Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä ihmiset eroavat nykyään niin helposti?

Vierailija
07.11.2010 |

Ja mikäs siinä, voihan sitä erota jos ei yhteiselo suju, mutta miksi ihmeessä niitä lapsia sitten pitää tehdä. Eikö kannattaisi ensin olla varma, että on löytänyt sen oikean ennen kuin alkaa niitä lapsia tehdä. Säälittää niin nää uusperheet kun on minun lapsia ja sinun lapsia ja meidän lapsia ja lapset saa mennä monen kodin väliä, eikä tiedä omaa paikkaansa.

Isällä on uusi perhe ja äidillä on uusi perhe ja on sisko ja velipuolia vähän siellä täällä ja sitten pitäisi sopeutua moniin tapoihin ja sääntöihin ja yrittää selviytyä siitä kunnialla.

Lapset voivat tänäpäivänä niin huonosti ja on hirveää kun he eivät enään tiedä ketä perheeseen kuuluu. Kuuluuko isä joka asuu muualla, entä äidin uusi poikaystävä, entä uuden poikaystävän lapset, entäpä se isän uusi ja sen lapset!!!

Kyllä tässä yski suuri syy lasten pahoinvointiin. Kun ihmiset ei yritä enää tarpeeksi. Mut pitääkö elää suhteessa, josta intohimo on kadonnut...pitää sanon minä, jos kaikki muu on hyvin. Ajatelkaa joskus ne lapset itsenne edelle, eikä aina mut kun mua ei enää huvita eikä kiinnosta...viis lapsista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaksikymmentä vuotta sietänyt alkoholistimiestäni (joka EI ole koskaan ollut väkivaltainen) ja halunnut pitää lapsilla ehjän perheen.

mutta toivottavasti lapsenne arvostavat perhettänne.

Vierailija
22/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla kovin moninaisia. Samoin kuin ihmisetkin voivat olla hyvin erilaisia olematta kuitenkaan huonompia tai onnettomampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään niin kiva, että joku on ylpeä naisista, jotka nujertavat lapsensa eroamalla aivan liian helposti. Olkaa vain ylpeitä keskenänne.

Vierailija
24/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään niin kiva, että joku on ylpeä naisista, jotka nujertavat lapsensa eroamalla aivan liian helposti. Olkaa vain ylpeitä keskenänne.

Tarkoitin ylpeällä sitä että mielestäni on hienoa, ettei naiset ole enää riippuvaisia miehistä! Jos sinä koet sen perheen hajoittamiseksi ja lasten nujertamiseksi niin ole hyvä vaan=)

Vierailija
25/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kaksikymmentä vuotta sietänyt alkoholistimiestäni (joka EI ole koskaan ollut väkivaltainen) ja halunnut pitää lapsilla ehjän perheen.

mutta toivottavasti lapsenne arvostavat perhettänne.

Itse olisin lähtenyt jo vuosia sitten, lapset haluavat ehjän perheen, kun "kaikkien kaverien vanhemmat on eronneet, ettehän te vaan äiti koskaan eroa..."

Vierailija
26/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse eronnut ja vastaavasti kuinka moni niitä vastustava on itse ensimmäisessä liitossaan.

Itse vastustan eroja ja olen itse onnellisessa parisuhteessa ollut jo 18v (4 lasta), samoin omat vanhempani ja mieheni vanhemmat ovat edelleen yhdessä.

Mutta naapureissani on suurin osa uusperheitä. Ja aikamoista säätöä tuntuu olevan exien kanssa. Olen myös havainnut, että usealla se malli on ollut jo kotona, eli myös omat vanhemmat ovat eronneet yhden tai useamman kerran.

