Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kikkelin pituus

Vierailija
05.11.2010 |

Olisin kysynyt minkä mittainen on mihenne tai poikaystävänne kikkeli edustuskunnossa?

Oman mieheni kikkuli on 19,7 cm pitkä mitattuna rullamitalla navan puolelta.

En tiedä edstaako se normikokoa. Paksuutta siinä on ihan riittävästi. Kerra tapasin yhden kaverin jonka vehje oli niin pieni ettei juuri syylästä erottanut. Kerran Japanissa harrastin seksiä tyypin kanssa , jonka siittimen varteen oli istutettu keinosyyliä. Ne tuntuivat vallan ihanilta.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet yleensä liioittelevat elimensä kokoa nimettömissä kyselyissä ja esim. täällä. Eihän siinä ole mitään järkeä. Keskiarvo nousee korkeaksi ja sen seurauksena (samat) miehet pitävät penistään yhä enemmän alamittaisena, kun kuitenkin tietävät sen oikean koon. Vai onko itselleen valehtelu todella niin tehokasta. Tämä on psykologisesti mielenkiintoinen ilmiö.

Jos murehtii peniksensä kokoa, kannatta lukea vain luotettavia lääketieteellisiä mittauksia ja unohtaa nämä höpinät täällä.

Vierailija
82/109 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiesten keskikoko 19,5cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16 cm paksu. Eli kaiketi keskiverto.

Vierailija
84/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäri. Suomalaismiesten keskikoko 19,5cm.

Lääkäreillä ehkä 19 on keskimitta, meillä tosimiehillä 47 cm. Vähintään.

Vierailija
85/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni on 28 senttinen ja 16 cm paksu. Eli kaiketi keskiverto.

Kannattaisi vaihtaa se hintahtava pikkukullisi tosimieheen. Poikaystävälläsi on nimittäin 20 cm lyhyempi kuin suomalaismiehillä keskimäärin. Sinulla taas on varsin löysä pillu - ja olet myös sangen läski - kun se vaginan mitta on korkeintaan 13 senttiä:)

Vierailija
86/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hatun koko.

meillä tosimiehillä 47 cm. Vähintään.

Vierailija
87/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 19,7 cm. Kyllä täytyy todeta, että välillä kaipaan niitä kunnon vehkeitä, joita näin nuorena. Perhana kun harmittaa.

Vierailija
88/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pienikulliset yrittää taas ironialla todistella oman vehkeensä normaaliutta. Naiset lukevat tätäkin keskustelua ja saattavat saada ajatuksen, että onkohan miehillänsä sittenkin pieni kulli. On isoja ja pieniä. Kukaan tuskin väittää vastaan jos sanon, että koko skaala Suomessakin pyörii erektiossa 10-30cm välillä.

Vierailija
89/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä mies, joka vastaa peniksen kokoa tiedustelevaan kyselyyn vastaa tietysti reilusti alle oman mittansa. Mitä järkeä muussa olisi? Keskiarvoahan pitää saada mahdollisimman alas, jotta sitten voi kotona vaimolle kertoa, miten onnentyttö vaimo onkaan kun hänellä on mies, jonka pippeli on 12,5 pitkä -siis REILUSTI yli keskiarvon! Nämä kirjoittajat täällä jotka lähettelevät toimimattomia linkkejä olemattomiin tutkimuksiin ja tutkijoihin joita ei löydy yliopiston luetteloista eivät ole normaaleja miehiä. Mikä on heidän motiivinsa? Toimivan, seksuaalisesti onnellisen parisuhteen murtaminen, luomalla naisille vääriä odotuksia ja miehille rittämättömyyden tunnetta? joku noista voisi vastata.

Vierailija
90/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa on osoitettu että miehet nimenomaan liioittelevat elimensä kokoa anonyymeissä kyselyissä. Siksi kannattaa luottaa vain todellisiin mittauksiin tutkijoiden toimesta. Myönnetään että tuo anonyyminä liioittelu on järjetöntä sekä kyselyissä että täällä. Olisikin mielenkiintoisempaa nähdä tutkimus mistä liioittelu johtuu.

Vierailija
91/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tyytyväisiä niin kauan kuin eivät tiedä paremmasta. Heti kun huomataan, että ruoho on vihreämpää aidan takana, alkavat markkinat. Toki oman pihan miehet yrittävät kaiken aikaa tiivistää sitä aitaa ettei naapurin parempi nurmikko näkyisi, vaikka oma olisi kuinka surkea tahansa. Naapurin miehen kannattaa kyllä provosoida, jotta naisten mielenkiinto siihen nurmikon vehreyden kurkkaamiseen herää...

Vierailija
92/109 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaili ja totesi jotain luokkaa 18,5 cm, tiedä sitten mittasiko oikein ?

Paksuutta kyllä toki löytyy ja siitähän nuo vertailevat katseet saunassa kertovat paljon...

t.Mikkelin kittaaja

Vierailija
93/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän muoto ja koko korreloi kulliin.

Vierailija
94/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä ehkä 19 on keskimitta, meillä tosimiehillä 47 cm. Vähintään.

Älä sitten työnnä tuota keskimittaista elintäsi pohjaan asti. Normaalin naisen vartalo haaroista kurkkuun on nimittäin aika lähellä tuota puolta metriä. Saattaa tyttö tukehtua jos innostut liikaa melasi kanssa.

Vierailija
95/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 18.5 cm erektiossa mutta muuten olen täysin kyrpä äijä? Kompensoiko yhtään?

Vierailija
96/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin väittää vastaan jos sanon, että koko skaala Suomessakin pyörii erektiossa 10-30cm välillä.

Nimittäin sinne pienempään päähän löytyy myös oikeasti liian pieniä, alla 10-senttisiä. Osassa ei ole kuin terska, seisokissakaan.

Vierailija
97/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velttona 12cm ympärys terskan kohdalta 13cm.

Erektio 17,5 cm ympärys 14 cm.

M 57

Vierailija
98/109 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla kullin mittaaminen vaikeaa ja saada ihan erillaisia tuloksia.No Googletin Peniksen pituus ja paksuus. Sieltä löytyi sivu jossa Kinsey-instituutti oli tehnyt otoksen tuhannella miehen kullilla.Tuo edellinen oli mittanauhalla otettu mutta sieltä löytyi sivu jossa ohjeena oli mitata jäykällä viivoittimella pituus ja mittanauhalla paksuus.

Ja tässä tulos.Viivoittimella oli kullin pituus minulla 14 cm.Eli 225 miehellä oli pienempi 80 yhtä pitkä ja 694 oli pitempi kuin minulla.

Mitähän tästä olisi ajateltava kun olen pitänyt itseäni suuri munaisena.Ehkä se johtuu sitten tästä.

Paksuus minulla oli tuo 14 cm eli 801 oli ohuempi 115 yhtä paksu ja 80 paksumpi kuin minulla.

Ehkä se sitten tuo paksuus saa sen näyttämään kookkaamalta kuin se onkaan.

En tiedä sillä ne nais tuttavuudet joita minulla oli ennen nykyistä vaimoani oli ja niitä oli paljon kehuivat kyllä mulkkuani ihanan isoksi.

Taisi olla sitten osaksi kohteliaisuutta tai sitten naisilla on vain tapana kohottaa mies partnerien itsetuntoa kehumalla kuinka ihanan iso se onkaan.

M 57

Vierailija
99/109 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni 12 cm.

Paksuutta on.

Vierailija
100/109 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tarviin miehen kovaa kullia otan suihin imen sua