Seppälän vaate koko 46/48, minkä painoisia olette?
Mun seppälänvaate koko on 44/46 tai 46/48 ja painoa on 111kg. Olenko pienempi kun painoni kertoo. Ja huom! en ahtaudu vaatteisiin vaan ne oikeasti istuu ja on sopivia. Housuissa olen kokoa 48. Mitat noin muuten tällä painolle: 118/89/120
Kommentit (44)
vastaavasti kappahlin paita 44/46 on sopiva ja olen kokoa 163/75.
mitä telttoja sä oikein käytät?
mä olen tällähetkellä 162/74 ja kaikki kappahallin paidat on mulla kokoa 36/38 kuten myös pari mekkoa jotka olen sieltä ostanut.
kappahallin vaatteet on aika reilun kokoisia.
niin ja pikkarit mitä olen sieltä ostanut ovat myös 36/38. ostin yhdet isommta ja ne eivät meinaa pysyä kunnolla päällä.
mä olen sen mallinen että rinnat F75, vyötärö noin 77cm. lantiota en muista mutta mulle menee housuita/farkuista 38 tai 30"
ja olen tarkka siitä että jenkkakahvoja ei saa roikkua niinkuin nykyään näyttää pissiksillä olevan tapana!
vastaavasti kappahlin paita 44/46 on sopiva ja olen kokoa 163/75.
mitä telttoja sä oikein käytät?
mä olen tällähetkellä 162/74 ja kaikki kappahallin paidat on mulla kokoa 36/38 kuten myös pari mekkoa jotka olen sieltä ostanut.
kappahallin vaatteet on aika reilun kokoisia.
niin ja pikkarit mitä olen sieltä ostanut ovat myös 36/38. ostin yhdet isommta ja ne eivät meinaa pysyä kunnolla päällä.
mä olen sen mallinen että rinnat F75, vyötärö noin 77cm. lantiota en muista mutta mulle menee housuita/farkuista 38 tai 30"
ja olen tarkka siitä että jenkkakahvoja ei saa roikkua niinkuin nykyään näyttää pissiksillä olevan tapana!
Toki saan päälleni mahtumaan niitä pienemmänkin kokoisia mutta olo ei ole niissä mukava...
kun pidän itseäni jäätävänä läskinä kiertäen peilit kaukaa.
175/98 ja seppälänkoko 44/46 .
mietin kun pidän itseäni punkerona.. mut en si vissiin ookkaan, jos 160+ cm painaa 111kg.. hu ha hei.....
oon tismalleen sun pituinen ja painoinen. itsellä vaatekoko yleisesti n.42-44, joissain vaatteissa 46. Minulle löytyy ihan hyvin vaatteita vielä nuortenkin kaupoista, esim. perus xl on ok. itsellä läski on reisissä ja nyt kun olen synnyttänyt, niin vatsani on römppä ja roikkuvampi kuin ennen.
Tosi outoa. Olen 175 cm pitkä ja painan 90 kg. Käytän yleensä kokoa 48-50, housuissa ehkä 50-52. En tajua miten voit mahtua kokoon 42-44. Niiden täytyy olla tiukkoja, itse en halua käyttää pieniä vaatteita. Puseroista ei mielestäni saa näkyä rintsikoitten rajat selästä puseron läpi... Yleisesti kyllä 90% ihmisistä pukeutuu vähintään kokoa liian pieniin vaatteisiin, kamalan näköistä kun jenkkakahvat pursuu!
Tosi outoa. Olen 175 cm pitkä ja painan 90 kg. Käytän yleensä kokoa 48-50, housuissa ehkä 50-52. En tajua miten voit mahtua kokoon 42-44. Niiden täytyy olla tiukkoja, itse en halua käyttää pieniä vaatteita. Puseroista ei mielestäni saa näkyä rintsikoitten rajat selästä puseron läpi... Yleisesti kyllä 90% ihmisistä pukeutuu vähintään kokoa liian pieniin vaatteisiin, kamalan näköistä kun jenkkakahvat pursuu!
tarpeeksi pientä tai muuten istuvaa vaatetta. Housut niissä ainakin on mitoitettu todella isoperäisille naisille ja itselläni on aika kapea takamus. Paidat ovat telttoja jo koossa 40 vaikka minulla on E-kuppikoon rinnat.
Tavallisesta mallistosta päälleni sopivat alaosista 42/L/XL vaihtelevasti ja yläosista saa olla isompi, mitä ei oikein tahdo tavismallistosta löytyä.
164/82
eli painan 80 kiloa. Olen 173 cm pitkä. Joudun ottamaan tuon koon, koska mun reidet on niin törkeän paksut, että housuista ei mene pienemmät koot. =(
Toki siis riippuu valmistajasta. mutta monet joustavakankaiset 42-44 mahtuu mulle hyvin. ja esi merkkinä ginatricotin xl on tosi hyvä mulle. Sitten taas esim. seppälän Link vaatteen xl ei mahdu. Lähinnä on ongelma kun rintani ovat isot, niin nuorten vaatteissa sitä harvemmin huomioidaan. Ja tosiaan en tiedä minkä ikäisiä ja tyylisiä ihmisiä täällä kirjoittelee, mutta itse on 25v, mitat 175/98, en pidä monistakaan lindexin, seppälän tai hm:n isojen tyttöjen vaatteista. ovat usein joko täysmustia, tai jotain turkooseja, ei mitään jänniä yksityiskohtia. en tykkää siis itsellä. saa niitä muut pitää. Onneksi vielä mahtuu tosiaan sellaiset vaatteet joista pidän, ja mielestäni pukeudun hyvin ja nuorekkaasti. (ei ole senkummempi itseni kehumis viesti, vain mielipide.)
Tykkään siitä, että koska olen lihava, mutta minulla on myös suuret rinnat, niin pukeudun niin että vaate ei tee minusta rinnatonta pulleroa, jos joku ymnmärtää. En siis ikinä käytä paljastavia vaatteita, mutta rintojen muoto pitää näkyä, ja vyötärö korotua, peittelen mahaani ja reisiäni, ne ovat ongelmakohtani.
koskaan katsastaneet moretolove.fi. siis tämä kuuluisa blogi, tytöt ovat läskejä, niinkuin itse asian ilmaisevat. Pukeutuvat yleensä mielestäni tosi kauniisti, ovat oikeasti aika isoja, eivätkä varmaan ikinä pukeudu näihin isojentyttöjen vaatteisiin.
korostavat oikeita paikkoja, peittävät rummimmat kohdat. Ovat varmaan monen mittapuulla tosi nuoria, ja pukeutuminen liian teiniä. mutta itse tykkään.
t.25 vuotias punkero
ennenkuin muut pilkkavat. :P
Toki siis riippuu valmistajasta. mutta monet joustavakankaiset 42-44 mahtuu mulle hyvin. ja esi merkkinä ginatricotin xl on tosi hyvä mulle. Sitten taas esim. seppälän Link vaatteen xl ei mahdu. Lähinnä on ongelma kun rintani ovat isot, niin nuorten vaatteissa sitä harvemmin huomioidaan. Ja tosiaan en tiedä minkä ikäisiä ja tyylisiä ihmisiä täällä kirjoittelee, mutta itse on 25v, mitat 175/98, en pidä monistakaan lindexin, seppälän tai hm:n isojen tyttöjen vaatteista. ovat usein joko täysmustia, tai jotain turkooseja, ei mitään jänniä yksityiskohtia. en tykkää siis itsellä. saa niitä muut pitää. Onneksi vielä mahtuu tosiaan sellaiset vaatteet joista pidän, ja mielestäni pukeudun hyvin ja nuorekkaasti. (ei ole senkummempi itseni kehumis viesti, vain mielipide.)
Tykkään siitä, että koska olen lihava, mutta minulla on myös suuret rinnat, niin pukeudun niin että vaate ei tee minusta rinnatonta pulleroa, jos joku ymnmärtää. En siis ikinä käytä paljastavia vaatteita, mutta rintojen muoto pitää näkyä, ja vyötärö korotua, peittelen mahaani ja reisiäni, ne ovat ongelmakohtani.
Ja kyllä mulle ihan hyvin mahtuvat 42. Myös Vero Modalta kahdet housut kokoa 42 eikä ole kyllä tiukkoja. H&M:n vaattettiin 42 ok ja L. 44 ois kyllä liian isoja. Mutta mulla kyllä aoka paljon lihasta kun urheilen paljon eli kai mä sit oon tiukemmassa paketissa... ;)
seppälässä en ole käynyt,
mut kapphalllista olen just ostellut useammankin tunikan
ja normimallistosta mahtuu koko 44,riippuu onko hyvin tyköistuva tai ei
jos tiukka malli niin sit koko 46
valtaosa siis kokoa 44 ja housut ostin sieltä just kans koko 44
eli voin sano et miten yli 100 kg 160 cm ihminen noihin voi mahtua ?
täytyy tosi tiukkaa olla...
itse siis haluan et mikään ei purista ja kirista ja voi jopa hengittääkkin vaatteet päällä
yleisesti otttaen voi sanoa, et koko merkinnät on hanurista, eli koko 40 ei ole sama kuin vuosia sit
aina vaan isompaa saa ottaa vaikka paino on sama
ja joistain malleista ei meinaa mikään mennä
sen siitä saa kun suomeen tuodaan kiinassa tehtyjä vatteita
Siis en edes osta Seppälästä mitään kun ei mahdu päälle.
164/79. e-kuppi. Ei aina edes 46/48 paita mahdu päälle, kun ottaa rinnoista kiinni. Housut kai 46.
Olen kyllä ajatellut asialle tehdä jotain.
minun vaatekoko on 46/48 painan 79kg rinnat 100D ja olen 163cm pitkä.
Oma vaatekokoni on M, painoa 65 kg, pituutta 176 cm. Housujen lahjepituuden kanssa on joskus ongelmaa paremmissakin liikkeissä, ei sen puoleen.
Mä olen 158cm ja painoa noin 110kg, seppälän housuista koko 46 ja paidoista 42-44. Ostin sieltä just paidan kokoa 44-46 ja niinpä vaan roikkuu päällä.. Mutta mun kilot on jakautuneet tasaisesti ympäriinsä, enkä ole muutenkaan ihan hentoluinen ihminen (vaikka kaikki aina nauraa tuota luuhommaa, mutta teininäkään, vaikka olin hoikka, en ollut sellainen siro-hoikka kuten jotkut on, vaan toisenlaine. Nyt oma teinityttäreni on samanlainen)
Mulla on varmaankin sitten läskit kasautuneet jotenkin omalaatuisesti. Kilot ovat samat, pituutta 170 ja Seppälän housuista kokoa 50 tai 52. Yläosa jopa isompi!
Jäätävän kokoisia olette, huh huh!
Mulle menee vaatteet vaihtelevasti 44-48 väliltä. Olen 166cm pitkä ja painan 92kg. Vyötäröllä on mun paksuin kohta. :(