Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton rakkaus :(

Vierailija
07.11.2010 |

Vietin ihanan yön ihanan miehen kanssa. Olemme tunteneet jo vuosia, mutta nyt vasta välillämme on toden teolla leimahtanut. Tämä oli ensimmäinen yö yhdessä, ja voisin sanoa että monella tapaa unelmieni täyttymys. Olen tajunnut, että olen rakastunut häneen, hänkin on puhunut että tunteita alkaa olla enemmän.

Mutta.

Olen naimisissa. Niin on hänkin. Hän on parhaan ystäväni mies, erittäin hyvä perhetuttumme.

Yritän nyt vain kestää tämän tuskan, ja vierottautua hänestä, mutta en tajua miten.

Avioero ei tule kyseeseen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paljastuis että hänen miehensä pettäis häntä hänen parhaan ystävänsä kanssa...

toi marttyyri asenne! luulitko oikeasti että ihmiset paijais päätäsi,ja sanoisivat ei se mitään haitt!? kyllä normaalit ihmiset kokevat tuon olevan todella katala temppu!!

Vierailija
2/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tiedän, ettet ole minun ystäväni. Mun ystävät ei onneksi tekisi mulle tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla rankkaa. Tuo päättyy siihen, että molempien perheet hajoaa, ja sitten on kaikilla kivaa. Eikö pelota, että ns. paras ystäväsi tai miehesi saa selville? Oliko teillä edes ehkäisyä?

Vierailija
4/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ystäväsi miestä! kertoo jotain moraalistasi,tai siis sen,ettei sitä ole!

Vierailija
5/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki neljä (molemmat pariskunnat) pidätte yhdessä perheneuvottelut. Nykyään moniavioisuus on entistä yleisempää myös Suomessa ja 2+2 liitossa on paljon hyötypuoliakin. Rakastaminen on tietoinen päätös ja jos haluatte, että moniavioinen liittonnne onnistuu niin se onnistuu. Ajattele saat kaksi miestä ja vielä rakkaan siskovaimon.

Muista vain, että rehellisyys on kaiken a ja o.

Vierailija
6/65 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala ihminen ja vielä kamalpi on toi sun asenne...

Vierailija
7/65 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteesi. tosin rakkauteni kohde ei ole kaverini mies mutta kielletty kuitenkin.

Vielä pari vuotta sitten olisin ollut noitten haukkujien joukossa.

Sanompa vaan sen, että et todellakaan ole lapsellinen, niinkuink jotkut täällä sanoneet. He eivät vain ole kokeneet samaa. Sitten kun sen kokee, ymmärtää.

Itse tajuan kyllä mikä on väärin jamikä oikein. Omatuntokin toimii perin hyvin.

En oikein ymmärrä näitä haukkuja. Ymmärtäisin, jos olisit vaikka ilkeyttäsi paneskellut kaverisi miehen kanssa ja nauttisit siitä että sait kellistettyä miehensä. Siitähän ei ole kyse!

Ja tuo että "mikset sitten eroa". Luulisin että kyse on nimen omaan siitä toimivasta omastatunnosta, etenkin jos teillä on lapsia..

Lasten eteen sitä tulee uhrattua oma, ehkä elämänsä rakkauskin.

Vierailija
8/65 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä paneskelua edelsi taatusti pitkä harkinta, ei se ollut mikään känninen vahinko. Että sitä saa mitä tilaa. Reilua olisi antaa aviopuolisolle mahdollisuus tehdä omat johtopäätökset tilanteesta, eikä pistää häntä elämään valheessa.

Vierailija
9/65 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin ero tulee kuitenkin koska mies tajuaa että toisia haikailevaan vaimoon ei voi luottaa.

Vierailija
10/65 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän tässä kävi?

Vierailija
11/65 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miltä sinusta tuntuu..Itsekin varattu ja suhde varattuun mieheen..

Vierailija
13/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ite oon naimisissa, petikaveri sinkku -- saa nähdä, miten tässä jutuss oikein käy???

Vierailija
14/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekoihinsa voi vaikuttaa. Miksi ihmeessä menitte sänkyyn?

Vierailija
15/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ehkä ollakin niin, tai ehkä se on vaan toiveajattelua?

Raukkoja te kaksi kuitenkin olette, ihan todella alhaista.

Vierailija
16/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen rakastunut edelleen ex-mieheen josta erosin reilu 10v sitten. tunteet eivät vaan katoa vaikka olen uusissa naimisissa ja kahden lapsen äiti. melkein antaisin mitä vaan että saisin yhden yhteisen yön exän kanssa,niin kova ikävä häntä!!! :(

tässä vaan se ero sinuun että exäni ei taida minusta pitää,yhteisiä kavereita on ja usein olemmekin samassa paikassa.

jokin aika sitten exä kuitenkin käyttäytyi niinkuin vanha suola janoittaisi häntäkin.....

rakkaus on niin vaikeaa!!

Vierailija
17/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin voi, olen ollut tuosta ihan samaa mieltä.

Mutta en ole enää. Kun koko sielu ja ruumis janoaa ja huutaa toista, niin se on niin vahva kutsu että siinä hukkuu kaikki muu. Ensin yksi suudelma, sitten kaduttiin ja yritettiin pysyä siinä. Pitkään menikin hyvin, kunnes tuli tilaisuuksia joissa oltiin paljon yhdessä, ja nautittiin molemmat kamalasti toistemme seurasta. Jännite kasvoi aina vaan, ihan kamalaksi.

Ihminen on loistava huijaamaan itseään, siinä tilanteessa ajatteli, että jos vain yksi suudelma vielä, pari viestiä, puheluita, selvitetään tää nyt. Ja se selvittäminen johti sitten seksiin, ihanaan seksiin.

Kaikkein kummallisinta on, että mun elämä on ihan ok. On kiva koti, ihanat lapset (2 kpl), hyvä mies, tasainen ja hyvä parisuhde.

Te, jotka sanotte että tää on väärin - kyllä mä sen tiedän. Morkkis on kamala. Ja tuska siitä, että tämän on vaan pakko, ihan pakkopakkopakko loppua. Sanokaa, että pääsen tästä yli ja ohi.

Vierailija
18/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

f

Vierailija
19/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että saatte tätä loppumaan, mutta uskon, että kaksi perhettä tulee hajoamaan.

Vierailija
20/65 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nyt kaikki keskenänne rehellisä ja muodostatte moniavioisen liiton. Lapsillakin on turvallista kun 4 aikuista huolehtii, on kaksi äitiä ja kaksi isää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi