Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin syy miksi joku saanut potkut töistä?

Vierailija
07.11.2010 |

Tuleeko mieleen? :D

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en sopinut työyhteisöön". Sehän nyt ei ensinnäkään ole irtisanomisperuste, eikä toiseksi edes totta. Oikea syy oli se, että ihmissuhdevammainen pomo ei pitänyt minusta. Oletettavasti siksi, että en nöyristellyt ja hännistellyt häntä. Työkaverit kertoivat, että pomo halusi työntekijöiden pelkäävän häntä, ja kun en pelännyt vaan suhtauduin huvittuneesti hän irtisanoi minut.

Vierailija
2/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pikkujouluihin pitkä nahkarotsi päällä, punkkarilook niin kuin aina.

Esimies käski poistua, häädettävä nenäkkäästi siihen, että mä en ainakaan ole kussut housuihin.

Edellisissä pikkujouluissa esimies oli heikossa hapessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika sai potkut, koska kävi puolitoista tuntia ennen työvuoron alkua lauantaiaamuyöllä tilaamassa luukulta mega-aterian ympäripäissään omalla kevarilla ajaen.

Pomo ei olisi tajunnut, että poika seuraavan päivän töissä armottomassa laskuhumalassa/darrassa vaan luullut normaaliksi aamuvuoroväsymykseski, jos tämä jannu ei olisi just ennen duunia käynyt näyttäytymässä niin umpitunnelissa.

Vierailija
4/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kassalla juna-asemalla sijainneeessa kaupassa. Asiakas varasti 2 askia tupakkaa. lähti vauhdilla juoksemaan. pomo sanoi, että minun pitää maksaa ne askit. En suostunut ja sain potkut. Tein lähes nälkäpalkalla töitä silloin ja askit olivat about 2h palkka minulle. takana tiutty myös sekin, etten suostunut lähtemään filippiiniläisen pomoni kanssa ulos ja torjuin lähentelyt.

onneksi lentolippu oli varattu viikon päähän ja työt olisivat loppuneet muutenkin.

Vierailija
5/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en sopinut työyhteisöön". Sehän nyt ei ensinnäkään ole irtisanomisperuste, eikä toiseksi edes totta. Oikea syy oli se, että ihmissuhdevammainen pomo ei pitänyt minusta. Oletettavasti siksi, että en nöyristellyt ja hännistellyt häntä. Työkaverit kertoivat, että pomo halusi työntekijöiden pelkäävän häntä, ja kun en pelännyt vaan suhtauduin huvittuneesti hän irtisanoi minut.

Vierailija
6/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika sai potkut, koska kävi puolitoista tuntia ennen työvuoron alkua lauantaiaamuyöllä tilaamassa luukulta mega-aterian ympäripäissään omalla kevarilla ajaen.

Pomo ei olisi tajunnut, että poika seuraavan päivän töissä armottomassa laskuhumalassa/darrassa vaan luullut normaaliksi aamuvuoroväsymykseski, jos tämä jannu ei olisi just ennen duunia käynyt näyttäytymässä niin umpitunnelissa.

saada potkut!!!

Vierailija
7/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asettanut omistajan kännisiä kavereita erikoisasemaan, vaan he saivat odottaa vuoroaan. joku heistä kävi vinkumassa sikaniskajohtajalle, ja sain lähteä välittömästi ovesta ulos.

Vierailija
8/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tää kuulostaa yheltä rautalampilaiselta firmalta...?

Tämä tapaus Helsingistä. Tai Helsingissä, pomo taisi olla vantaalainen.

Vierailija
9/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin samassa työpaikassa eksäni kanssa töissä. Hän irtisanoutui, perusti uuden firman ja vei osan työntekijöistä mukanaan.

Olisin itse jäänyt mielelläni entiseen firmaan koska olin näistä eksän kuvioista ihan ulkona enkä siis itse vaihtamassa työpaikkaa. No, potkut sain kun eivät enää luottaneet minuun. Miehen tempaus oli firmalle shokki.

Mies sai puolestaan minulta "potkut" vähän tuon tapauksen jälkeen. Oli kiero paska ja väkivaltainen huijari.

Vierailija
10/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne kaikki exät ovat avlla.

:D

Ei toki mun kaikki eksät ole huonoja olleet, tämä yksilö vaan sattui olemaan ihan kamala, näin jälkeen päin ajateltuna :)

10

Vierailija
11/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en suostunut tulemaan aikaisemmin töihin enkä tekemään lauantaisin töitä.

Työsopimuksessa ei työaikaa määritelty mutta siinä oli kyllä että teen lauantai töitä tarvittaessa.

(Tein "keskimäärin 4h päivässä" eli 4h olisi pitänyt ilmoittaa kelaan ja pomolle antaa oikea tuntilista, yleensä olin 6-7h päivässä.)

Oltiin sovittu että tulen klo 8 töihin ja aina tulin ajoissa ja aikaisemminkin jos kaikki oli mennyt nappiin puolitoista vuotiaan lapseni herättämisessä/pukemisessa/hoitoon viemisessä.

Pomo halusi että tulen klo 7 ja se olisi jo mennyt aika mahdottomaksi lapsen kanssa, kun ei ollut sopeutunut vielä heräämään edes 7 ilman että olisi ollut ihan rättipoikki väsynyt jo 16:n aikaan iltapäivällä (nukkui silloin ja nukkuu edelleen 14h yössä)

Lauantaityöstä oltiin sovittu etten niitä tee koska en saa hoitajaa lapselle. Pomo alkoi tivaamaan että pääsenkö töihin lauantaina ja sanoin että katsotaan saanko hoitajaa mutta tuskin. Joka viikko tätä samaa.

