Seppälän vaate koko 46/48, minkä painoisia olette?
Mun seppälänvaate koko on 44/46 tai 46/48 ja painoa on 111kg. Olenko pienempi kun painoni kertoo. Ja huom! en ahtaudu vaatteisiin vaan ne oikeasti istuu ja on sopivia. Housuissa olen kokoa 48. Mitat noin muuten tällä painolle: 118/89/120
Kommentit (44)
Mulla on 159/95, lantio 98 cm, vyötärö 85 cm.
Olen itse mitoissa 85kg ja pituus 163. Lantio on jotain 110 ja vyötärö 90. Ja todellakin 44 on useimmiten ahdas.
mä oon 159/72 ja lantio 109, vyötärö 92 ja mä oon tynnyrimalli, ei persettä, eikä reisiä. missä se sun läski on?
Ja jossain vaiheessa vahingossa kokeilin niitä Seppälän paitoja koossa 46/48 ja yllätys oli suuri kun ne olikin juuri sopivan kokoisia :D Olin sitä ennen automaattisesti ottanut aina isompaa kokoa, koska kyllähän tätä painoa on sen verran että oikeasti olen isompi kuin mitä koko 46 tai 48 voisi olla. Mutta paidoista tosiaan nuo on sopivammat koot, isommat koot on vaan liian isoja. Housuista taas menee 48-52, riippuu vähän mallista.
Mutta on nuo oikeasti isoja kokoja.. vähän harhaanjohtavaakin minusta laittaa koko lappuun merkintä 46/48 koska ei tuossa koossa vaikka jostain Anttilasta mahdu vaatteet päälle. Tai H&M:ltä.
Olen viimeisilläni raskaana ja en kovin laihakaan alunperin. Ostin juuri 44 koon housut seppälän mallistosta, sopinee loppuraskauden ajan.
"aikamoinen plussapallo oot kun painoa on noin paljon ja oot noin lyhyt"
Voi reppana, onko sulla noin huono olla että pitää itseään pönkitttää näin naurettavilla kommenteilla? :D