Tuli tässä mieleen että onko kaulaliina
Kommentit (5)
minun lapsuudessa lapsi hirttäytyi kaulaliinaansa, kun kiipeili leikkitelineessä.
se aikuisellekin, IsaDora Duncan kuoli yllämainitulla tavalla. Ei tosin ollut mopon kyydissä vaan auton.
jos alettaisiin aina miettimään, että onko tuo nyt vaarallista lapselleni niin aina jokaisesta jutusta löytyy se vaarallinenkin puoli. Ja en usko että kaulaliinan "aiheuttamat" vaaratilanteet olisivat kuitenkaan niin yleisiä, etteikö sellaista voisi lapselle laittaa. Tää kaulaliina juttu on mun mielestä nyt vähän samaa luokkaa kuin, että voihan porkkanaankin tukehtua. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan.
jos alettaisiin aina miettimään, että onko tuo nyt vaarallista lapselleni niin aina jokaisesta jutusta löytyy se vaarallinenkin puoli. Ja en usko että kaulaliinan "aiheuttamat" vaaratilanteet olisivat kuitenkaan niin yleisiä, etteikö sellaista voisi lapselle laittaa. Tää kaulaliina juttu on mun mielestä nyt vähän samaa luokkaa kuin, että voihan porkkanaankin tukehtua. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan.
Kyllä minusta kaulaliina on ihan yhtä vaarallinen lapsella joka pukee itse ja kiipeilee.
kaveri istui toisen mopon kyydissä ja kaulaliina tarttui mopon rattaaseen, henki meinasi mennä, hirveät mustelmat oli kaverilla kaulassa pari viikkoa.