Treffeillä ravintolassa mies kysyi minulta, haluanko minä tarjota hänelle
Mitäs tähän kommentoitte:
Tutustuin Tinderissä mukavaan ja fiksuun 4-kymppiseen mieheen. Päätettiin mennä yhdessä ensitreffeillä syömään Via Tribunaliin (napolilainen artesaanipizzeria). Kumpikin otti alkusalaatin, pizzan ja jäätelön ja juomaksi vettä. Yhteensä se teki reilu 30€/hlö. Siellä oli ala carte pöytääntarjoilu, mutta lopuksi tarjoilija pyysi tulemaan kassalle maksamaan laskut. Laitettiin takit päälle ja mentiin peräkkäin kassalle mies minun edelläni. Kun tarjoilija kysyi häneltä, että maksetaanko nää samasta vai erikseen , kääntyi mies minuun päin ja kysyi minulta: "haluatko sä maksaa molemmat vai haluatko, että maksetaan erikseen?". Vastasin, että maksetaan erikseen.
Minulle tuli tuosta tosi huono fiilis, että mies yritti maksattaa omat safkansa minulla. Minun mielestäni hänen olisi pitänyt jo pöydässä sanoa minulle, että hän käy hoitamassa laskun ja tarjoaa minulle. Hän on kuitenkin isotuloinen DI Ja minä päivätyössä käyvä sairaanhoitaja. Ja muutenkin yleensä se on miehen tehtävä maksaa ensitreffeillä ainakin tämän ikäisenä.
Kommentit (28)
Ap, mieti vielä. Hän on kuitenkin iso kyrpäinen DI
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. DI on miesten aatelia
Tämä juttu on totta. Itse asiassa muistelen käyneeni viime vuosina treffeillä kuuden DI:n kanssa, joko illallisella, brunssilla, lounaalla tai kahvilla ja ainoastaan se lounas -treffimies halusi tarjota minulle ensitreffeillä.
Taas ? Kuinkahan mones kerta jo sama tapahtunut.
Jaa jaa, Christiiinan monimutkaiset artesaanitreffit ne jatkuu vuodesta toiseen.
No joo surkea provo. Nostat liksaasi tekemällä vuorotyötä. Mäkin laitoshuoltajana saan 3vuorotyöstä n. 3400 bruttona,eli sulla sit kuiten väkisinkin enemmän. Mäkin saisin päivätyöstä yli 2600e bruttona.
Ohis, mutta itse en ikinä menisi syömään ensitreffeillä.
Se siitä seuraa kun erehtyy treffeille Persun tai muunlaisen moukan kanssa.
Kerran myös kävin ensitreffeillä 4-kymppisen Miehen kanssa, joka oli insinööri ja töiden ohella suoritti DI-tutkintoa. Mentiin brunssille, joka maksoi 34€/hlö. Minulla oli ravintolaan 50€ lahjakortti. Sanoin miehelle, että kun minä otan tämän brunssin lisäksi alkoholittoman kuoharin, niin tästä lahjakortista jää vielä rahaa käyttämättä, niin varmaan voidaan maksaa samasta, niin sä saat sitten alennusta sun brunssista. Tämä sopi miehelle. Sitten kun mentiin kassalle ja ojensin tarjoilijalle lahjakortin, kysyi hän mieheltä, että maksetaanko nämä brunssit samasta vai erikseen, oli mies pitkän aikaa ihan hiljaa. Lopulta hän sai sanotuksi, että maksetaan samasta. Mä en tiedä, mitä hän jäi siinä miettimään.
AP
Vierailija kirjoitti:
No joo surkea provo. Nostat liksaasi tekemällä vuorotyötä. Mäkin laitoshuoltajana saan 3vuorotyöstä n. 3400 bruttona,eli sulla sit kuiten väkisinkin enemmän. Mäkin saisin päivätyöstä yli 2600e bruttona.
Usko nyt, että ei ole Provo kun tämä on oikeasti tapahtunut!
AP
Oli varmaan porvoolainen mies 😄 Mun eteläpohjalainen kysyi kotimatkalla, että pitääkö hänen maksaa tarjoamani ranneke takaisin
Vierailija kirjoitti:
Se siitä seuraa kun erehtyy treffeille Persun tai muunlaisen moukan kanssa.
Tämä mies oli ollut SDP:n ehdokas ek-vaaleissa.
Ap
Kysyisin mieheltä, että mitä muuta prinsessa tarvitsee? Jäisi viimeisiksi treffeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta itse en ikinä menisi syömään ensitreffeillä.
Miksi et? Se on kivaa.
Kyllä nykymaailmassa nainen maksaa miehellekin. Ei ole feministi, eikä mikään, ellei nainen maksa oman ruokansa lisäksi myös miehen ruokaa.
Ehkä sillä nörttipojalla oli jäänyt Star Wars -anaalitappi perseeseensä ja se oli alkanut siitä Tribunalissa istuessa sitten hiertämään. Hän on ajatellut, että jos hän säästää muutaman euron siinä ruokailun yhteydessä, niin hän voi ostaa poikaystävälleen Lego Friends -sarjan uusimman paketin, missä kaksi miestä leiriytyy kahdestaan Lake Comolla ja syövät raviolia. Sillä setillä kun poikaystävän kanssa sitten leikkisi, niin hän saattaisi jopa innostua pyörittelemään ja kääntelemään sitä hiertävää anustappiakin. Ja se voisi tuntua höpöltä. Semmoisia ne nörttipojat on. 😘
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin menisin treffeille vaikka luokanopettajan tai sairaanhoitajan kanssa.
It sounds's as man was basic Insinör (AMK) instead of diplominsinör.