Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat tietävät peniksien todellisen keskimitan ?

Vierailija
07.11.2010 |

koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkailevat jatkuvasti minkä kokoisia näkyy.

Vierailija
102/184 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkauta. Joskus kun näkee todella suuria peniksiä, jää kyllä sanattomaksi.

Aika usein pienikokoisilla miehillä on ne suuret munat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki jää sanattomaksi kerran yksi hoitsu sanoi mulle että onpas hyvän kokoinen.

Vierailija
104/184 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kyllä huomaa

Vierailija
105/184 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katse on aina tutkivan mittaileva

Vierailija
106/184 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt keskustelua itsesi kanssa ja nostat tämän ketjun sekä Hoitajat oletteko avustaneet -ketjun kerran viikossa ylös? Mitä nautintoa oikein saat siitä?

Vierailija
107/184 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymättä hoitaja sanoi hyvänkokoiseksi kesken iltapesun.

Vierailija
108/184 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapesun (tai lapulla pesun) aikana on ollut kun sermin takana hoitsu vetää esinahan terskan päältä pois. Tottuneesti

Vierailija
109/184 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.

Potilaat tiesivät tarkkaan millaiset pöksyt itse kullakin oli jalassa

Vierailija
110/184 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sieltä kotiuduttuaan oli asetellut ekapalkinto pyttyään, sellaista "tavaran" näköistä, uunin pankolle.

Oli emäntä alkanut tentata, että mistäs tuollaisen rutjakkeen ostit?

-Ehän minä sitä ostanu - sain voan palakinnoks, kun minulla oli pisin pissivehje, oli isäntä tokaissut.

-No voe herran tähen! Menitkö sitä näytteleen? - Soan hävetä nyt silimät peästään!

- No..noh - oli isäntä lohduttanut, enhän minä sitä kokonaan näyttäny..näytin voan sen verran, että voetin.

Vierailija
111/184 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymättä hoitaja sanoi hyvänkokoiseksi kesken iltapesun.

Muillekin sattunut :)Lähellä on ollut , ettei ole suusta lipsahtanut itselläkin

Vierailija
112/184 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne isot jää mieleen,20 v. aikana nähnyt 2 todella isoa.Onhan se shokki kun isoon törmää vaikea siinä on pitää ajatukset kasassa. Ihmisiä me hoitajatkin vaan ollaan.

Vierailija
113/184 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne isot jää mieleen,20 v. aikana nähnyt 2 todella isoa.Onhan se shokki kun isoon törmää vaikea siinä on pitää ajatukset kasassa. Ihmisiä me hoitajatkin vaan ollaan.

Taidat olla vähän latvis

Vierailija
114/184 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hermostua, joku päivä sullekkin sattuu potilas jolla on todella iso penis, siis levossa vähintään puoleen reiteen. Muista silloin mitä sanoin keskittymishäiriöistä.

Vierailija
115/184 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se shokki kun isoon törmää vaikea siinä on pitää ajatukset kasassa. Ihmisiä me hoitajatkin vaan ollaan.

Onneksi meillä on ymmärtäväinen ylihoitaja. Sain viikon toipumislomaa. Mieletön shokki se silti oli. Vieläkin joskus hiipii painajaisiin, vaikka tästä on jo useampi vuosi.

Vierailija
116/184 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se shokki kun isoon törmää vaikea siinä on pitää ajatukset kasassa. Ihmisiä me hoitajatkin vaan ollaan.

Onneksi meillä on ymmärtäväinen ylihoitaja. Sain viikon toipumislomaa. Mieletön shokki se silti oli. Vieläkin joskus hiipii painajaisiin, vaikka tästä on jo useampi vuosi.

Että olet sen verran toipunut, että tänne pääsit asiasi selvittämään.

Vierailija
117/184 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee tarkkailkaa kiveksiänne! Itse kävin otatuttamassa näytepalat palleista kun aristeli kovin, näytteen ottotilanteessa oli kaksi henkilöä (naisia). Vaikka ei yhtään kíihottanut etukäteen ajatus pallin puukottamisesta (myös ihonäyte) niin väkisinkin alkoi nykimään kun toinen joutui kampeamaan kullin sivuun pallien edestä! Ihana oli hoitajien vilkaisu toisiinsa kun kulli alkoi turpoamaan hoitsun kädessä.. Kyllä muuten vetäytyikin sukkelaan kun näytettä pallista sipaisiin.. 20 sentistä 10 senttiin alle 3 sekunttiin

Vierailija
118/184 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot penikset jää lähtemättömästi mieleen.

Vierailija
119/184 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Olen hoitaja ja näen niitä poikkeuksellisesti päivittäin. Täytyy olla pesetystä ja sellaista. Keskimitaksi arvioisin löysänä 15cm, eli jäykkänä ylitse 20cm.

Aivan varmaan kun stondiskeskikokokin on suunnilleen 15 cm. Miten noin huonosilmäinen on voinut päästä hoitsuksi, ai mutta sä olitkin poika nimeltä Päivi.

Vierailija
120/184 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan se olisi seurata,kun nuori ja kaunis hoitaja pesisi oikein huolella pippelin.Tekisi taatusti parhaansa.Eikä tarvitsisi vetää esinahkaa taakse,kyllä se liukuisi sinne ihan kiihoituksen voimasta.Itse nauttisin häpeilemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi