Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moraalisesti väärin osoittaa ihastuksensa varatulle,

Vierailija
05.11.2010 |

muttei naimisissa olevalla miehelle? Siis jolla on tyttöystävä, ei lapsia. Vai onko väärin? Ja jos mies jättää tyttöystävänsä, mitä se kertoo miehestä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä varattu on seurusteleva kuin naimisissa olevakin, näin 2000-luvulla.

Vierailija
2/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on vaan hidaste, ei este, kun eivät kerran ole naimisissakaan. Jos mies jättää tytön sun takia, jutusta ei olisi koskaan mitään tullutkaan.

GO AP GO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo sen, että sitten kun joku neito tulee lirkuttelemaan miehelle sen ollessa parisuhteessa sinun kanssasi, jäät nuolemaan näppejäsi.

Vierailija
4/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis todella sitä mieltä, että asia olisi jotenkin erilainen, jos mies olisi naimisissa? Kaikenlaista sitä.

Vierailija
5/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirtannut jopa naimisissa olevalle miehelle. Taatusti on tajunnut mun olleen ihastunut. Mutten ole ehdotellut mitään, enkä olisi pidemmälle mennyt. Juurikin jos mies on vietävissä, en mä sellaista itselleni halua. Sen sijaan flirtissä ei ole mitään pahaa. Kaikista meistä on kiva huomata, jos toinen pitää jotenkin puoleensavetävänä.

Ei tietenkään flirttailla sen oman puolison läsnäollessa..

Siis kysytkö sä nyt, onko sopivaa että sä hymyilet sille miehelle, vai ajattelitko ehdotella päiväkahveja?

Vierailija
6/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se naimisissa ole.

Jos olisi naimisissa niin sitten olisi.

Ihan hyvin voit yrittää pyydystää, vapailla markkinoillahan se vielä on. Jos se tyttöystävänsä sun takia jättää niin ehkä olit vaan parempi tai niiden suhde ei muutenkaan ollut kovin lupaava.

Vierailija
7/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lupautunut jo sille toiselle mutta jos ei ole kihloissakaan niin voit yrittää.

Itse ainakin kokeilisin jos olisin kovin kiinnostunut.

Vierailija
8/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo sen, että sitten kun joku neito tulee lirkuttelemaan miehelle sen ollessa parisuhteessa sinun kanssasi, jäät nuolemaan näppejäsi.

Höpö höpö. Jos teidät on tarkoitettu yhteen niin anna palaa vaan. Niin mäkin löysin mieheni. Ja ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja lapsia on. Ei se miehestä kerro mitään jos jättää sen toisen naisen sun takia. Se kertoo vaan niiden suhteen tilanteesta sen ettei siitä ollu tarkoituskaan tulla mitään.

Mutta koskaan ei voi varmasti tietää. Mutta mitä elämä ois ilman riskejä. ;)

Vierailija
9/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, vaikkei olisi naimisissa tai asuisi yhdessä. Toisten väleihin ei saa sotkeutua.

Vierailija
10/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, vaikkei olisi naimisissa tai asuisi yhdessä. Toisten väleihin ei saa sotkeutua.

menkööt naimisiin ne jotka haluavat virallistaa suhteensa, muuten on vapaata riistaa

Vierailija
11/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelet, miten heidän suhteensa käy. Jos loppuu, sitten voit ilmaista ihastukseksi. Tai en minä itse ainakaan luottaisi jatkossa mieheen, jos hän sinun takiasi olisi edellisen suhteen katkaissut...

Vierailija
12/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta kannaltasi jos kyseessä olisi sinun poikaystäväsi ja joku toinen hehkeä kaunotar

jos et kokisi pahana niin ei sitten...

Vierailija
13/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa. Seurusteleva on fair game ja jos mies rakastaa tyttöystävää, ei sorru vikittelijöihin.

Vierailija
14/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näkyy, vaikka yrittäisit sitä peitellä. Siitä tulee toiselle imarreltu olo, mikä on ihan kiva juttu.

MUTTA on eri asia sitten käyttäytyä niin, että se johtaa johonkin ja alkaa VOKOTELLA toista. Siihen minä vedän rajan.

Vierailija
15/27 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa. Seurusteleva on fair game ja jos mies rakastaa tyttöystävää, ei sorru vikittelijöihin.

Mutta vitsihän se oli..

Vierailija
16/27 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan omista ketään, ja kukaan ei voi etukäteen tietää, missä tilassa kenenkin suhde on. Ei mitään pahaa siis.

Vierailija
17/27 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sen vuoksi jättää tyttöystävänsä niin eipä ollut kovin rakastunut tyttöystäväänsä. Jos rakastaa tyttöystäväänsä niin häntä ei kiinnosta sinun ihastumisesi millään tavalla.

Vierailija
18/27 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olet itse vapaa, niin saat tehdä mitä haluat. Loppu on sitten miehestä kiinni. Ja aina kannattaa kokeilla, koska siinä ei menetä mitään :)

Vierailija
19/27 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä ihan hirveän kamalanakaan. Jos varatulle kertoo olevansa siihen ihastunut niin ei se pakota varattua käymään käsiksi ja panemaan, sellainen on sitten jo ihan sen varatun oma valinta.

Vierailija
20/27 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varattuja ovat vain naimisissa olevat. Niistä pystyttelen erilläni, enkä edes kokeile kepillä jäätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän