Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten miesten kanssa haluat kieltää miestäsi kaveeraamasta?

Vierailija
05.11.2010 |

Kysytään nyt näinkin päin. Ja rehellisiä vastauksia sitten!!! :E

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee paljon rikollisia, entisiä ja nykyisiä narkomaaneja, mielenterveyspotilaita, syrjäytyneitä. Jokainen on tyervetullut jos ei ole sekaisin.

Vierailija
2/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan hän aikuinen ihminen eikä minun holhokkini.

Sen sijaan on tietysti ihmistyyppejä, joiden kanssa en TOIVOISI hänen olevan tekemisissä: rikollisten, päihteiden väärinkäyttäjien jne. Mutta toisaalta, jos mieheni aktiivisesti kaveeraisi jonkun täysin idiootin ja turmiollisen ihmisen kanssa, eiköhän se kertoisi jotain hänestäkin. Tuskin olisin parisuhteessa miehen kanssa, jonka kaveripiiri olisi jotain sellaista, jota en vain voisi hyväksyä Miten ihmeessä mieheni voisi itsekään silloin olla sellainen persoona, johon voisin rakastua.

Ihme kysymyksiä aina nämä "Mitä annat/antaisit miehesi tehdä?" ja "Mitä kiellät mieheltäsi?". Ihan kuin te kielloillanne ja käskyillänne yrittäisittte tehdä muuten täysin toivottomista miehistä toivomamme kaltaisia. - Eikö kannattaisi valita alkujaankin sellainen kumppani, jonka tavat ja ratkaisut tyydyttävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan hän aikuinen ihminen eikä minun holhokkini. Sen sijaan on tietysti ihmistyyppejä, joiden kanssa en TOIVOISI hänen olevan tekemisissä: rikollisten, päihteiden väärinkäyttäjien jne. Mutta toisaalta, jos mieheni aktiivisesti kaveeraisi jonkun täysin idiootin ja turmiollisen ihmisen kanssa, eiköhän se kertoisi jotain hänestäkin. Tuskin olisin parisuhteessa miehen kanssa, jonka kaveripiiri olisi jotain sellaista, jota en vain voisi hyväksyä Miten ihmeessä mieheni voisi itsekään silloin olla sellainen persoona, johon voisin rakastua. Ihme kysymyksiä aina nämä "Mitä annat/antaisit miehesi tehdä?" ja "Mitä kiellät mieheltäsi?". Ihan kuin te kielloillanne ja käskyillänne yrittäisittte tehdä muuten täysin toivottomista miehistä toivomamme kaltaisia. - Eikö kannattaisi valita alkujaankin sellainen kumppani, jonka tavat ja ratkaisut tyydyttävät?

Kyllä kunnon vaimo pitää miehen ojennuksessa. Saat kyllä vielä joku päivä nähdä mitä käy, jos et pidä miestäs nuhteessa.

Vierailija
4/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu naisista ja tisseistä ja muusta. En halua että mieheni altistuu tuollaiselle roskalle!

Vierailija
5/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla äiti aikuiselle miehelle. Kolme poikaa riittää.

Vierailija
6/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten oltais naimisissa? Mielestäni kummallakin on oma pää jolla arvioi omia tekemisiään

Äidit voi ehkä päättää lapsensa kaverit...

Vierailija
7/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saattavat kannustaa miestä olemaan tulematta kotiin ja lähtemään vaikka mitään ilmoittamatta rellestämään. Jotka aina tarjoavat shotteja ja mollaavat jos mies ei ota..

Meillä kyllä on sananvaltaa siihen mitä toinen tekee omalla ajallaan. Ja siihen omaan aikaan ei sisälly mitään mikä loukkaa kotona odottavaa puolisoa tai perhettä. Ja tämä koskee kumpaakin.

Tällä hetkellä mies on saunomassa muutaman kaverinsa kanssa, mutta sieltä tulee "jo" puolen yön maissa kotiin ja suht selvinpäin. Ja on mukavaa tämäkin asia etukäteen tietää.

En voisi olla parisuhteessa miehen kanssa joka sanoo, että hänen asiansa ei minulle kuulu.

Vierailija
8/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheni arvostelukykyyn. Eniten hän viettää aikaa minun kanssa tai vietetään yhdessä ystäviemme kanssa. Mutta kenenkään kanssa en ole miestäni kieltänyt olemasta tekemisissä, eikä hän minua.

Ei aikuiset ihmiset sellaista tee.

Vierailija
9/9 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet mikä on toiselle ok ja mikä ei ja sen mukaan kumpikin haluaa itse toimia.

Minun miehelleni ei ole esimerkiksi täysin ok, että lähtisin villin sinkkukaverini kanssa vaikkapa risteilylle ilman häntä. Sellaiseen reissuun ei olisi mitään tarvetta ja koska tyhmyys tiivistyy jne niin se sopii minulle ihan mainiosti. Sama pätee miestä. Laivareissut tehdään pääosin yhdessä.

Kumpikin on valmis tekemään vastaavia "uhrauksia", jotta parisuhde sujuisi mahdollisimman mukavasti ilman mitään eripuraa, stressiä, mustasukkaisuutta tai epäilyksiä.

Kaikille täysin vapaa ja rajoittamaton oma aika ei sovi. Kaikilla ei ole tarvetta viettää sen erityisemmin aikaa poissa perheen luota etenkin kun matkustelu ja juhliminen on mahdollista yhdessä.

Meille riittävät nämä satunnaiset saunaillat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi