Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat tietävät peniksien todellisen keskimitan ?

Vierailija
07.11.2010 |

koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuaineen liukastamilla kumihanskoilla pesu kyllä alkaa pippeli kasvamaan.

Vierailija
122/184 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on niin isoja peniksiä että on vaikea taitella penis esim. vaipan sisään tai housuihin yleensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä näkyy niin pieniä

Vierailija
124/184 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas jonkun fantasiointia. oikeasti potilaille tehdään pesu sienellä.

ja jos jotain voisi päätellä, niin sen et hoitsut tietävät SAIRAIDEN miesten penisten kokoluokista jotain. Jos on vaikka eturauhasleikkaus tehty, tai kivessyöpä tai muu vakava tauti, niin siinä varmaan joku esinahan pesu ei ole päällimmäisenä mielessä.

Miehet. Tarkistakaa muuten ne kivekset kerran kuussa, kuten naiset tarkistavat rintansa. Se on hyvä tapa ehkäistä kivessyöpää. Jos on kyhmy tai kipua tai muuttunut ulkonäkö, lääkäriin.

Vierailija
125/184 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet kipsissä ja munat pesee hoitaja

Vierailija
126/184 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesi nuoren miehen suht isokokoinen kalu jäykistymään kesken kaiken virtskaterin laiton."vanhempi hoitaja" tuli hätiin. mies oli siis nukutettu

Vierailija
127/184 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vanhempi hoitaja" tuli hätiin. mies oli siis nukutettu

Vierailija
128/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin hävettäis jos joku vieras nainen pesis alapään ku ei oo kuin 4cm levos ja todennäkösesti kutistuis vähän tollasessa tilanteessa. Eikä siinä auttaisi selittää et se kasvaa erektiossa ku on vaan 8cm erektiossa.

Vierailija
129/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin hävettäis jos joku vieras nainen pesis alapään ku ei oo kuin 4cm levos ja todennäkösesti kutistuis vähän tollasessa tilanteessa. Eikä siinä auttaisi selittää et se kasvaa erektiossa ku on vaan 8cm erektiossa.

Mitäs siinä pitäs selitellä? Kyllä se varmaan kaikkia hävettää, jos ei saa omia muniaan pestyä. Tilanne on erilainen kun joku haluaa auttaa sinua kuin, että joku haluaa panna kanssasi.

M34

Vierailija
130/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä pitäisi hävetä?

Jos olisi vaikka kädet paketissa jonkun prätkällä kaatumisen takia ja hemaiseva hoitsu tulisi suorittamaan huolellisen alapesun, niin kyllä siinä enempi hävettäisi se katkarapu, joka adrenaliinin takia supistuu 5 senttiseksi, normikoon ollessa 10 cm löysänä...

Kyllä se varmaan kaikkia hävettää, jos ei saa omia muniaan pestyä. Tilanne on erilainen kun joku haluaa auttaa sinua kuin, että joku haluaa panna kanssasi. M34

Vierailija
131/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä pitäisi hävetä?

Jos olisi vaikka kädet paketissa jonkun prätkällä kaatumisen takia ja hemaiseva hoitsu tulisi suorittamaan huolellisen alapesun, niin kyllä siinä enempi hävettäisi se katkarapu, joka adrenaliinin takia supistuu 5 senttiseksi, normikoon ollessa 10 cm löysänä...

Kyllä se varmaan kaikkia hävettää, jos ei saa omia muniaan pestyä. Tilanne on erilainen kun joku haluaa auttaa sinua kuin, että joku haluaa panna kanssasi. M34

Minua kyllä enemmän hävettäisi se, että ajotaidot on loppunu kesken kuin, että mun penis ei välttämättä ole hoitajaa kiihottavassa mitassa. Varmaan se hoitsukin sun kipseille enemmän naureskelee ja sille, jos meet vielä vaikeeks siinä tilanteessa ja yrität jotain selitellä " Kyllä mun penis oikeesti on isompi" :-D

M34

Vierailija
132/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll äse on autoilijoiden huomikyky joka on suurin riski minulle. Hoitsu naureskelee kipseille, vedä ny vittu päähäs. Luuletko että alkaisin jotain selittelemään???

Saat mennä mun puolesta heiluttelemaan kyrpääsi keskelle toria ilman mitään häpeämistä, koska eihän tarkoitus ole ketään siellä naida!!!

