Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI!! nyt jo jouluvalot!!

Vierailija
05.11.2010 |

läheinen hevostila oli laittanut jo viikko sitten migreenivalot ihmisten iloksi!!

siis parvekkeelta roikkuu sinisiä, punaisia, vihreitä valoja jotka vilkkuu.

lähempänä joulua nämä sitten vuoraavat jenkkityyliin koko talon sisätlä ja ulkoa näillä valoilla.

kyllähän ulkovalot ovat ok nyt kun on näin pimeää, varsinkin hillityt valkoiset valot.

mutta tuo bilemeiniki on kyllä jo vähän liikaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan hyvä aika laittaa jouluvalot? Niin ajattelin että huomenna voisi koristella parveketta. Ostin muuten juurikin ne vilkkuvat värivalot!! :)

Vierailija
2/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en laita pihapuskaani kuin pienet tuikut loistamaan, mutta ei mua häiritse jos joku haluaa riemunkirjavia laittaa, sehän on hauska kun on erilaisia valovirityksiä toisilla pihoilla, kunhan ei ole omalla pihallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee rauhaton ja ahdistunut(ja miehelle se migreeni) olo jos pitää kauan katsella, varsinkin jos kotona on sellaisia valoja.

diskossa ym. tuollaiset valot on ok.

mä vaan tykkään rauhallisista ja kauniista valoista.

kynttilälyhdyt on parhaita

Vierailija
4/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kunnon pimeys ja synkkyys aina sopii tunnelmaan. Luonto sen niin suunnitellut.

Ihmeellistä tuommoinen valoilla pelleily >:(

Vierailija
5/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kohta kuukauden... No, ei se minua nyt varsinaisesti häiritse vaikka minusta välkkyvät väritvalot ovat aika rumia ja varsinkin, jos niitä ei viitsi laittaa kunnolla. Se mikä oikeasti ihmetyttää on se, miksi niiden pitää olla päällä 24h - ainakin naapurilla ne ovat päällä yötä päivää koko sen puoli vuotta mitä ovat ulos viriteltyinä.

Vierailija
6/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen hevostila oli laittanut jo viikko sitten migreenivalot ihmisten iloksi!!

siis parvekkeelta roikkuu sinisiä, punaisia, vihreitä valoja jotka vilkkuu.

lähempänä joulua nämä sitten vuoraavat jenkkityyliin koko talon sisätlä ja ulkoa näillä valoilla.

kyllähän ulkovalot ovat ok nyt kun on näin pimeää, varsinkin hillityt valkoiset valot.

mutta tuo bilemeiniki on kyllä jo vähän liikaa.

Vierailija
7/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa jouluvaloja.

Juhlitaan nyt isäinpäivä ensin pois järjestyksestä

Vierailija
8/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan hyvää tekee saada vähän valoa tähän synkkyyteen, mä en edes aina ajattele niitä valoja jouluvaloina vaan piristävinä kaamosvaloina.

Vierailija
9/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valot mielletään aina jouluvaloiksi vaikka ovat paremminkin tunnelmavaloja.

No, ei siinä mitään, minä itsekkin ärsyynnyn väriletkuista eli en ole parjaamassa sinua ap. Näin se menee että joidenkin mielestä ne ovat kauniita ja toisten taas ei...

Vierailija
10/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin ulkovalot tai ulkosisustusvalot tai talvivalot. Joulukytkös on ihan turha.

Vierailija
11/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...puut sai ulkovalot viime viikonloppuna. Nythän siellä on pimeä, kun ei ole vielä lunta. Ja musta jouluna on ihania juttuja muutenkin, ei siinä ehdi valoja laittamaan ja silloin on myös pakkasta ja sormet jäätyy;) Meidän valot on kyllä ihan kirkkaat eikä vilku ja ajastimella kytkeytyy päälle pimeällä niin ei mene rahaakaan hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä