Arvostele edellisen lapsen nimi
Tehdääs tämmönen leikki, jossa arvostellaan edellisen kirjoittajan lapsen nimi. En siis tarkoita mitään ilkeämielistä arvostelua, vaan oman mielipiteen kertomista. Provot pysykööt kaukana!
Ensimmäinen saa siis kertoa mitä on mieltä oman poikani nimestä Emil Aatos Olavi :)
Kommentit (205)
ihan kiva nimi, varsinkin tuo jälkimmäinnen tyttäreni nimi.
Kasimir Aleksanteri
Pirita Iiris
tai silmä sairaidelta, mutta silti ihan kiva tuo pirita.
ps.elliot: E.T leffa?
lumi lilja
ei kiva lapsen nimenä ihan kiva nimi kukalle. Lilja nimi menettelee.
Lumi yksinään vähän lässy (anteeksi!) mutta vaikka Lilja äänteellisesti samankaltainen merkityksenä oikein mukava: IHANA!
sitten minun lapseni (laitan tähän vain yhden)
Inkeri Aino Kaarina (terkkkuja tutuille!)
sillä en tykkää jessika/jesse nimistä :/ yksinään vielä menee, mutta en ikimaailmassa antaisi sisaruksille noin samanlaisia nimiä, vähän sama kun lapset ois veikko ja veikka..
ja meidän pieni saa nimen Alvar Veikko Ilmari
inkeri ja aino ihania, voisin antaa omalle tytölle, kaarinasta en tykkää..
kaarina käytössä suvussa jo monessa polvessa.
t. inkeri aino kaarinan äiti
Alvar ja Ilmari on kivoja nimiä, mutta Veikosta en oikein tykkää. Mutta kokonaisuutena kyllä oikein kiva nimi!
Meidän herhiläiset on Lotta Lili Juulia ja Kalle Ukko Matias.
Kalle ja Lotta on oikein kivat nimet, sopii lapsena ja aikuisena!
Meidän lapset ovat Armi ja Rami.
Sopivat hyvin yhteen ja ovat ikäänkuin samalta aikakaudelta. Itse en käyttäisi, mutta mukavan vanhanaikaiset ja ryhdikkäät nimet :)
Meillä Ella Maria
Ella on oikein kiva nimi ja Maria sointuu mukavasti siihen perään. Yksinkertainen ja kaunis nimi.
Meidän ainokainen on nimeltään Saana Aino Irene
Olen miettinyt sitä seuraavalle lapselleni, jos sattuu tyttö olemaan :) Saanasta en niin paljoa pidä, nätti nimi kuitenkin. Irene kivan pirtsakka.
Meillä Anni Elisabeth
Meillä Nessa Myra Kaarina, Rianna Tuisku Viktoria ja Roope Kalevi Desmond ( olen itse puoliksi irkku... ja terkut tutuille.)
Nessa, Myra, Rianna, Viktoria ja Roope ovat mielestäni kauniita nimiä.
Itselläni ei ole vielä lasta mutta jos olisi tyttö niin nimeksi tulisi Vilmiina:)
Lilja Katariina ehti väliin :D, anteeksi.
tuota nimeä...tähän väliin.
Koitetaan elvyttää tätä ketjua. Luin tätä marraskuussa mielenkiinnolla kun mietimme nimeä omalle masuvauvalle. Nyt on masuvauva syntynyt ja sai pari viikkoa sitten kasteessa nimen...
Elli Inkeri.
on kiva nimi! Iloinen ja napakka. Elli tosin on minun makuuni hiukan liian yleinen (itse kärsin aikanaan siitä, että etunimen lisäksi minua kutsuttiin sukunimellä, itselläni siis yleinen nimi).
Minun lasteni nimet ovat
Minka-Maari Pomeliina ja Hilda-Hellevi Serafiina.
Pirita Iiris