Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiokivut

Vierailija
07.11.2010 |

Olen koko ikäni kärsinyt kovista kuukautiskivuista mutta nyt esikoisen synnytettyäni minulla on alkanut ovulaatiokivut. Onko kellään kokemusta? Kun mistään ei tunnu löytyvän tietoa. Vauva oli 4kk kipujen alkaessa ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa ei löydy, mutta mitä muutakaan se voi olla, kun kellontarkasti kierron puolivälissä alavatsa on ihan tolkuttoman kipiä (yleensä jommalta kummalta puolelta) lantionpohjan lihaksia supistaessa kohtu tuntuu tosi aralta jne... Ihan helvettiä. Ja sama parin viikon päästä uudestaan, kun menkat alkaa... Kyllä ottaa taas pattiin olla nainen..

Kolmanne muksun jälkeen menivät ihan mahdottomiksi, vaikka aina ennenkin olen selvästi oviksen havainnut.

Vaihdevuosia vartoillessa...

Vierailija
2/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lasten hankinta operaation jälkeen tulivat nämä kuukautisten välissä olevat kivut. Kipu on invalidisoivaa. Kävely saa kivun niin pahaksi, että taju lähtee, jos ei pysähdy. Kipu on todella viiltävää ja yleensä se on vain toisella puolella. Tärinäkipu tulee jos on auton kyydissä yli 50 km matkan. Nyt on asiaa tutkittu 3 vuotta. Kipulääkkeitä on kokeiltu ja hoitokeinoja hyvin useita. Tänään on mennyt 2*2 Panacodia eikä kipu lähde.

Onko joku saanut apuja vastaaviin oireisiin jostain hoitomuodosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapsen syntymän jälkeen ennen ensimmäisiä kuukautisia niin kovat ovulaatiokivut, että huusin.

Vierailija
4/6 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meinasin jo mennä lääkäriin (siis eivät olleen niin kovat etteikö kestäisi, mutta ihmettelin mitä ovat). nyt tunnistan oviskivut. Ja samaan aikaan tekee myös kauheasti mieli seksiä.:) Näin se luonto toimii.

Vierailija
5/6 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin tunnistaa oviksen kans ekan synnyttyä ja vuosien saatossa ja lisää lapsia saatuani ovat vaan pahentuneet. Mä olen lähes joka kerta ihan tosi kipee, ei pysty olemaan juuri mitenkäänpäin kun vyötäröstä polviin asti on koko kroppa ihan tulessa. Joskus jää täysin toispuoleiseksi kipu ja silloin on toinen puoli kropasta lähes toimintakyvytön, käveleminen ei meinaa onnistua kun jalalle ei voi laskea painoa yhtään. Mutta siis useimmiten se kipu leviää koko keskivartaloon, mutta se kipupiste on selvästi jommalla kummalla puolella..

Että helpotusta ei varmaankaan tiedossa ole.. särkylääkkeet auttaa mutta eipä muu..

Vierailija
6/6 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä