Kiinnostaako miehiä aina nuoremmat naiset?
Missä iässä kiinnostus alkaa? Korvaako nuoruus sen, jos ei ole missi tai älykkö?
Kommentit (25)
Mieheni, 35v. katselee toisinaan myös kauniita naisia, mutta harvoin ne on mitään 16-20v. Ei ei..ne on ihan lapsia. Hän enemmänkin katselee kokonaisuutta, pukeutumista, naisen kasvoja ja vartaloa, jos ne on sopusuhdassa ja natsaa toisiinsa, mies kiinnostuu tiirailemaan. Tai siis näin hän on minulle sanonut, kun itsekin olen muutaman kerran sanonut, että häiritsee kun katselee nuorempia naisia..vaikka olenhan minäkin vasta 28.
Minusta ovat olleet kiinnostuneita myös nuoremmat miehet.
on moni nuori mies ollut kiinnostunut. Mulla onkin ollut seksisuhteita reilusti nuorempiin miehiin.
Se on pelkkää biologiaa.
Osa miehistä tosin tajuaa tämän ja tyytyy vain katselemaan nuorempia naisia.
Mutta hedelmällisyys ja symmetrisyys on se juju.
on 40 v. ja kyllä hänkin katseellaan seurailee. Heti jos on vähänkin naisellinen 16-20v. lähellä.
Ja hyvännäköinen kun on, nämä tytöt myös huomaavat hänet.
Olen ottanut asian puheeksi. Mutta hän kieltää asian. Joten ei minun auta kuin niellä tämä kiinnostus.
Olen myös kysynyt, että mitäs sitten kun omat tytöt ovat tämän ikäisiä, onko kiva kun vanhat miehet kuolaa? Ei kuulemma ole kiva. Näin mieheni vastasi.
Kai sitä nuoruuden kauneutta ei mikään voita.
Eikö nainen ole kauneimmillaan juuri 17 vuotiaana.
Toki kokeilin itse joskus rannalla bongata saman ikäisiä poikia ja täytyy sanoa että ei ole minun juttuni poikasia katsella sillä silmällä..
Ja en itsekään ole mikään seinästä reväistyn näköinen. Kyllä minuakin katselevat miehet eri ikäluokista. Mutta empä niihin katseisiin pahemmin reagoi, koksa vain mieheni kiinnostaa minua.