Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kevyttä herkkua suosittelisit kahvin kaveriksi?

Vierailija
16.10.2005 |

En pysty juomaan pelkkää kahvia, vaan seuraksi pitää aina saada jotain makeaa purtavaa. Pahimmillaan se on Fazerin sininen (koko levy)...

Raskauden jälkeen on jäänyt ihan liikaa painoa ja siitä pitäisi päästä eroon.

Olen yrittänyt kuumeisesti etsiä jotain kevyttä syömistä joka maistuisi kahvin kanssa.

Onko ideoita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lainkaan rasvaa ja älyttömän keveitä(siis painaa vähän)

Karppaajille ei tietysti sovi mutta jos kaloreita lasket niin hyvä vaihtoehto.

Vierailija
2/22 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marenkeja voi myös maustaa esim. kaakaojauheella, suklaarouheella tai pähkinärouheella.

Mulle kyllä yleensä kelpaa kahvin kanssa ihan vaan voileipä/päällystetty hapankorppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sellaista jossa on ohut kerros suklaata pinnassa, sen alla ohuen ohut keksi ja keskellä ilmaa, olisiko ollut Maxim nimeltään (saa ainakin Stockalta). Silloin kun syö noin vähän, sen täytyy olla todella hyvää:-)

Vierailija
4/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suklaalevystä et voi vain palaa ottaa, vaan menee koko levy yhden kahvikupposen kera niin kannattaisi tuosta kahvista eroon päästä. Onko kahvinjuontisi vain sellainen tekosyy, jotta pääset herkkuihin käsiksi ja kahvi ei muuten mene alas olenkaan?

Vierailija
5/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin löytyy hyviä kevyitä ohjeita missä on vähän rasvaa, vähän sokeria, ei munaa ja veteen tehty. Ja korvapuustina maistuu ihan tavalliselta pullalta.

Vierailija
6/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin vinkkiä jostain kevyestä keksistä. Voisin tehdä diilin itseni kanssa, että vain 1-2 keksiä/kahvikuppi. Tällä tavoin saattaisin pikkuhiljaa päästä kahviherkusta kokonaan eroon. Shokkihoitoon en nimittäin pysty.

Riisikakut oli ainakin ihan hyvä vinkki...

-ap

Vierailija
7/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kaura ja se uusi marjakeksi on kahvin kanssa tosi hyviä! Paikkareiden pisteillä 1 piste per keksi, suklaa ym. keksit on ainakin 2.

Vierailija
8/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
9/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on painarit meidän perheessä eikä paikkarit :)

Vierailija
10/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on painarit meidän perheessä eikä paikkarit :)

Vierailija
11/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi reseptit googlella alakarppaajien sivuilta. Nam!

Vierailija
12/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas suklaalevyssä esim. Fazerin sininen 1120kcal per levy. Siinä vertailukohteita.

Paussivaniljakeksissä on 56kcal per keksi.

Pisteistä en tiä mitään kun mä lasken vaan kaloreita. Ja sillä konstilla on tippunu n.10kg..

t.Minkula

Vierailija
13/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun taas suklaalevyssä esim. Fazerin sininen 1120kcal per levy. Siinä vertailukohteita.

Paussivaniljakeksissä on 56kcal per keksi.

Pisteistä en tiä mitään kun mä lasken vaan kaloreita. Ja sillä konstilla on tippunu n.10kg..

t.Minkula

-ap

Vierailija
14/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut varmaan joku 1500-2500 jos laihdutat. Kato vaikka tätä linkkiä..

http://www.kutri.net/kalorilaskuri.html

t.Minkula

Vierailija
15/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
16/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta laihtuisi niin on syötävä vähemmän eli jos haluaa laihtua puoli kiloa viikossa niin päivässä saisi syödä n. 1500 kcal.

Vierailija
17/22 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
18/22 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on pikkupulla. Kaloreita yhdessä pullassa n. 150 (paino n.50g), Esin. suklaalehti 32,3kcal/keksi, Doris 61kcal/11,5g, kaurakeksi 31 kcal/6,6g, Marie 17,2kcal/4g, Domino 76kcal/13,5g, Fasupala 49.3kcal/9,3g, Suolakeksi 21 kcal/4,4g Suklaa Coocie 80 kcal/16,6g.

Siis tuo kalorimäärä yhtä keksiä kohti.

Minä en ainakaan malttanut olla syömättä useampaa keksiä kerralla.

Kaurakeksit kuuluu meidän kaappiin vakiona.

Pikkupullia riittää yksi ja vielä kun sen ottaa suoraan pakasteesta, niin ei viitsi sulattaa toista perään tai ainakin on harkinta-aika, ennen kuin päätyy toiseen pullaan. Laihduttaminen minulle tarkoitti sitä, että hiljaa hyvää tulee ja jos kielsi kaiken ja pyrki pysymään esin. yhdessä keksissä, niin sitäkin kamalampi ahmiminen siitä seurasi.

Jätin keksit kauppaan ja niin vaan pullan kanssa on tultu toimeen.

Painoa putosikin n.15 kg suht kivasti ja on myös pysynyt poissa.

Olen laihduttanut useaan otteeseen (jakaisen lapsen jälkeen) ja mottoni on ollut, että kaikkea voi syödä kunhan pysyy n.1200-1500 kcal päivässä. Ja sit täytyy olla silloin tällöin herkuttelupäivä ja silloin söin surutta. Eli painoni on ollut siinä 58kg ja pituutta 165 cm. Jumpat päälle, niin mahtuu 36-38 vaatteisiin.

Olen vielä tosi laiska lenkkeilemään ja liikkumaan muuten kuin mitä kotona lasten kanssa. Jumpannut olen suht säännöllisesti kotona(lähinna vatsa ja takamus/reide). Täydellisyyteen ei ole tarkoituskaan, mutta tyytyväinen olen tulokseen. Joka raskaudesta tahtoo jäädä tuo 15 kg ylimääräistä...

Tsemppiä!!!

Ps. Laihtumiseen ei ole oikotietä:(

Vierailija
19/22 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä on helppo laskee, että monta pistettä per päivä jos tähtää tuohon 1200-1500 kcal/päivä...

Vierailija
20/22 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän