Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian laiska lähiäidiksi, mulle riittää et hoidan lapsiani 3/h pari kertaa viikossa.

Vierailija
05.11.2010 |

Ja satunnaiset yökyläilyt silloin tällöin. Inhoan lapsiperheen arkirutiinien pyöritystä ja sitä ettei saa koskaan tehdä mitään rauhassa.

Olen tyytyväinen, kun ei tarvitse asua lapsiperheessä, mutta silti voin olla äiti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis totta niin ethän sä mikään äiti ole.

Ei lapsi koe sua äidiksi, joku satunnainen lapsenvahti voisit lapsen kannalta olla.

Tunneside lapsen ja äidin välille syntyy siitä että se aikuinen hoitaa ja hoivaa sitä lasta. Tämähän tästä puuttuu kokonaan.

Ja tuo vertaus etäisiin, kylläpä ne etäisätkin usei varsin etäisiksi jää.

Vierailija
2/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 vuotta lähiäitinä ja toista 1 vuoden, niin ainakin isompaan on jonkinlainen suhde syntynyt ja pienempään se syntyy jos syntyy.

Ei mua haittaa vaikka jäisinkin lapsilleni etäiseksi, sopii mulle oikein hyvin.

Vastuu lapsista tarkoittaa myös jatkuvaa huolta ja murhetta lasten terveydestä, turvallisuudesta, yms.

Viimeiset 3 kk olleet aivan mahtavia, kun ei ole jatkuvaa huolta eikä murhetta lasten elämästä. Kun en ole ollut läsnä, ei minulla ole myöskään ollut vastuun taakkaa ja elämäni paljon parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunet. Ja sit vois kattoa vaikka jonkun elokuvan, ei ole ehtinyt vuoteen mitään kattoa rauhassa.

Vierailija
4/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa tapaamassa. Ja häivyn sit hyvissä ajoin ennen iltapuuhia, ettei lasten isä vaan keksi vaatia minulta pillua kun sillä on siihen omasta mielestään käyttöoikeus.

Vierailija
5/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halu olla lähi-isä!

Vierailija
6/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä kyllä olis vaihtoehtojakaan, koska minä en halua olla lähivanhempi.

Jos isä ei haluaisi lähivanhemmaksi, pitäis lasten mennä lastenkotiin.

Mahtavaa kun omaa aikaa on riittävästi eikä tarvitse lapsenvahtiongelmia pohtia.

Silloinkin kun tapaan lapsiani, ulkoistan vaipanvaihdot, leikkimiset ja syöttämiset mieluummin jollekin toiselle aikuiselle.

Itse lähinnä vaan oleskelen lasteni kanssa, en varsinaisesti edes hoida heitä, olen liian laiska.

Vierailija
7/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaat kutsua itseäs millään muotoa äidiksi...

Hohhoijaa katso peiliin AP

olen pahoillanim että olet pystynyt lisääntymään.

kai olet jo teettänyt sterilisaation niin ettet pilaa keknenkään toisen elämää enää.

Kaverini äiti jätti hänet sukulaisten hoidettavaksi kun äidillä oli kiire saada sitä ah niin ihanaa omaa aikaa.Kaverini kärsii traumoista edelleen ja nytten kun on ihanan pienen tyttövauvan äiti niin yhtäkkiä hänen äitinsä haluisikin olla rakastava ja hoivaava mummi.

arvaapa 2 kertaa antaako kaverini kyseisen mummin lapsen elämään osallistua

T:Mamma jota ärsyttää AP:n kaltaiset LUUSERIT

Vierailija
8/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte tullu mielees toi,ennen kun lisäännyit?

Vierailija
9/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eron jälkeen tapaavat lapsiaan 2 krt vuodessa tai harvemmin. 2 lasta olen synnyttänyt ja se tekee minusta äidin, vaikken lapsiani ja lapsiperheen arkea jaksakaan pyörittää.

Olen jo kohta 3 kuukautta nauttinut olostani yksin ja tavannut lapsiani ehkä n. 15 kertaa koko aikana, muutaman tunnin kerrallaan.

Vierailija
10/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma taas paikalla.

Vierailija
11/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä tai aborttia. En käytä mitään ehkäisyä nytkään, vaikka seksiä silloin tällöin tulee harrastettua.

Ja kyllä mä lapsia halusin, en vaan halua hoitaa niitä itse.

Vierailija
12/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitteleen näitä ihan sen takia, että teitä vituttais. Sille vastaaminen on kun perseelle puhuis. Jos sen ignooraa, se lopettaa. Huomiotahan se täältä vain hakee.

Vierailija
13/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä kylvät niin sitä niität.Varaudu siihen että lapsesi huomaavat jossakin vaiheessa millainen paska olet ja jättävät sinut omaan arvoonsa

T:been there.done that

Vierailija
14/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viemään lapsia päiväkotiin klo 8 ja nyt oon juonut aamukahvia kohta 2 tuntia. Katson pari ohjelmaa areenalta ja lähden sitten nilkuttamaan omalle asunnolle tien toiselle puolelle ja perkaamaan kaapeista lisää tavaraa nettikirppikselle.

Illalla ehkä tulen takaisin tänne lasten isän asunnolle ja vietän lasten kanssa vähän aikaa, paitsi että isä saa hoitaa kaikki käytännön lastenhoitojutut, pesut, syöttämiset ja muut.

Éttä hyvin pyyhkii ja aika kuluu vähän liiankin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä