Yö putkassa takana, en enää ikinä lähde pikkujouluihin!
On juotu boolit ja viinit. Juon todella harvoin muuten, uskokaa tai älkää. Taksimies oli vienyt mut poliisilaitokselle kun olin sammunut taksiin ennen kuin olin sanonut osoitetta. PIKKUINEN morkkis :(.
Kertokaa pikkujoulumokia pliis mun piristykseksi!
Kommentit (11)
Heräsitkö vasta aamulla ekan kerran? Ihmettelitkö missä olit :D
No, älä sure, kohtahan tuo pikkujoulukausi alkaa, taisit vain korkata sen täällä av:llä näin alkaneeksi.
Heräsitkö vasta aamulla ekan kerran? Ihmettelitkö missä olit :D
heräsin, kun selliin tuotiin toinen nainen. Aivan kauhea olo oli! Pääsin pois onneksi jo klo 7.
ap
eihän tämä lohduta,mutta onneksi et nukahtanut ulos,ois joku voinu ryöstää tai raiskata. jokaiselle sattuu kännihölmöilyjä!
Sammuin lätkämatsiin omalle paikalle. Kukaan ei tienny, et kuka olen ja ulkona -28 pakkasta. Joten ainut vaihtoehto oli ollut soittaa poliisit paikalle ja viedä putkaan unille.
Olihan järkytys herätä. Aivan kamalaa.
Näin ollen meikäläisestä tuli absolutisti.
niin heittäisin sut pihalle, ja sanoisin että lähe ettimään jotain mukavaa juoppomiesystävää tai vaikka sutenööriä itsellesi.
pidä huolta ettei moista tapahdu enää koskaan. Tuollaisilla tarinoillako pitäisi ylpeillä?
ja en todellakaan ylpeile aikaansaannoksellani! Kyllä nyt saa mennä taas vuosi ilman alkoholia. Tiedän sen ettei se mulle sovi ja mulla menee alko ihan ykskaks päähän. Mies kyllä ymmärsi ja tuli aamulla jopa hakemaan. En vaan kestä väkevämpiä viinoja, se tuli nyt todettua :(.
ap
Oli tullut otettua boolia. En osannut soittaa taksia kun en muistanut numeroa. Kuulin seuraavana päivänä että olin soittanut kaverille että saisko taksin tänne (luulin että meni taksikeskukseen). Lähdin kävelemään autotielle päin, mutta olin niin päissäni että en tiennyt mihin suuntaan kävellä! Muistan että katuvalot ja mainosvalot vain kimmelsivät ja ympäristö näytti ihan oudolta. Menin bussipysäkille ja huidoin ohi ajavaa taksia pysähtymään. Ystävällinen naistaksikuski pysäytti ja otti minut etupenkille istumaan koska sanoin että on paha olo. Sain muovipussin käteen. Onneksi osasin kertoa osoitteen ja ilmeisesti maksoinkin taksin. Sen jälkeen olen mennyt firman pikkujouluihin autolla.
minut vietiin mökiltäni putkaan syyttömänä. anssi sanoi että olet ajanut autoa umpihumalassa. yöllä veivät verikokeisiin, ja aamulla otettiin dna näyte ja poliisin valokuvat, sitten kuulustelun jälkeen pääsin pois. kuulusteluissa kerroin miten kaikki meni eli katsoin jääkiekkoa kunne mut komennettiin anssin volkkariin. suomi on poliisivaltio, ennen pidin tätä hienona maana.
silloin tuollaisia ylilyöntejä sattuu, kuten itsellenikin hoitovapaiden ym. jälkeen. Juon enemmän suunnilleen vain pikkujouluissa ja juhannuksena. Minulle tulee onneksi huono olo ennen kuin muisti menee, ja ilta loppui vessassa oksentamiseen.
Yksistä pikkujouluista piti saatella työkaveri kotiin asti, kun oli palannut hoitovapaalta eikä ollut juonut pitkään aikaan. Harjoituksen puutetta siis.