Eih.. Arvasin tämän, meidän poikaa karsastetaan ulkomaalaisen taustan takia. :(
Eikä mun mies ole edes mitenkään etninen tapaus. Ihan eurooppalainen mies.
Silti tuntuu aina täällä suomessa vierailtaessa, että kaikki sukulaiset katsoo lasta hirveän pahasti!
Poika on tosi tumma (hiukset lähes mustat) iholtaan kuitenkin "vain" ruskettuneen suomalaisen tasoa, ei siis todellakaan ihon väriltään erotu joukosta.
Sukulaiset aina kauhistelee pojan isoja ruskeita silmiä ja piiitkiä tummia silmäripsiä, että eihän pojalla pitäis tuollaisia olla! :o Siis onhan suomalaispojillakin joskus tosi pitkät silmäripset, nehän on vain niin vaaleat, että ei varmaan näy noin selkeästi?
Ähh! Mun mielestä meidän poika on _todella_ kaunis ja suloinen! :/ Harmittaa vaan kun sukulaiset eivät tätä näe, vaan kauhistelevat pojan jokaista piirrettä. Ikää on siis pojalla 18 kuukautta, joten ei ihan vielä ymmärrä näitä arvosteluja vaan on tosi iloinen ja nauravainen lapsi!
Pelottaa sitten kun lapsi kasvaa vähän.. Toivottavasti sukulaiset tajuavat lopettaa arvostelunsa silloin.
Kommentit (26)
Tosin iholtaan mua kalpeampi. Lapsemme on kiharatukkainen, pisamainen eikä ihan supisuomalaisen näköinen, Kukaan ei suvussa ole sitä kummastellut, toki saanut huomiota kiharasta hiuksista ja kiharista pitkistä ripsistä, mutta se on ollut ihan hyväntahtoista. Jotkut ulkopuoliset on joskus heittänyt pientä huulta, ei sekään mielestäni pahalla tarkoitettua, uteliaisuutta enemmän. Koulussa on taas niin paljon lapsia eri maista, ettei erotu ollenkaan muista.
Mut kyllä ainakin ne etelä-eurooppalaiset ja/tai romanialaiset lapset,varsinkin tytöt, ovat miltei poikkeuksetta rumia jotka mä oon nähnyt.Paksut tummat hiukset roikkuu silmillä eikä aina tiedä missä hiusraja loppuu ja missä kulmakarvat alkaa.Joillakin pikkutytöillä on suunympärystökin sen näköinen et on vain ajan kysymys koska viikset kasvaa.Jopa 2-3 vuotiailla on paksut säärikarvat.Ei niitä lapsia ripsien pituus kauniiksi tee vaik kuin hyväntahtoisesti yrittää katsoa.
Mut kyllä ainakin ne etelä-eurooppalaiset ja/tai romanialaiset lapset,varsinkin tytöt, ovat miltei poikkeuksetta rumia jotka mä oon nähnyt.Paksut tummat hiukset roikkuu silmillä eikä aina tiedä missä hiusraja loppuu ja missä kulmakarvat alkaa.Joillakin pikkutytöillä on suunympärystökin sen näköinen et on vain ajan kysymys koska viikset kasvaa.Jopa 2-3 vuotiailla on paksut säärikarvat.Ei niitä lapsia ripsien pituus kauniiksi tee vaik kuin hyväntahtoisesti yrittää katsoa.
just tollaisa kun kuvailit. Niiden äiti on kyllä ihan kaunis.
paljon sinisilmäisiä ja jopa ihan vaaleita ihmisiä.
Maiden romanit ovat sitten asia erikseen.
tuollaisia ominaisuuksia lapsessa. Eiköhän tosiaan ole myönteistä huomiota, jota lapsi saa osakseen.