Pomo otti minut töihin vain siksi ettei muitakaan saanut ja heti kun sai muita sinne niin antoi minulle potkut. Kuukauden olin töissä siinä lafkassa.

Ymmärrän kyllä miksi potkut tuli ja kai ne ihan syystä, ärsyttää vain se, että kun alkuun oltiin puhuttu noin 4h:n työpäivistä niin ne olivatki minimissään 6h:n päiviä, lisäksi olisi pitänyt kusettaa Kelaa ja hirveä paperirumba kelan kanssa kaikkien tukien takia ja sitten sain vielä odottaa palkkaa ties kuinka kauan irtisanomisen jälkeen.

Vierailija
12/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain potkut kun oli kuulemma jäänyt mikro pesemättä ja olin liian hidas kassakoneen kanssa (mikro on totta, hitaus ei!). Oikee syy oli että olivat saaneet kyseiseen kahvilaan harjottelijan jolle ei tarvinnu maksaa niin paljoa palkkaa. Onneks ei tarvii tehdä noita hanttihommia enää.

Vierailija
13/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaihtanut 2v lapsen vaippaa päiväunille.

Lapsella ollut vaippa oli siis rutikuiva, olin sen 1h aiemmin vaihtanut ja potallakin siinä välissä lasta käyttänyt.

No, potkut tuli mutta annoin kyllä kys tyypille takaisinkin eli sanansäilä lensi.

Vierailija
14/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehenä 36 vuotias nainen jolla ei itsellään lapsia, jolle ura on koko elämä.

Vierailija
15/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin vanhempainvapaan jälkeen töihin, heti päällikön puhutteluun ja ilmoitus, että seuraavana päivänä luottamusmies on paikalla, kun asiani käsitellään. Asiaa ei minulle kerrottu.

Seuraavana päivänä oli paikalla 3 pomoa, minä ja luottamusmies ja minulle kerrottiin, että olin jättänyt edellisen vuoden maaliskuussa tekemättä tietyn sovitun tehtävän. Olin ihmeissäni: jäin sairauslomalla 15.2 ja sen jatkoksi äitiyslomalle 3.3 eli en edes ollut maaliskuussa töissä. Kuulemma sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, sain varoituksen tekemättömistä töistä. Eikä se helvetin luottamusmies sanonut mitään, totesi vain, että kyllä näinkin saa tehdä, koska todistettavasti en sitä tehtävää ole tehnyt eli varoitus on aiheellinen! Lisäksi ilmoittivat, että yhdestäkin rikkeestä tulee irtisanominen. Jopa paperi siitä oli valmiina, päiväys vain avoinna.

Samantien jäin hoitovapaalle ja kun tuli paluun aika kysyin, mitä maksavat, jos irtisanon itseni. Sain vuoden palkan ja siinä vaiheessa minulla oli jo ihan toisenlainen työ.

Näin siis valtiolla asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
16/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava temppu ja vielä naurettavampi reaktio.

Vierailija
17/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kävin töissä ja pyysin päivittäin, että laitettaisiin se suullinen sopimus paperillekin. Viikon lopussa tuli potkut. Palkan maksoivat, mutta eivät tietenkään sovittua vaan alan minimin mukaan. Olihan opettavainen keikka. Enää en tee yhtään tuntia ilman mustaa valkoisella. Tapauksesta jo 15 vuotta.

Vierailija
18/63 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lähti parin päivän koulutuksesta välillä yöksi kotiin, eikä siis jäänyt koulutuspaikakunnan hotelliin nukkumaan (ja ryyppäämään työtoverien kanssa) Mies palasi koulutukseen tietenkin seuraavana päivänä aikataulun mukaan, mutta hän ei sitten kuulemma "sopinut porukkaan".

Syy, miksi mies ajoi kotiin yöksi oli se, että meidän kuopuksemme oli juuri syntynyt ja vauva oli ihan mahdottoman levoton ja parkui illat läpeensä.

Vierailija
19/63 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin oma itseni. Olin liian oma-aloitteinen. En sopinut työyhteisöön kun en osannut talon tavoille heti ekana päivänä. En myöskään nöyristellyt tai nuollut

Pomon persettä;) nyt olen mielummin työtön ja oman itseni herra,nautin elämästä koska päivittäinen työstressi on ohi. Ps. Mulle ei vittuilla,vieläkään ;) terveisiä kaikille kauneudenhoitoalan kusipää esimiehille! Kukaan ei halua työske nellä kontrollifriikille narsistille!

Vierailija
20/63 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin sanovat kaikki ne laiskat ja hankalat tyypit joille ei koskaan sovi mikään ja kaikki on päin persettä ja pomot paskoja jabtyökaverit idiootteja. Heidän tilanteensa ei koskaan parane vaikka kuinka vaihtelisivat työpaikkoja potkuilla tai ilman.[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:53"]

Koska olin oma itseni. Olin liian oma-aloitteinen. En sopinut työyhteisöön kun en osannut talon tavoille heti ekana päivänä. En myöskään nöyristellyt tai nuollut

Pomon persettä;) nyt olen mielummin työtön ja oman itseni herra,nautin elämästä koska päivittäinen työstressi on ohi. Ps. Mulle ei vittuilla,vieläkään ;) terveisiä kaikille kauneudenhoitoalan kusipää esimiehille! Kukaan ei halua työske nellä kontrollifriikille narsistille!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi