Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako miehiä aina nuoremmat naiset?

Vierailija
04.11.2010 |

Missä iässä kiinnostus alkaa? Korvaako nuoruus sen, jos ei ole missi tai älykkö?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyisinhän nuo vanhemmat naiset ovat myös muotia seksikumppaneina.

Vierailija
2/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria naisia lainkaan, olen huomannut tehdessäni salaista seurantatutkimusta. Ei ilmeisesti arvosta :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on älykkö - eikä keskivertopälliäinen, joka menee sinne minne kulli kuljettaa.

Vierailija
4/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on älykkö - eikä keskivertopälliäinen, joka menee sinne minne kulli kuljettaa.

REPS!

Vierailija
5/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria naisia lainkaan, olen huomannut tehdessäni salaista seurantatutkimusta. Ei ilmeisesti arvosta :O

tämä seurantatutkimus on toteutettu? Minkä ikäisiä se sitten katselee?

Vierailija
6/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiiraile muita naisia lainkaan, mutta ehdotuksestani kommentoi 30-45-vuotiaita. Nuoremmista hänellä ei ole mitään sanottavaa. On vain hölmistynyt, ihan kuin kuulisi niistä ensi kertaa.

tämä seurantatutkimus on toteutettu? Minkä ikäisiä se sitten katselee?

Vierailija
7/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmista hänellä ei ole mitään sanottavaa. On vain hölmistynyt, ihan kuin kuulisi niistä ensi kertaa.

Höh, pelkää vaan jäävänsä kiinni ja siksi on erityisen vaitonainen.

Vierailija
8/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiiraile muita naisia lainkaan, mutta ehdotuksestani kommentoi 30-45-vuotiaita. Nuoremmista hänellä ei ole mitään sanottavaa. On vain hölmistynyt, ihan kuin kuulisi niistä ensi kertaa.

ne kolmekymppiset kymmenen vuotta nuorempia kuin miehesi. Nuoria naisia siis hänelle.

Vierailija
9/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten teeskentele. Tämä mies ei osaa.

ne kolmekymppiset kymmenen vuotta nuorempia kuin miehesi. Nuoria naisia siis hänelle.

Vierailija
10/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA myös heikkolibidoinen, eli eipä hätiämitiä.

Vierailija
11/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelet siis, ettei miehesi fantasioi esim. seksistä kenenkään muun kuin sinun kanssasi?

Vierailija
12/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelet siis, ettei miehesi fantasioi esim. seksistä kenenkään muun kuin sinun kanssasi?

Vierailija
13/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kuin vasta kun itse oli 30. Kun oli liian vanha näille 20 v naisille. Siihen asti ajatteli että on omanikäiset ja wanhat. Tuossa vaiheessa huomasi nuoret naiset, joita itse piti samanlaisina kuin itseään ajatuksilta mutta naiset eivät häntä enää nuorena. Lisäksi huomasi vanhemmat naiset.

Nuoret naiset söpöjä mutta ei kovin fiksuja ja vanhat mukavia, mutta näiden kanssa ei ilkeä asua.

Totesi eronneena lasten isänä, että omanikäinen paras. Fantasioi joskus nuorista ja joskus vanhemmista, mutta siihenpä se jää. Nuoruus on ihon sileyttä.

Vierailija
14/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoit, ettei miehesi ole kiinnostunut kenestäkään muusta naisesta kuin sinusta, mikä ei varmasti ole totta. Ei se kiinnostuminen tarkoita sitä, että se pyrkisi pettämään, vaan juuri sitä, että harrastaa mielessään vaikka kolmenkimppaa työpaikan sihteerin ja kaverin vaimon kanssa.

Vierailija
15/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kokeili kimpat ja muut eronsa jälkeen ja niihin ei kaipuuta. Mielessä voi aina kuvitella uusia henkilöitä ja naamoja, mutta seksiä harrastaessa olemme niin intensiivisesti mukana ja samanhenkisiä että siihen ei kaverin vaimot ehdi.

Vierailija
16/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ystäväpiirissäni havainnut tätä nuorempaan vaihtamista. Onneksi oma mieheni on vasta 30+ eli meillä on vielä reilut viisi vuotta yhteistä aikaa :)

Vierailija
17/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tykkää nimenomaan vanhemmista.

Vierailija
18/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 20v niin nainen jonka kanssa olin oli 50-60v väliltä... ja sen jälkeenkään en ole nuoremman kanssa ollut kuin kerran ei sytytä.

nyt 20v myöhemmin "kattelen" 50-55v vuotiaita mieluiten...

Vierailija
19/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ny 38 v ja kyllä ällörttää kun hän kuolaa 16-20v teinien perään .

yöks.

Yksi päivä kysyin häneltä että mitä mieltä olisi siitä että kun tyttäremme olisi 16v ja joka lähes nelikymminen ukko kuolaisi hänen peräänsä.ei tykännyt ja ei kuulemma olisi sama asia ..

miten niin ei ole sama asia.

meillä kolme tyttöä

Vierailija
20/25 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka reikä ja kiinteät terhakat tissit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi