Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tasan samanmallinen vartalo kuin Johanna Tukiaisella

Vierailija
04.11.2010 |

Seuraan kaikkia kommentteja joita ihmiset kirjoittavat Johannasta otettuihin videoihin ja kuviin. Yleensä kommentit ovat hyvin, hyvin ala-arvoisia, mutta ainakin suoraan sanottuja.

Minulle ei koskaan kukaan ole sanonut suoraan minusta että olisin kauhea, lihavaksi, pulleaksi ja hyvin syöneeksi on sanottu. Jännää, että nimettöminä meitä pulleita (lihavia voidaan kyllä sanoa syöttöporsaiksi, lehmiksi, läskeiksi, jotka pitäisi navetan takana lopettaa.

Karua.

Mutta samalla mielenkiintoista. Ihmiset ovat julmia toisiaan kohtaan, olisipa jännittävää tietää kuinka moni minunkin tuttavapiiristäni/naapureistani/muista kanssaihmisistä ajattelee minusta, että minä olen läski, ällöttävä, yököttävä syöttöporsas jonka pitäisi pysyä pois ihmisten silmistä.

Mutta silti ovat hiljaa ja teeskentelevät kuin eivät näkisikään läskejäni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhah!

Vierailija
2/16 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kroppa täysin samanlainen kuin Tuksulla. Mies yökkäilee Tuksun kuville ja videoille, minun kroppaani rakastaa. Dilemma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että mies ei kehu mun vartaloa kauniiksi, onneksi sentään sanoo mua joskus ihanaksi.

Mut ei toi Tuksu nyt niin lihava ole! Varmaan suurin osa tuon ikäisistä naisista on samanlaisia. Että sikäli vähän outoa läskeistä mollata, muutenhan tyyli on kyllä lievästi omaperäinen...

Oikeestaan, väitän että suurin osa Tuksun läskien haukkujista on itsekin ylipainoisia. Ja iso osa vielä enemmän kuin tää Johanna.

Onpa muutenkin niin aikuista kauhistella jonkun ihmisen ulkonäköä.

4/16 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko itseasi tukiaiseen? epailen vahvasti, etta kayttaydyt ja pukeudut samalla tavoin?! nyt taas itse yleistat, me puhumme vaan tietysta henkilosta. mutta epailen, etta olisit laheskaan yhta mauton kuin tukiainen, vaikka olisitkin samankokoinen..

Vierailija
5/16 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä?

Vierailija
6/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vain painosta....kun puhutaan "kauheudesta" ja muista tosi negatiivisista jutuista, mitä ulkonäköön tulee....

Vierailija
7/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotko sä samalla lailla sun vartaloas esille kuten Tuksu? Sehän luulee, että sillä on hyvä ja timmi kroppa ja käyttää liian pieniä ja paljastavia vaatteita.

Vierailija
8/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttöporsas tms, vaikka mieleen en sanat toisinaan tuleekin.

Vierailija
9/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLET sitten nouse lavalle paljettimekossa jonka vetskari on kokonaan auki jne... Ei se muoto, vaan miten sen kantaa :)

Vierailija
10/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta järkytyin silti esim. siitä tuksun sexx videosta, missä se oli vaaleanpunainen makkarankuori päällä. En ikinä pukeutuisi noin!!

Vierailija
11/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin susta tuskin kukana puhuu mitään, mutta jos kekkuloit harvasen ilta läheisen karaokebaarin lavalla pari numeroa liian pienessä, vaaleanpunaisessa makkarankuoressa, niin on toki mahdollista, että sinusta vaihdetaan sananen jos toinenkin naapuruston lenkkisaunassa.

Erikoista muuten, ettet huomaa eroa. Kulkeekohan sinulla hissi ihan ylös asti?

Vierailija
12/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on pulska, muttei minun mielestäni niin oksettava ilmetys, mitä kommenteista tulee ilmi. Kyse onkin muusta, Tuksun kommenteista, tyylistä jne. Ja siitä, että valehtelee olevansa kokoa 36 tms.

Vierailija
13/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaiset meikit ja vaatteet kuin Tuksulla.

Eli siinä ero. Sinä kannat itsesi tyylikkäästi ja arvokkaasti, olen siitä melko varma!

Vierailija
14/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tukka ponnarilla, tuulipukuun kääriyteenä heijastimet heiluen kuten normikansalainen, niin kukaan tuskin kiinnittäisi häneen tai hänen läskeihinsä yhtään mitään huomiota.

Mutta jos ihminen kekkuloi julkisilla paikoilla liian pienissä prinsessahepenissä, silikonilla ja botoxilla täytettynä, valkaistu tekotukka liehuen, niin kyllähän se hiukan silmään pistää, vaikkei haluaisikaan (minä en ainakaan haluaisi).

Vierailija
15/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttävää, syöttösikaa, lehmää ym.

vaan se koko paketti on todella luotaantyötävä.

irvokkaat huulet, todella tökerö meikki, tekotukka, liian pienet ja väärän väriset vaatteet ym. ym. ym.

tuksukin olisi paaaljon nätimpi kun vähän ajattelisi mitä pistää päälleen ja miten käyttäytyy.

ja kellekään ruiskurusketetulle ei sovi vaaleanpunainen huulipuna!ja superblondattu tukka

Vierailija
16/16 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekotukasta, enkä botox-huulista ja ruiskurusketuksesta.

Tukka mulla on yhtä pitkä kuin Tuksulla, tosin minulla aitoa, omasta päästäni kasvatettua.

Meikkaan reilusti.

Käytänavonaisia kaula-aukkoja ja vartalonmyötäisiä vaatteita ja korkeita korkoja.

mutta ei, en hillu lähipubissa laulamassa karaokea makkarankuorimekko päällä.

Enkä kuvittele olevani kokoa 36 vaan tiedostan tasan tarkkaan tarvitsevani 44 (tai joskus jopa 46) koon vaatteita.

Pointtini olikin se, että Tuksun vartaloa haukutaan hyvin julmasti ja kovasanaisesti, mutta minun ei, vaikka olen varmasti kuin samasta muotista valettu.

Jopa mieheni yökkii Tuksun kuville ja kommentoi ikävästi Tuksun vartaloa, mutta minun vartaloni hän sanoo olevan kaunis ja haluttava ja niin ihana. (Toisinsanoen siis paistaa kuitenkin läpi hänen oikeat ajatuksensa tälläisestä vartalonmallista kun katsoo Tukiaisen kuvia, mutta minua miellyttääkseen kehuu minua. kiltti mies kun on)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi