähestulkoon päivittäin. Joskus ei ehdi/jaksa (rankka työpäivä takana tms). Joskus on päiviä, kun seksiä on 4-6 kertaa. Mies haluaa yhtä paljon kuin minäkin. Kehitämme erilaisia variaatioita, vaihdellaan asentoja ja paikkoja. IHan mielettömän hyvää seksiä ja PALJON. Tätä miestä en vaihda koskaan pois!
sillon kun ei nähdä miehen kanssa, niin ei tee seksiäkään mieli. Saan lähes aina kun haluan.
mutta illalla ei enää jaksa kun saa tenavat sänkyyn, ehkä kerran tai kaksi viikossa on tällä hetkellä saamisen määrä ja ihan hyvä niin. Tosin odotan silti sitä että kuopus kasvaa vähän isommaksi ja halut pysyy kohdillaan iltaan asti.
joka päivä vähintään 7x. Minulla meni alapääkin välillä kipeäksi. Silloin yleensä harrastimme suuseksiä tai peppuseksiä.
Olimme ilman ehkäisyä koko kolmen vuoden ajan. Halusimme lasta. Kävimme testeissä ja tuloksena lapsettomuuteen oli miehen heikot siittiöt. Hän oli työssään altistunut säteilylle.
Masennuimme molemmat moneksi kuukaudeksi asiasta. Emme saaneet lasta ja tulevaisuutemme, kaikki se mitä tahdoimme oli evätty meiltä. Rakkautemme oli muutoin täydellinen. Päätimme aloittaa hurjan syöksykierteen ja tuhon. Mies irtisanoi itsensä ja minä tein saman. Käytimme hurjia määriä lääkkeitä ja alkoholia vuoden ja parin aikana, sillä meillä ei ollut käsikirjoitusta elämälle. Ilman lasta työnteko ja asuntolainan maksu oli utopiaa ja hölmöä.
Emme tienneet viikonpäivistä mitään tai edes paljon kello oli. Makoilimme vain sohvalla päät lääkkeissä täydessä usvassa, tokkurassa lusikka-asennossa. Itkimme ja suunnittelmimme itsemurhaa. Seksiä harrastimme noin kerran viikossa.
Elimme syöksykierteessä noin kaksi vuotta. Laihduimme ja vanhenimme. Pamien ja masennuslääkkeiden turvin pysyimme elossa, suru lapsettomuudesta pysyi poissa mielestä. Rakastimme edelleen toisiamme. Mies silti tahtoi surmata itsensä. Riitelimme asiasta. Hän tahtoi että autan häntä. Hän kuitenkin unohti itsemurha-ajatukset. Silti puuskittain nuo ajatukset juolahtivat hänen mieleensä.
Oli keskiviikko, kun aloin oksentelemaan rajusti, eikä alkoholi enää maistunut. Kahvi ja lääkkeetkin tekivät pahaa, jo pelkkänä ajatuksena. Ajattelin että nyt sisäelimeni ovat muusina, tästä se lähtee. Minä kuolen. Ajatus helpotti minua. Takaraivossa paloi pieni valo. Se oli raskaus. Ilmoitin miehelleni apteekki reissusta. Mies kertoi että lääkkeitä on tarpeeksi. Voisimme lähteä ostoksille kahden viikon päästä, säilykkeitäkin oli kaapissa vielä kuukaudeksi.
Lähdin yksin, ilmoitin kaipaavani raitista ilmaa. Mies jäi kuuntelemaan Beethovenia. Hänellä oli tuolloin tapana lukea samalla Goethea. Hän vain jankkasi samaa sivua päivätolkulla, ja kuvitteli löytävänsä sieltä piilomerkityksiä elämällemme.
Kävin apteekissa. Ostin raskaustestin ja testasin sen Anttilan vessassa. On vaikea kuvailla tunnetta jonka koin, kun tulos näytti positiivista. Muistan itkeneeni, kun kävelin ulos marketista. Unohdin maksaa potkupuvun jonka poimin vaatepuolelta. Maksoin puvun, kun myyjä huomautti asiasta.
Varasin ajan neuvolaan samalla reissulla. Minuun iski pelko miehestäni kirjan äärellä. Hän psyykkasi itseään kuolemaan lukemalla Goethen kurjia runoja(minusta göötte on yliarvostettu). Kiirehdin kohtiin. Mies oli sammunut sohvalle. Avasin verhot, tyhjensin pöydän lääkkeistä ja pulloista. Vein reseptit roskikseen. Mieheni alkoi änkyttämään.
- Oletko tullut hulluksi?
- Nyt siivotaan, sanoin. Meille on tulossa vauva. Sinä saat luvan ryhdistäytyä. Säästömme olivat lopussa.
Mieheni murtui, hänen silmänsä vetistyivät samalla, kun koetti haukkoa henkeä. Hän sai silti sanottua sanan rakas.
Minulle raitistuminen oli helppoa. Vaikeitan oli ruokailu pahoinvoinnin takia. Mies ratkesi pari kertaa juomaan. Nyt hän on ollut raittiina kolmen vuoden ajan. Kova lääkkeiden käyttö ja alkoholin kulutus jättivät kuitenkin jälkensä. Hän on hitaampi eikä niin tehokas työssään kuin ennen. Hoitaa silti hommansa hyvin. Huomaan keskustelussa miten pahasti hänen muistinsa pätkii, kun hakee sanoja. Joskus korvaa sanastoa saksan kielellä.
Lapsemme on terve. Pelkäsin pahinta. Oli onni saada lapsi ja terveenä.
Aiheeseen palatakseni.
Seksiä harrastamme nykyään kerran tai kaksi viikossa. Mikä on ok. Lomalla enemmän, kuin arkena. Olisi mukava saada toinen. On silti kohtuutonta toivoa toista.
useimmiten paljon enemmän ;) Yleensä saan halutessani :) Joskus vain mieskin on niin väsynyt ettei jaksa, niinkuin minäkin joskus :)
niin kuin mieskin mutta valitettavasti aikaa seksille on vain 3-4 kert./vko.
Mutta aina kun on tilaisuus niin sen kyllä käytämme.
Lapsia 3. ikää 26 ja 32v.
ajatella miten seksinhimoinen olen aikoinaan ollut. Nyt olen kärsinyt yhdyntäkivuista pari vuotta. Seksiä minulla ja miehelläni ei ole ollut kohta puoleen vuoteen. Yhdyntä ei kiinnosta.
haluan n.1-2krt/viikko ja sillä tavalla meillä mennäänkin. Nyt raskauden aikana minua ei huvita ollenkaan. Olen vähän ihmeissäni,mutta mies ei kyllä ollenkaan painosta