Hoitajat tietävät peniksien todellisen keskimitan ?
koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.
Kommentit (184)
Keskimäärin yli 20 cm seisokissa, voi kilin .... sanonko mä? Ei ole ensimmäinen hoitsu nähnyt sitten yhtään seisovaa kalua.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2010 klo 18:01"]
Ei välttämättä. Olen hoitaja ja näen niitä poikkeuksellisesti päivittäin. Täytyy olla pesetystä ja sellaista. Keskimitaksi arvioisin löysänä 15cm, eli jäykkänä ylitse 20cm.
[/quote]selvä.
Vierailija kirjoitti:
löysänä vai jäykkänä?
Löysä jäykkänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Olen hoitaja ja näen niitä poikkeuksellisesti päivittäin. Täytyy olla pesetystä ja sellaista. Keskimitaksi arvioisin löysänä 15cm, eli jäykkänä ylitse 20cm.
Tässähän tuon näkee jo ensimmäisestä vastauksesta, että hoitajilla ei ainakaan ole mitään hajua peniksien koosta. Peniksen keskimitta erektiossa on 13-14,5 cm ja nää näkee lepotilassa keskimäärin 15 senttisiä. Voi hyvää päivää taas.
Tää on ihan läppä tää hoitsun juttu, että 15 cm pituus lepotilassa on keskiverto.
On tullut nähtyä kuitenkin satoja munia suihkussa (kuntosalilla, uimahalleissa, työpaikan pesutiloissa, kavereilla saunoessa jne). Minulla on lepotilassa noin 10 senttiä ja jäykkänä 16 cm. Silti se erottuu keskivertoa isompana jopa pituuden puolesta. Paksuuden puolesta varsinkin. Eli munani on keskivertoa selvästi paksumpi. Naisia on tullut pantua elämäni aikana varmaan noin 100- 200 kappaletta. Silti on vain yhden käden sormilla laskettavissa ne naiset, joille elimeni olisi ollut liian pieni. Nämä naiset ovatkin sitten sellaisia, jotka on luotu John Holmesille nussittaviksi. Mutta ei se pituus ole tärkeä vaan paksuus ja taito millä elintä käyttää. Olen kuullut tämän sanonnan ja se pitää paikkansa: "Pitkässä on tyyliä, mutta paksu miellyttää lyyliä" :-)
Plaah,
hoitajilla on usein aika matala älykkyysosamäärä, enkä menisi takuuseen avaruudellisen hahmotuskyvynkään puolesta. Eikä ihmisen anatomian tuntemuskaan välttämättä päätä huimaa.
Lääkäreillä saattaisi jo olla asiasta jonkinlainen käsitys.
no ainaski suuri osa hoitsuista
Vierailija kirjoitti:
Kokoa löytyy tyngastä HK:n siniseen ilman stondausta.
Eipä niitä töissä hirveesti ehdi ihmettelemään, mutta poikkeavan suuret ja pienet näkymät jutellaan kahvitauoilla työkavereitten kanssa tai fantasioidaan muuten. Suuria päivitellään ja sisäänpäin vetaytyneitä kauhistellaan, on nimittäin aika vaikea hoitaa nuo parin sentin mittaiset.
juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jonkinlainen vertailupohja penisten koosta on 15v kestäneen hoitotyön aikana muotoutunut. Äkkiseltään voi mainita kokojen vaihtelevan lepotilassa täyskasvuisilla miehillä olevan 3cm-15cm. Erektoituneet ovat sitten luku sinänsä. Yksikin oli niin suuri, että painajaisunet kummittelivat.
kuinka suuri siis?
Lepomitasta ei voi päätellä erektiomittaa, koska on sekä grower- että shower-peniksiä (kasvaja ja esittäjä)
Kuka näitä paskoja ketjuja nostaa?
väkisinkin tulee jonkinlainen käsitys hoitsuilla ainakin lepomitoista.
työpaikasta riippuu tietääkö vai ei kaikki ei ole sellaisiissa töissä että näkis alastomia miehiä.
jo opiskeluaikana tulee selväksi
Ottaako joku oikeasti itseensä tästä provosta? Ketjun ainoa tarkoitus on saada miespuoliset lukijat epävarmoiksi omasta elimestään. Jokainen kyllä tietää mikä on keskimitta ja jokainen tietää myös että penisten pituuksista puhuvien av mammojen puolisoilla ei ole 20 cm file housuissa. Kiitos ja näkemiin.
Kyllä hoitsuilla on ihan empiiristä kokemuksia vehkeiden mitoista, sillä aikoinaan yhdenyönhoitoja jallittaessa suurinosa mukaan lähtijöistä oli nimenomaan sairaanhoitajia/lähihoitajia. Siinä lemminpuuhien touhussa ei mitään munanpituuksia mittailtu, vaan annettiin palaa tunteella. Ilmeisesti venkeeni koko kesti vertailun, kun monista näistä tapauksista tuli sittemmin yleensä vakipanoja.
Ei kai sillä koolla niin väliä oo, kunhan vaan tuntuu hyvältä ja kestää "loppuun asti".
Onhan noita pesty ja joskus sheivattukin. Ei hötkäytä, asiallinen tehtävä. Vanhat ukot on ihan rennosti, nuorilla voi tojia mutta ei mulla ole aikaa odotella, pesen sen tatin seisoi tai ei. Lopettelen kuitenkin sitten aika pian jos rupee seisomaan ettei tuu mällit vaatteille.
Joskus on lentäny, parinkertaa kun on ollu oikein viriiili kipsipotilas. Anteeks pyytelen tietty niinkuin olis isokin vahinko sattunut mutta ei ne oo pahoillaan vaikka oon tällainen iso vanha muija, ne on aina kauheen ylpeitä. Ja kyllä sen näkee koska sieltä lentää, nykäsee pari kertaa ensin. Tahallaan jatkan, koska huvittaa ja oon sitten yllättyvinäni.Ei se ole yhtään hullumpi tunne kun on komee nuori mies ja nätti kulli, mielikseen sen pesee. Sellainen vaaksan mittainen se yleensä on seistessään, koko vaihtelee eniten sen mukaan minkä kokoinen ihminen.
muttei kerro.