Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa laittaa kotia ja pihaa, ja se harmittaa aina kun käy vieraita

Vierailija
02.07.2023 |

Meillä ei varmaan kenenkään mielestä ole kovin nättiä tai viihtyisää :( itse kyllä viihdyn ja tykkään kun on vähän tällainen mummolatyyli. Erityisesti piha harmittaa. Muilla on upeat ja vehreät pihat, isot terassit ja kalliit ruokailuryhmät niissä. Meillä on tuollainen kämäinen kuisti jossa on vanha pöytä ja pari tuolia. Piha nurmikkoa ja muutama puska, omenapuu ja marjapensas...en vaan jaksa suunnitella siihen mitään. Mä tykkään laittaa ruokaa ja kiva jos joku tulee vaikka syömään, mutta ympäristö on vähän sanoisinko surullinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin romutalo etten viitsi kutsua vieraita.

Vierailija
2/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset tulevat katsomaan sinua. Eivät niinkään ympäristöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan tykkään laittaa pihaa ja puitteet ovat vähintäänkin 9+, mutta suunnittelemani illanistujaiset kuivahtavat aina kasaan. Kaikki ovat aina niin hemmetin kiireisiä ja nekin, jotka eivät ole, kokevat yllättävän esteen juhlapäivänä. Ärsyttävää.

Vierailija
4/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mä mielummin vierailisin sun luona, kuin kallis-kaluste-poreallas-terassilla.

Vierailija
5/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuitenkin luoda lämpimän tunnelman ja hyvä ruoka on aina tärkeintä :)

Vierailija
6/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäis lyopua ajatusesta, että kodin ja pihan pitää olla edustsvia ja saada muut viihtymään tai jopa kadehtimaan. Tunnelma tosiaan tärkein.

Vierailija
7/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkan: tärkeilrvän, nipotravan emännän luona ei viihdy kukaan. Olen joskus itse sortunut tähän.

Vierailija
8/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeilevän, nipottavan....

Vierailija
9/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta pihalta. Meillä on rivarin piha jossa vaan asfalttia ja takapihalla nurmikkoa ilman mitään kasvillisuutta, kun ei olla ehditty laittaa.

Vierailija
10/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää olutta makkaraa salaattia ja hyvät jutut. Niistä on kesäillat tehty.

Vierailija
11/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalinta on vierailla niissä hienoissa kodeissa joissa on jättiterassi ja uima-allas pihassa, jos kodin omistaja on sellainen joka luettelee mitä mikäkin siellä on maksanut. Kokemusta on...

Vierailija
12/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt liioitella ja paljon. Minua ei kiinnosta pihajutut laisinkaan vaan ne ihmiset, joiden luo olen menossa kylään. Ihan sama vaikka pihanne olisi täynnä jotain ryteikköä. 

Vierailija
13/13 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Mutta tämä on meidän kotimme ja pihamme -ei edustuskotimme ja -pihamme, eikä työpaikkamme. Tämä koti ja tämä elämä on meitä varten, ei vieraita varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä