Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihonalainen? Taitaa olla..

Vierailija
06.09.2010 |

Noin seitsemän vuotta minulla oli seksi/ystävyysyhde yhteen mieheen. Olimme ensin hyviä ystäviä ja myöhemmin kuvioon tuli seksi ja mieskin tunnusti minulle tunteitaan. Asuttiin kuitenkin ihan eri paikkakunnilla ja suhde kokonaisuudessaan (myls ystävyys) pättyi kun tämä mies alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa. Meninkin tästä tosiasiasta melko rikki.

Ei olla juurikaan tämän jäkeen oltu tekemisissä, muutaman kerran fb:ssä vain vaihdettu kuulumisia ja hieman väleistämme puhuttu silloin hänen alettuaan seurustelemaan.

Itselläni on hyvä suhde ja tiedän että minusta ja tästä miehestä ei olisi koskaan tullut seksiä ja ystävyyttä enempää monestakin syystä. Eniten kuitenkin jäin kaipaamaan ystävyyttämme ja kemiaamme. Nyt olen muuttanut noin 30 km päähän tästä miehestä ja hän on alkanut vierailemaan unsissani. Aamulla tuntuu kuin olisin pettänyt miestäni tämän miehen kanssa.

Ärsyttää vain että hän nyt kummittelee mielessäni niin monen vuoden jälkeen. Ehkä alitajuisesti pelkään, että törmään häneen livenä..

Kuitenkin tiedän, että en miestäni pettäisi hänen kanssaan, vaikka näkisimmekin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi