Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun 1,5v ei suostu pitämään hansikkaita?

Vierailija
06.11.2010 |

Repii ne aina pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kädet kylmät? meillä on tosi kuumaverinen kaveri ja jos ulkona ei ole pakkasta niin ei esim. rattaissa istuessaan tarvitse hanskoja. Kuraleikit on sitten erikseen...

Riittävän pitkävartiset hanskat ja puet ne haalarin alle, kunnolla haalarin hihansuu kiinni, niin ei se niitä heti pois saa.

Tai olisivatko ohkaiset neuletumput oikeasti paremmat? Paksut hanskat on monesti tosi hankalat - yritä itse leikkiä sellaiset kädessä, kun mistään ei saa kunnon otetta...

Vierailija
2/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaissa istuessa, mutta jos on leikkimässä ja touhuamassa tai kävelee itse ei sitä tee. Ostin nyt Prismasta sellaiset lapasen pidikkeet, ettei enempää hanskoja katoa matkalle, kun en aina välttämättä huomaa että on kiskonut pois käsistä ja heittänyt pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen ennen haalareita, että jäävät sinne alle, ja vielä tumpunpidikkeillä kiinni haalarin alla olevaan paitaan.

Vierailija
4/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun ottaa hanskat pois, niin laitat ne takaisin. Tätä se kasvatus tulee olemaan ties kuinka pitkään, sen mitä sanot pitää pitää. En tiedä montako kertaa joudut laittamaan hanskat uudestaan, mutta niin monta kerta laitat kun ottaa pois...

Vierailija
5/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee sitten samantien sisälle.

Seuraavaksi sitten tehdään ls-ilmoitus, kun lapsi on jätetty yksin kotiin kauppareissun ajaksi...

Vierailija
6/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hihojen sisällä kunnes olette puistossa/pihaleikeissä niin että lapsella on muuta touhua kuin kiskoja hanskoja. Toimii meillä - eihän lapsi tietenkään voi mitään tehdä ennen kuin olen vetänyt hihat taaemmas, mut eipä saa hanskojakaan irti. Ja kun ajatukset on muualla, niin hanskojen kiskominen unohtuu. Meillä lähdetään myös sisälle pihalta jos hanskat ei pysy kädessä, mut jos on pitänyt lähteä kauppaan tai kerhoon ja lapsi on vaan kiskonut hanskoja, olen vetänyt hänelle käteen hanskojen päälle omat isot lapaset. Lapsi ei saa niillä enää otetta hanskoista eikä voi kiskoa niitä irti.

Vierailija
7/7 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ollut käsiin kylmä. Ostin Reiman minitecit joissa on vetoketju pitkälle niin saan peukun aseteltua hyvin. En ymmärrä miten valmistajat tekevät hanskoja kun sormien päähän jää älyttömästi tilaa. Hanskat kannattaa laittaa vasta puistossa niin aika menee lapsien seuraamiseen eikä muista kiskoa hanskoja irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme