Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isälle lahjaksi omaa aikaa, mutta mitä? Esim. jotain liikunnallista tms.?

Vierailija
05.11.2010 |

Ja lahja siis miehelleni jota haluan muistaa isänpäivänä kertoakseni arvostavani häntä hyvänä isänä. Omat ideat on aika lailla käytetty. On ollut hierontaa, leffalippuja yms. ja sukka/kirja-linjalle en ajatellut lähteä kun on niin ennalta arvattava lahja. Kiva olisi rohkaista liikunnan suuntaan antamalla siihen liittyvä lahja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen isän nyt ihan itse päättää tarvitseeko edes omaa aikaa.

Vierailija
2/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sykemittarin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää joukkuelajeista mutta ei ole omaa joukkuetta niin ainakin Tampereella on yritys johon voi ostaa isänpäivälahjaksi kertalippuja tai kuukausilipun joilla voi mennä pelaamaan sählyä yms. ympäri Tamperetta eikä tarvitse sitoutua mihinkään joukkueeseen vaan joukkueet muodostetaan aina paikallaolijoista. Lisää voi lukea http://www.hontsy.fi/ .

Mä ite harkitsin tätä kun meillä on kaksi poikaa ja lauantaisin on perhesähly. Voisi olla tosi kiva isä-poika-harrastus.

Vierailija
4/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina tykännyt noista lahjakorteista. Mies tarvitsisi enemmän omaa aikaa omien sanojensakin mukaan, mutta usein on sanonutkin että mihin hän nyt lähtisi. Tarvitsee siis vain vähän kannustusta ja mukavaa olisi jos löytyisi samalla harrastus.

Tuo sähly-juttu kuulosti hyvältä ja etenkin perhe-sähly sillä meillä on kouluikäinen tyttö ja poika jotka mielellään lähtisivät myös pelaamaan, mutta asumme pääkaupunkiseudulla. Onkohan täällä vastaavaa yritystä? Kynnys on kieltämättä lähteä valmiisiin joukkueisiin.

Vierailija
5/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohtokeilaamaan! On tosi kivaa, sopii sellaisellekin, joka ei ole koskaan keilannut, ja sopii hyvin kouluikäisille lapsille.

Kengät saa vuokrattua keilahallilta.

Vierailija
6/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli siis ap.

Vierailija
7/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku on tuollaista "joukkueliikuntayritystä" Helsingissä?

Vierailija
8/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on OMAA aikaa ihan tarpeeksi

Vierailija
9/11 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa on reseptien kohdalla myös vinkkejä, kuinka ottaa ko. ruokalajin kohdalla lapsi mukaan (esim. pesee perunat, pilkkoo kurkut etc.)

Mies jää kohta kotiin puoleksi vuodeksi. Siitä syystä siis tämä lahja tänä vuonna.

Vierailija
10/11 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku on tuollaista "joukkueliikuntayritystä" Helsingissä?

Täysin Höntsyn kloonia en oo Helsingissä nähnyt, mut sama idea onnistuu silti: Playtomicista tai Matchista voi hypätä avoimiin padel/tennismatseihin ilman omaa porukkaa, ja EräViikingit ym. pyörittää perhesählyjä ja höntsyvuoroja eri saleilla. Myös kaupungin liikuntapalveluilla on välillä avoimia peli- tai vuoromenoja, niihin pääsee suoraan mukaan. Mä oon antanut lahjaksi padel-lahjakortin ja sovittu, että iskä käy pari kertaa avoimissa peleissä harrastus starttas ilman mitään säätöä 🙂 Ja jos lahjaan kaipaa pientä ekstraa, tulostettavat isänpäiväjutut löytyy näppärästi täältä: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat 

Vierailija
11/11 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen isän nyt ihan itse päättää tarvitseeko edes omaa aikaa.

Joo, tämä täyttää sen määritelmän 'oma'-kohdan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi