Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan paljon junalla ja faktaa on sekin

Vierailija
05.11.2010 |

että tosi moni yrittää nykyisin matkustaa junassa pummilla. Sanotaan mm. että ostin kyllä lipun mut se varmaan putos jonnekin ja sitten muka kaivellaan taskuja. okei, lähtöoletus kyllä on, että lippu on pidettävä tallessa tai junasta tulee lähtö.

Vakituinen käytäntö on sekin, ettei lippua osteta ollenkaan ja sitten sanotaan junassa ettei mulla oo kun tää Visa Electron ja oho, eikö se käykkään ja en tienny...

Parhaassa tapauksessa kyydin saa seuraavalle asemalle joka onkin just se paikka jonne matkustaja oli menossa.

Kyllä konduktöörit voivat minusta olla tiukkana. Koska lopulta kaikkien pummilla matkustajien matkat maksamme me muut junalipun hinnassa. Ja se nyt vaan on niin, että lippu on maksettava. Ei tässä yhteiskunnassa voi jokaista sääntöä kiertää ja pitää sitä oikeutenaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko maahanmuuttajanaisen ostavan yli 7 euron lippua InterCityyn. Katsoin lipun hinnan ja intercityllä se oli yli 7 euroa. Lähijunista en tiedä, mutta eivät kait ole noin kalliita?

vaikka todellisuudessa et voi olla varma. Aika paksua.

Vierailija
22/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko maahanmuuttajanaisen ostavan yli 7 euron lippua InterCityyn. Katsoin lipun hinnan ja intercityllä se oli yli 7 euroa. Lähijunista en tiedä, mutta eivät kait ole noin kalliita?

sinulla ei siis ole faktatietoa tuosta että maahanmuuttajanaiset eivät ostaisi lippua, oletat vain?

Kivitä rauhassa, että arvaan näin.

Ihmettelin vain kun aluksi sanoit että muutaman kerran olet nähnyt maahanmuuttajanaisten matkustavan liputta. Mutta tuo siis olikin olettamuksesi, ei fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ihmettelin vain kun aluksi sanoit että muutaman kerran olet nähnyt maahanmuuttajanaisten matkustavan liputta. Mutta tuo siis olikin olettamuksesi, ei fakta.

Vierailija
24/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran nähnyt maahanmuuttajanaisen nousevan junaan ostoskassien kanssa, Ei näkynyt lippua.

Muut matkustajat etsivät lippu kädessä paikaansa, mutta nämä eivät, vaan tälläsivät vaan itsensä katsomatta paikkanumeroa johonkin. Lippua ei myöskään näkynyt. Tokihan lipun voi nykyään ostaa vaikka puhemimeensa, mutta en vaan usko näin käyneen.

Toisella kertaa nainen lähti toisesta ovesta ulos, kun näki ovella konnarin, vaikka olisi lyhyempi matka ollut tästä ovesta ulos.

Näin ollen vedin ihan itse johtopäätöksiä, että lippua ei ollut.

Näin olen sinulle todistanut mitkä havaintoni saavat minut uskomaan, että pummilla matkustivat.

Usko sinä heidän ostaneen lippunsa, minä en usko.

-5-

Vierailija
25/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavallahan ap kertoo, että ihmiset ihmettelevät, että minulla on vaan tämä Visa Electron. Ap siis kertoo, että ihmiset leikkivät, että eivät tiedä että se ei käy junassa. Mistä ihmeestä ap tietää, vaikka he eivät oikeasti tietäisikään. Sr on vaan oletus, ei fakta.

Nyppikö sinua maahanmuuttaja-sana vai miksi takerruit tähän?

-5-

Vierailija
26/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran nähnyt maahanmuuttajanaisen nousevan junaan ostoskassien kanssa, Ei näkynyt lippua.

Muut matkustajat etsivät lippu kädessä paikaansa, mutta nämä eivät, vaan tälläsivät vaan itsensä katsomatta paikkanumeroa johonkin. Lippua ei myöskään näkynyt. Tokihan lipun voi nykyään ostaa vaikka puhemimeensa, mutta en vaan usko näin käyneen.

Toisella kertaa nainen lähti toisesta ovesta ulos, kun näki ovella konnarin, vaikka olisi lyhyempi matka ollut tästä ovesta ulos.

Näin ollen vedin ihan itse johtopäätöksiä, että lippua ei ollut.

Näin olen sinulle todistanut mitkä havaintoni saavat minut uskomaan, että pummilla matkustivat.

Usko sinä heidän ostaneen lippunsa, minä en usko.

-5-

uskonko minä että heillä oli liput vai en. Halusin vain tietää oletitko vain jotenkin automaattisesti että heillä ei ole lippuja. Aiemmissa viesteissä et myöskään kertonut noita näköhavaintojasi. Ei ollut tarkoitus alkaa vänkäämään tästä asiasta, enkä minä edes ollut se joka ensimmäisenä sinulta tuosta kysyi.

Vierailija
27/29 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavallahan ap kertoo, että ihmiset ihmettelevät, että minulla on vaan tämä Visa Electron. Ap siis kertoo, että ihmiset leikkivät, että eivät tiedä että se ei käy junassa. Mistä ihmeestä ap tietää, vaikka he eivät oikeasti tietäisikään. Sr on vaan oletus, ei fakta.

Nyppikö sinua maahanmuuttaja-sana vai miksi takerruit tähän?

-5-

En ole missään kohtaa sanonut uskovani tai olevani uskomatta asiaa. Ihmettelen vain miksi asia kerrotaan faktana, kun se ei sitä välttämättä ole.

Vierailija
28/29 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalipunhinta EI todellakaan nouse mihinkään pummilla matkustavistameiköhän ne älyvapaat VR.n saneeraustoimet ole hintoja nostanu?

Etelän pendoliinot tuodaan tänne lumipyryyn jäätymään niin jonkunhan se sulatus pitää maksaa?

Vierailija
29/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 00:01"]

Junalipunhinta EI todellakaan nouse mihinkään pummilla matkustavistameiköhän ne älyvapaat VR.n saneeraustoimet ole hintoja nostanu?

Etelän pendoliinot tuodaan tänne lumipyryyn jäätymään niin jonkunhan se sulatus pitää maksaa?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän