Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eronneiden vanhempien asumisjärjestelyistä

Vierailija
07.11.2010 |

Meille on tulossa ero pitkällisen harkinnan jälkeen. Emme kuitenkaan tässä vaiheessa voi vielä muuttaa erilleen, sillä emme ile saaneet asuntoamme kaupaksi ja kummallakaan ei ole varaa kahteen asuntoon/maksaa yksin nykyistä. Olemme ajatelleet, että josko asuisimme tässä kahdelleen, niinkuin kämppäkaverit, mutta ilman avioliitollista velvoiteseksiä, kumpikin vapaa seurustelemaan, jne tahoillaan ja lasten hoito toimisi entiseen malliin. Miltä kuulostaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota minunkin mieheni minulle ehdotti, kun pohdimme, mitä meidän pitäisi tehdä avioliitollemme.

Pidemmän päällehän tuo tulee kaatumaan,koska jompi kumpi rakastuu tahollaan.

Vierailija
2/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta hyvälle. Jos olette niin hyvissä väleissä, että voitte jäädä saman katon alle, niin luultavasti ero on tarpeeton. Toisaalta jos taas ero ei ole tarpeeton, niin tulee vain lisäsotkuja päihin. Kannattaa noissa järjestelyissä ajatella myös perheen lapsia eikä vain itseä.

Kämppä vaan myyntiin ja hinta alemmas, niin kyllä se kaupaksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme että joka toinen viikonloppu mies hoitaa lapset ja joka toinen minä, sillai väljästi tulkiten. Joten minä olin yleensä joka toisen viikonlopun pois ja joka toisen lasten kanssa mökillä. saimme sitäpaitsi muutamassa kuukaudessa puhuttua ja selvitettyä kaikki ne asiat jotka olivat jääneet liiton aikana käsittelemättä.

Vierailija
4/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas osapuoli ei vaan todennäköisesti halua mukaan tuollaiseen, joten sen seurustelun tahoillaan voit jättää laskuista.

Vierailija
5/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas osapuoli ei vaan todennäköisesti halua mukaan tuollaiseen, joten sen seurustelun tahoillaan voit jättää laskuista.

t. kolmonen

Vierailija
6/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmonen

Vierailija
7/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta hyvälle. Jos olette niin hyvissä väleissä, että voitte jäädä saman katon alle, niin luultavasti ero on tarpeeton. Toisaalta jos taas ero ei ole tarpeeton, niin tulee vain lisäsotkuja päihin. Kannattaa noissa järjestelyissä ajatella myös perheen lapsia eikä vain itseä. Kämppä vaan myyntiin ja hinta alemmas, niin kyllä se kaupaksi menee.

Mies pelasi netttipeliä niin paljon, minä olin jo luovuttanut. t. nelonen

Vierailija
8/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin kaksi kuukautta vielä kotona eron jälkeen. Oli se sellaista jääkaappiviileää ilmastoa. Jaoimme kotivuorot, mutta kyllä minulla oli sellainen kodinhoitaja-fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi