oletteko miehenne kanssa "yhtähyvännäköisiä"?
me emme ole, ainakaan mieheni mielestä.
mieheni ei ole missään nimessä ruma tai muuten epämiellyttävä muttei ole ns. hyvännäköinen valtaväestön mielestä. ja on hieman ylipainoakin kertynyt. mutta mun meilestä miehekäs, raamikas mies.
minä olen kurvikas(en lihava) isorintainen nainen.
meikkaan huolellisesti ja pukeudun huolellisesti kurvejani korostaen.(mutta en missään nimessä huorahtavasti,normaali farkku+tiukkapaita linja)
miestäni ahdistaa tämä asia.
hän on todella mustasukkainen minusta. miten saan hänet tajuamaan että en siitä kulu jos joku mies kaupungilla tai kadulla sattuu minua vilkaisemaan tai pahimmassa tapauksessa yrittää iskeä.
joskus ku asiasta on tullut tappelua olen kysynyt että mitä mun pitäisi asialle tehdä.
olisiko mieheni esim. tyytyväisempi jos yrittäisin olla rumemman näköinen yms. mutta sekään ei passaa.
ja mies on mustasukkainen minulle siitäkin että minulle vieraat miehet puhuu ja joskus pari kertaa vuodessa yritetään iskeä.
ja häntä ei ikinä kukaan yritä iskeä.
kerran tosin yksi nainen oli todella sitkeä ja soitteli meihelleni isku tarkoiteusissa mutta sitä ei voi kuulemma laskea..
huoh.. olipa taas sekava sepustus.. toivottavasti joku tajusi mun pointin..
Kommentit (26)
minä olen kaunis, mies on vanhempi, ruma ja ruttuinen, aina naama norsunveellä, ylipainoinen, ja pukeutuu kulahtaneisiin verkkareihin ja huppareihin.
Mies kuitenkin nimittää itseään aina komeaksi, ja on sitä mieltä että olemme sopusuhtainen pari. Epäilen, että jos joku mulle flirttais hänen nähtensä, niin taitais melkoisen mustis marmatus alkaa.
Mutta mun miehellä on karismaa, sitä mulla ei taasen pahemmin ole.
ollaan molemmat ihan söpöjä, mutta ei kuitenkaan kauniita/komeita. Paljon hyvää, mutta jotian huonoakin.
kummatkin ollaan ihan ok-näköisiä, en sanoisi että toinen on toista rumempi/kauniimpi. Omat vikansa ja vahvuutensa molemmissa.
kommentoitu sanoilla: "Upea pari" tai " kaunis pari". Molemmat saavat huomiota myös vastakkaiselta sukupuolelta yhtä lailla.
mies oli musta mustasukkanen sillon kun olin laiha,ja olin kieltämättä sillon kaunis. nyt kuutisen vuotta myöhemmin olen läski ja kulahtanut,ni ei kukaa ees flirttais mun kanssa.ni eipä tartte musta olla mustiskaan. mies se on säilyny hyvännäkösenä edelleen.