Onko outoa että pariskunta on seurustellut 3v eivätkä asu yhdessä?
Kommentit (29)
on ollut sama miesystävä jo 30 vuotta. He asuvat eri kaupunginosissa.
Ja eikä Halonen ja Arajärvikään asuneet yhdessä ennen pressaksi tuloa. Monta vuotta hekään olivat seurustelleet?
suuri osa eroista vältettäisiin, jos pariskunnat asuisivat eri kodeissa. Tietysti lasten kanssa se on kovin hankalaa, ja siksi pikkulasten vanhemmat eroavatkin niin paljon.
seurustelua 5 vuotta ja ikäeroakin 15 vuotta.
Loistoratkaisu.
Tero
Me asuttiin eri osoitteissa 7 vuotta. Muutin naiseni luo 2kk ennen naimisiin menoa.
ja vihdoin kun hyväksyin sen täysin heille sopivana ratkaisuna, he erosivat... Eli ei ehkä olleetkaan sittenkään ikinä täysin sitoutuneita, "odottelivat" eroa?
Tosi hyvä ratkaisu. Itsenäisiä ihmisiä, ei takertumista. Oma yksityisyys takaa sen että suhde pysyy tuoreena.
onko kyseessä silloin "pariskunta"? Minusta ei.
ja vihdoin kun hyväksyin sen täysin heille sopivana ratkaisuna, he erosivat... Eli ei ehkä olleetkaan sittenkään ikinä täysin sitoutuneita, "odottelivat" eroa?
Yhdessä asuvat ovat sitoutuneita eivätkä ikinä eroa.
Ja olemme ihan oikea pariskunta, meillä on yhteiset tilit ja rahat, yhdessä päätetään hankinnoista ja muista asioista, ja jaamme kaiken keskenämme. Sen sijaan emme riitele tiskausvuoroista jne niin usein kuin muut parit=)
Hei kamoon, eiköhän heillä ole oikeus tehdä omat ratkaisunsa? Jessus mitä ihmisiä täällä taas on....
ketkä ovat pariskunta ja ketkä ei? Voin sanoa, sitten, että jos vaimo ei ole aina samaan aikaan vessassa pesemässä hampaita kun mies paskantaa, ei kyseessä ole oikea sitoutunut pariskunta. Kun ihan oudosti tehdään asioita myös erikseen.
Hei kamoon, eiköhän heillä ole oikeus tehdä omat ratkaisunsa? Jessus mitä ihmisiä täällä taas on....
vaan tarkoitan, että kun vihdoin omassa päässäni hyväksyin ja ymmärsin, että ko. ratkaisu voikin olla heille hyvä, tuli ero. Aiemmin olin mielessäni harmitellut tilannetta, en uskonut suhteen voivan toimia sillä tavalla ja nimenoman pelkäsin eroa.
vaan tarkoitan, että kun vihdoin omassa päässäni hyväksyin ja ymmärsin, että ko. ratkaisu voikin olla heille hyvä, tuli ero. Aiemmin olin mielessäni harmitellut tilannetta, en uskonut suhteen voivan toimia sillä tavalla ja nimenoman pelkäsin eroa.
Outoa on enemmänkin se, että pitää muuttaa yhteen muutaman viikon/kk yhdessäolon jälkeen.
ja se kertookin paljon. Muutaman kuukauden jälkeen erottiinkin sitten.
yli viisi vuotta ennen yhteen muuttoa. Seurustelun alussa minä asuin vielä vanhempieni luona, enkä halunnut muuttaa saman tien miehen katon alle vaan oppia elämään omillani. Kolme ja puoli vuotta taisi mennä omissa asunnoissa ennen yhteenmuuttoa.
yli viisi vuotta ennen yhteen muuttoa. Seurustelun alussa minä asuin vielä vanhempieni luona, enkä halunnut muuttaa saman tien miehen katon alle vaan oppia elämään omillani. Kolme ja puoli vuotta taisi mennä omissa asunnoissa ennen yhteenmuuttoa.
siis nyt ollaankin oltu jo pian kymmenen vuotta saman katon alla sen jälkeen.
ollakseen "normaali" pariskunta.
No, olen itsekin kyllä siinä määrin erakko ja yksinoloa rakastava, että jos lapsia ei olisi, asuisin takuulla omassa asunnossani ja mies omassaan. Kumma käsitys, että pitäisi jatkuvasti olla yhdessä ja jakaa kaikki arjen asiat ollakseen parisuhteessa.
Itse ihmettelen enemmänkin niitä, jotka muuttavat muutaman kuukauden jälkeen yhteen asumaan.
Minä ja miesystävä asumme erillämme vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin. Yhteenmuutto ei ole mahdoton ajatus, mutta ei tällä hetkellä ihan todennäköinenkään. Tarvitsemme niin paljon omaa rauhaa ja tilaa, että olisi pakko hankkia yhteiseksi asunnoksi omakotitalo. Se taas ei muuten sovi elämäntilanteeseen.
Olemme lapsettomia ja sellaiseksi mielellämme jääviä kolmekymppisiä. Vietämme yhdessä enemmän aikaa kuin moni yhdessä asuva pariskunta. En välitä siitä, hyväksyykö joku tai näkeekö meidät parina. Ihmisillä on niin monia eri elämäntyylejä, että ihmettelen, jos tämä järkyttää.
En ole sellainen ihminen, joka haluaa nyhjätä kylki kyljessä koko ajan. Hellyyttä ja rakkautta on muutenkin, vaikkemme tee jokaista kauppareissua yhdessä tai herää joka aamu yhteisestä sängystä.
ja ovat tähän asti asuneet erikseen vajaan 2 km päässä toisistaan. Nyt vasta muuttivat yhteen, kun saivat talon remontoitua.