Vierailija
27/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse eronnut ja vastaavasti kuinka moni niitä vastustava on itse ensimmäisessä liitossaan. Itse vastustan eroja ja olen itse onnellisessa parisuhteessa ollut jo 18v (4 lasta), samoin omat vanhempani ja mieheni vanhemmat ovat edelleen yhdessä. Mutta naapureissani on suurin osa uusperheitä. Ja aikamoista säätöä tuntuu olevan exien kanssa. Olen myös havainnut, että usealla se malli on ollut jo kotona, eli myös omat vanhemmat ovat eronneet yhden tai useamman kerran.

ja erot ovat mielestäni ihan ok lapsillekin, kunhan asiat hoidetaan heidän kantiltaan parhaalla mahdollisella tavalla

Vierailija
28/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eroperheen lapset voivat huonommin ja väitän, että nykyään vanhemmat eivät yritä tarpeeksi. Jos ensimmäisen luokan oppilaista 60-70% on eroperheistä (kuten omassa koulussani) niin kyllä väitän että joukkoon mahtuu myös perheitä, jossa ei ole taustalla väkivaltaa, alkoholismia ym. niin sanottua hyvää syytä. Ja totuus on että lapset voivat huonosti ja eniten ongelmia on juuri näillä eroperheen/uusperheen lapsilla.

Minä olen eronnut yksinhuoltaja ja lapseni voivat erinomaisesti. Olen saanut jopa koulusta hyvää palautetta siitä, kuinka tasapainoisia ja fiksusti käyttäytyviä lapseni ovat.

Aina ei näin ole ollut. Elämäni rakkaus, lasteni isä, jonka tunsin kuitenkin 5 vuotta ennen avioliittoa ja lasten tekoa, sairastui psyykkisesti ja meille kaikille oli ehdottomasti paras ratkaisu ero. Nyt lapsilla on turvallinen koti, rakastava äiti ja hyvät suhteet siihen isään, jonka he tuntevat. Eivätkä he varmasti ole koulussa niitä pahimpia oppilaita, koulukiusaajia sun muita, joita tulee kyllä ihan ydinperheistäkin. Joten älä yleistä.

Vierailija
29/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorilta ja lapsilta puuttuu täysin tavat, kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan. Ryypätä rymytään pitkin kyliä ja muutenkin nuoret ja suhteellisen pienet lapset on kotimaahani verrattuna todella paljon itsekseen ulkona. Vanhemmille vastataan huonosti ja sanotaan vastaan, mitään ei voi nuorilta/lapsilta vaatia ettei toiselle vaan tule paha mieli. Lapset ja nuoret ydin- kuin eroperheissä näyttävät olevan hunnigolla kasvatuspuolella kotimaahani verrattuna.

En siis laittaisi eroa yksin vastuuseen nuorten ja lasten huonovointisuuteen, pääsyy täysin vanhempien päänsilittely-kasvatuksella ja mentaliteetilla, että kyllä meidänkin Maijan ja Kallen on saatava olla ulkona kavereiden kanssa yhdeksään kun muutkin saa olla. Ja olkoon huoneessaan pelaamassa pelejään/netissä ihan niin kauan kun haluaa, käy syömässä sitten kun tulele nälkä ja painuu huoneeseensa takaisin. Mitään ei voi heiltä pyytää tai vaatia, kun se lasta ärsyttää tai ei huvita.

Vierailija
30/30 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne brittilapset rankataan kaikissa tilastoissa pohjalle.

Mitä edelliseen kysymykseen tulee; olen itse eronnut, ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että eron tulisi olla vihoviimeinen vaihtoehto, kun mitään muita mahdollisuuksia ei enää aidosti ole.

Omat lapseni eivät voi aina hyvin.

että nuorilta ja lapsilta puuttuu täysin tavat, kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan. Ryypätä rymytään pitkin kyliä ja muutenkin nuoret ja suhteellisen pienet lapset on kotimaahani verrattuna todella paljon itsekseen ulkona. Vanhemmille vastataan huonosti ja sanotaan vastaan, mitään ei voi nuorilta/lapsilta vaatia ettei toiselle vaan tule paha mieli. Lapset ja nuoret ydin- kuin eroperheissä näyttävät olevan hunnigolla kasvatuspuolella kotimaahani verrattuna.

En siis laittaisi eroa yksin vastuuseen nuorten ja lasten huonovointisuuteen, pääsyy täysin vanhempien päänsilittely-kasvatuksella ja mentaliteetilla, että kyllä meidänkin Maijan ja Kallen on saatava olla ulkona kavereiden kanssa yhdeksään kun muutkin saa olla. Ja olkoon huoneessaan pelaamassa pelejään/netissä ihan niin kauan kun haluaa, käy syömässä sitten kun tulele nälkä ja painuu huoneeseensa takaisin. Mitään ei voi heiltä pyytää tai vaatia, kun se lasta ärsyttää tai ei huvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme