Mahdoton rakkaus :(
Vietin ihanan yön ihanan miehen kanssa. Olemme tunteneet jo vuosia, mutta nyt vasta välillämme on toden teolla leimahtanut. Tämä oli ensimmäinen yö yhdessä, ja voisin sanoa että monella tapaa unelmieni täyttymys. Olen tajunnut, että olen rakastunut häneen, hänkin on puhunut että tunteita alkaa olla enemmän.
Mutta.
Olen naimisissa. Niin on hänkin. Hän on parhaan ystäväni mies, erittäin hyvä perhetuttumme.
Yritän nyt vain kestää tämän tuskan, ja vierottautua hänestä, mutta en tajua miten.
Avioero ei tule kyseeseen.
Kommentit (65)
Olen todella ahdistunut tästä, mutta tiedän selviäväni ajan kanssa. Tiedän hyvin mitä haluan, haluan jatkaa liittoani ja ystävyyttä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, miksi siirtäisin tämän ahdistuksen syyttömien niskaan? Helpottaisi se omaa oloa varmasti siltä osin, että saisin todella sen mitä olen ansainnut, eli välirikon ja ystäväni sekä mieheni vihan. Mutta heille jäisi ikuiset arvet ja paha olo, epäluottamus ja ahdistus. En minä sitä halua. Minä kärsin tämän nyt, ja kyllä, olen todella ansainnut jokaisen kiven jonka heitätte. Että lisää vaan. Eikä tämä ole marttyyriutta vaikka joku olisi sitä haistavinaan. ap
sinähän voisit sanoa miehellesi, että olet pettänyt häntä- mies saa tietää, millaisen naisen kanssa on todellisuudessa naimisissa, mutta hänen ei tarvitse kärsiä tietoa siitä, että myös hyvä ystävä on petturi, eikä myöskään parhaan ystäväsi perhe särjy. Näin annat miehellesi mahdollisuuden tehdä päätelmänsä avioliitostanne totuuden eikä valheiden perusteella, ja mies voi käydä kiksauttamassa vaikka jotain parikymppistä missiä niin halutessaan, sillä varmaan hänelläkin on haluja vieraisiin vaikka kuinka, mutta ei vaan ole sinun takiasi toteuttanut niitä. Reilua, eikö?
palavasti rakastat toista?
Onko nykyinen mies rikas ja se toinen köyhä?
toi marttyyri asenne! luulitko oikeasti että ihmiset paijais päätäsi,ja sanoisivat ei se mitään haitt!?
kyllä normaalit ihmiset kokevat tuon olevan todella katala temppu!!
se miten priorisoit asioita kertoo selkeää kieltä siitä että huono omatunto on pahan mielen syistä vähäpätöisin.