Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tässä mieleen että onko kaulaliina

Vierailija
06.11.2010 |

vaarallinen lapsella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri istui toisen mopon kyydissä ja kaulaliina tarttui mopon rattaaseen, henki meinasi mennä, hirveät mustelmat oli kaverilla kaulassa pari viikkoa.

Vierailija
2/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsuudessa lapsi hirttäytyi kaulaliinaansa, kun kiipeili leikkitelineessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aikuisellekin, IsaDora Duncan kuoli yllämainitulla tavalla. Ei tosin ollut mopon kyydissä vaan auton.

Vierailija
4/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alettaisiin aina miettimään, että onko tuo nyt vaarallista lapselleni niin aina jokaisesta jutusta löytyy se vaarallinenkin puoli. Ja en usko että kaulaliinan "aiheuttamat" vaaratilanteet olisivat kuitenkaan niin yleisiä, etteikö sellaista voisi lapselle laittaa. Tää kaulaliina juttu on mun mielestä nyt vähän samaa luokkaa kuin, että voihan porkkanaankin tukehtua. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
5/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alettaisiin aina miettimään, että onko tuo nyt vaarallista lapselleni niin aina jokaisesta jutusta löytyy se vaarallinenkin puoli. Ja en usko että kaulaliinan "aiheuttamat" vaaratilanteet olisivat kuitenkaan niin yleisiä, etteikö sellaista voisi lapselle laittaa. Tää kaulaliina juttu on mun mielestä nyt vähän samaa luokkaa kuin, että voihan porkkanaankin tukehtua. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kyllä minusta kaulaliina on ihan yhtä vaarallinen lapsella joka pukee itse ja kiipeilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi