Menettekö sänkyyn ekoilla treffeillä?
Jos siis olet ihan oikeasti kiinnostunut miehestä ja kaipaat todellista, pitkää suhdetta, menetkö tai oletko mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä? Mitä sen jälkeen on tapahtunut, miten asia on edennyt? Kuka sänkyyn menoa on ns. ehdottanut, sinä itse vai mies?
Kommentit (23)
mennyt montakin kertaa, en kyllä ole siinä vaiheessa miettinyt minkäpituista suhdetta haluan. Pitkiä suhteita ei ole ollut minulla eikä kaverillani, joka odottaa monta kuukautta ennen ensimmäistä kertaa, joten en usko, että nämä asiat liittyvät toisiinsa.
En. En vaikka mieli tekisi.
Yhden kanssa esim. suostuin parin viikon treffailun jälkeen mökille ja siellä sitten saunottiin, uitiin, ja hmmm. Olimme molemmat varautuneet tähän...
jokainen tyylillään, mutta minulle ei sopisi!
jokainen tyylillään, mutta minulle ei sopisi!
miestä joka menee ekoilla treffeillä sänkyyn?
Tietty oli jotain läheisyyttä, mutta oli kiva antaa vähän sellaisen jännitteen kasvaa. Ehti paremmin tutustumaan ja ihastumaan toiseen enemmän.
Menin hänen luokseen illalla ja päädyimme yhdessä suihkuun ja siitä sitten sänkyyn.
15 vuotta sitten kävi näin ja edelleen samaan sänkyyn mennään.
Olen mennyt monta kertaa enkä ole kelannut asiaa sen enempää. Aviomieheni kanssa menimme sänkyyn treffien jälkeisenä aamuna, hän jäi siis luokseni yöksi.
Mielestäni hyvä sääntö on tämä:
Kiltit tytöt eivät mene sänkyyn ekoilla treffeillä, mutta jos menee sänkyyn vasta ihan treffien lopussa, niin sitä ei lasketa. :D
ne oli neljännet treffit ja tunnettu oltiin pari kuukautta. sen jälkeen ollaankin menty samaan sänkyyn 7 vuotta ja mennään edelleen :)
miehiltä tätä kysyttäisi, niin vastaukset ei varmaan olisi luokkaa "en todellakaan", ei varmaan kaikki miehet halua ekoilla treffeillä sänkyyn, mutta tuskin pidettäisi siveettömänä, jos menisi..
Tapasimme baarissa.. humalassa yllättäen! Olin ehkä liikaa ottanut, sillä koin olleeni lähes puolisammuksissa. Jossain vaiheessa vähän havahduin että olimme keskellä jonkin sortin sekstailuyrityksiä. Miehellä ei tainnut kovin hyvin seisoa, olin ihan lahna ja hommat jäi ihan puolitiehen.
Ajattelin aamulla vain, että voi ei miten typerää! Olin varma etten enää kuule tuosta tyypistä mitään, mutta mites kävikään! Siellä se on keittiön pöydän ääressä väkertämässä palapeliä :)
Meillä kohtasi.
Vuosi tapaamisestamme synnytin lapsemme ( ;
Itse en tykkää mennä sänkyyn ekoilla treffeillä varsinkaan, jos oikeasti pidän miehestä. Itse asiassa olen aina menettänyt kiinnostukseni miehiin, jotka on yrittänyt jotain sellasta ekalla kerralla. Musta se on jotenkin moukkamaista ;) (Siis ei siten, että mua haittaa, jos muut niin tekee, mutta omanarvontunnolleni ei sovi se, että joku mies yrittää heti iholle. Tuntuu siltä, ettei se kunnioita mua.)
ap
Itse en tykkää mennä sänkyyn ekoilla treffeillä varsinkaan, jos oikeasti pidän miehestä. Itse asiassa olen aina menettänyt kiinnostukseni miehiin, jotka on yrittänyt jotain sellasta ekalla kerralla. Musta se on jotenkin moukkamaista ;) (Siis ei siten, että mua haittaa, jos muut niin tekee, mutta omanarvontunnolleni ei sovi se, että joku mies yrittää heti iholle. Tuntuu siltä, ettei se kunnioita mua.)
ap
Meitä naisia on niiin erilaisia.
ap
tuttu, joka menetti neitsyytensä 31- vuotiaana ja vieläkin katuu sitä, että oli liian aikaisin ja väärälle miehelle. Mikä nyt sitten on kellekin sopivaa.
Ollaan niin erilaisia. Ja kuten sanoin, mua ei todellakaan hetkauta se, mitä muut tekee. Aika hassua on se, että kuitenkin tykkään seksistä, eikä musta esim. neitsyyden menettäminen ollut mikään juttu.
ap
seksi on kivaa, mutta se on jotenkin niin ihanaa se aika ennen sitäkin... :) Just sellaista ihastumisena olemista. Piiiitkä parisuhde mulla, joka alkoi aikoinaan melko hitaasti tässä mielessä.
Ajat sitten ainoasta yhdenyönjutuksi tarkoitetusta tuli tosin kahden yön juttu kerran, mutta silloin en ollut ihastunut alunperin.
Jonkun kerran niin, että olikin vaan seksi mielessä, eikä siis mikään pidempi suhde. Vaikkakin näistäkin kehekeytyi sellaisia tapailusuhteita, mutta ei sen vakavampaa.
Nyt oon mun miehen kanssa ollut viisi vuotta yksissä, ja tavattiin ihan baarissa. En ollut ees juonut kovin paljon, mut tää kaveri vaan kolahti niin että lähdettiin sitten meille. Et en mä tiedä lasketaanko se ekoiksi treffeiksi, kun molemmat käytiin kuitenkin unten mailla ennen meidän "ekaa kertaa" sit aamulla :) ?
Mä en haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa, jolle ois jotenkin kovin merkityksellistä se että "antaako" (hyi yök) nainen jo ekoilla treffeillä. Puistattaa. Sehän on vain seksiä, ja aika monet naisetkin sitä ihan itse haluaa.
En koskaan mene sänkyyn muuta kuin sellaisten kanssa jotka todella kiinnostaa. Eli jos sänkyyn ei päädytä vaikka olisi tilaisuus, niin tuskin siitä mitäään kummempaa kehittyy myöhemminkään.
Mutta siis jokainen tyylilläään :-)
Niin typerä en ole, että hyppäisin heti sänkyyn miehen kanssa, josta olen kiinnostunut oikeasti.
Yhden illan juttuja oli takana useita eikä mitään morkkista niistä (siis edelleenkään). Nyksäni tapasin kännissä baarissa, vietettiin ilta yhdessä ja vaihdettiin numerot. Parin viikon tästä (tekstailtiin + kirjoiteltiin tämä väli) meillä oli "ensitreffit", niidenkin jälkeen kiltisti omiin koteihimme. :) Oiskohan ollut parin viikon/ehkä neljänsien tai viidensien treffien jälkeen, kun päädyttiin seksiin. Alussa se oli vähän räpeltämistä, miestä jännitti - mutta ai ai mikä seksipeto siitä on sukeutunut! :)
ollaan oltu pariskunta 23 vuotta että ei huonosti käynyt.