Minua kyllä enemmän hävettäisi se, että ajotaidot on loppunu kesken kuin, että mun penis ei välttämättä ole hoitajaa kiihottavassa mitassa. Varmaan se hoitsukin sun kipseille enemmän naureskelee ja sille, jos meet vielä vaikeeks siinä tilanteessa ja yrität jotain selitellä " Kyllä mun penis oikeesti on isompi" :-D M34

Vierailija
133/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll äse on autoilijoiden huomikyky joka on suurin riski minulle. Hoitsu naureskelee kipseille, vedä ny vittu päähäs. Luuletko että alkaisin jotain selittelemään???

Saat mennä mun puolesta heiluttelemaan kyrpääsi keskelle toria ilman mitään häpeämistä, koska eihän tarkoitus ole ketään siellä naida!!!

No sä tartuit tohon mun aiempaan vastaukseen, jossa joku mietti, että turha mitään selitellä. Kyllä ne toilailut enemmän hoitsuja naurattaa kuin se, minkälainen penis potilaalla on. Vai veikkaatko, että kahvipöydässä puhutaan potilaiden penisten mitoista?

Tori nyt ei taida olla ihan samanlainen tilanne, kuin hoititoimenpide laitoksessa. Ei sun tarvii ylpeänä esitellä penistäs hoitajalle, tuskin sitä edes kiinnostaa.

M34

Vierailija
134/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siitä niin pitkä aika ole, kun jossainpäin leikkaussalihoitaja kommentoi miehen peniksen pienuutta, kun luuli potilaan olevan sikeästi nukkumatin mailla. Jostain syystä ei oikein tykännyt tämä potilas asiasta.

En oikein usko, että kaikille naisille komeiden, 3-kymppisten miestän alapesu on täyttä urologimaista rutiinia, joillekin toki on. Että siinä mielessä ei voi sanoa, että hoitajia ei kiinnosta millään tavalla. Voihan sitä kehkeytyä vaikka suhde jonkun sinkun hoitsun kanssa, jos jutut (ja mulkku) herättää kiinnostuksen.

Kyllä ne toilailut enemmän hoitsuja naurattaa kuin se, minkälainen penis potilaalla on. Vai veikkaatko, että kahvipöydässä puhutaan potilaiden penisten mitoista?Ei sun tarvii ylpeänä esitellä penistäs hoitajalle, tuskin sitä edes kiinnostaa. M34

Vierailija
135/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siitä niin pitkä aika ole, kun jossainpäin leikkaussalihoitaja kommentoi miehen peniksen pienuutta, kun luuli potilaan olevan sikeästi nukkumatin mailla. Jostain syystä ei oikein tykännyt tämä potilas asiasta.

En oikein usko, että kaikille naisille komeiden, 3-kymppisten miestän alapesu on täyttä urologimaista rutiinia, joillekin toki on. Että siinä mielessä ei voi sanoa, että hoitajia ei kiinnosta millään tavalla. Voihan sitä kehkeytyä vaikka suhde jonkun sinkun hoitsun kanssa, jos jutut (ja mulkku) herättää kiinnostuksen.

Sattuuhan näitä kaikenlaisia ihmisiä hoitajiksikin, mut yleensä työasiat pidetään työasioina. Sellainen hoitsu, joka potilaiden mulkkuja alkaa ihastelemaan, tuskin pitkään ainakaan samalla työnantajalla jatkaa. Tuskin tämä leikkaussalitapaus kovin yleistä on.

M34

Vierailija
136/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoho, näkeehän sen jos vaikka hoitsu punastuu tms. Ei sitä tarvi suureen ääneen huudella...

Sellainen hoitsu, joka potilaiden mulkkuja alkaa ihastelemaan, tuskin pitkään ainakaan samalla työnantajalla jatkaa.

Vierailija
137/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoho, näkeehän sen jos vaikka hoitsu punastuu tms. Ei sitä tarvi suureen ääneen huudella...

Jos hoitsu jotain suhteita kehittelee työpaikalaan, niin ei taideta enää mistää punastumisesta keskustella?

M34

Vierailija
138/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pitää kaikkea ensin pohjustella...

Jos hoitsu jotain suhteita kehittelee työpaikalaan, niin ei taideta enää mistää punastumisesta keskustella? M34

Vierailija
139/184 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa esim. kystoskopiassa häiritsevän erektion laskemaan. Piikki vaan paisuvaiskudokseen.

Vierailija
140/184 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erektio saa eloa naishoitajaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi