Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on tosi usein flunssa, kurkkukipua, kuumetta?

Vierailija
06.11.2010 |

Olen perusterve 32 v. nainen. Otta todella pattiin, kun näin herkästi sairastun näihin flunssiin. Syön 75mikrog D vitamiinia päivässä, pesen kädet ennen syömistä ja kotiin tullessa pukeudun lämpmästi jne.

Nykin on hirveä kurkkukipu, olin lapsen kanssa pihalla, oli lämpmästi päällä mutta tuli silti vähän vilu niin heti flunssa. Mä en kestä.

Mitä mä teen, neuvokaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito?

Vierailija
2/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim mivitotal monivitamiinivalmistetta.

Kannattaa ottaa kuuri keväällä ja syksyllä, jo ennen kuin flunssa iskee.

Syö enmmän hedelmiä ja vihanneksia. Lisäksi maitohappoja ja kalaöljyä säännöllisesti.

näillä loppu mun flunssakierre. D-vitamiinia syön minäkin, tosin pienennän annosta kun syön monivitamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen arsenaali kaikkea, mutta ei flunssia enää.

Kalaöljy siis, ei kalanmaksaöljyä.

Vierailija
4/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve 32 v. nainen. Otta todella pattiin, kun näin herkästi sairastun näihin flunssiin. Syön 75mikrog D vitamiinia päivässä, pesen kädet ennen syömistä ja kotiin tullessa pukeudun lämpmästi jne. Nykin on hirveä kurkkukipu, olin lapsen kanssa pihalla, oli lämpmästi päällä mutta tuli silti vähän vilu niin heti flunssa. Mä en kestä. Mitä mä teen, neuvokaa.

Kannattaisi pukeutua lämpimästi ulos mennessä, eikä sieltä kotiin tullessa. Pihalla ei saa tulla vilu! Kai käytät pipoa päässäsi? Vitamiinilisää voit toki kokeilla, mutta paras tapa parantaa vastustuskykyä on hankkia hyvä yleiskunto.

Vierailija
5/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosoluissa voi olla jotain häikkää. Ehkä niitä ei kehity kunnolla tai vastaavaa.

Vierailija
6/6 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että sinulla on yksi, melko pieni lapsi? Usein pikkulapset tuovat kotiin tauteja vähintään kerran kuussa, ja sairastuttavat äidinkin. Kouluikään mennessä lapset ja vanhemmat ovat saaneet paremman vastustuskyvyn ja flunssat menevät pienellä nuhalla tai eivät tule ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan